mulle7430 skriver:
ja jeg blev gravid som 16 årige der kom den første ( er 36 år idag )min mand er 37 år.. pigerne er i dag 19-15-11-10-9-8 år og jo der gang iden hele tiden når de er hjemme
og 2 børnebørn på 2 år og 9 mdr
vi har en bil med 7 pladser
vi tager på camping men skal nok ikke i år da haven trænger meget til en kærlig hånd
men så køre vi meget ud og bader og har mad med det elsker både pigerne og manden...han har fuldtids arbejde og er brandmand jeg er lige pt i praktik på plejehjem...
pigerne har selvfølgelig pligter herhjemme som andre børn og manden står for vaske tøjet og jeg for maden og rengøringen
er der meget der skal laves hjælpes vi alle meeen det er ikke altid det falder i god jord 
er der mere du gerne vil vide er du meget velkommen til og spørge 

Wauw. Det lyder gdotnok vildt. Er det så samme farmand, selvom du startede så tidligt?

Vi er jo også altid på 'camping' (altså viking herhjemme), så det er jo ikke noget som helst, der er træls, når man har flere børn. Jeg har været et camping menneske siden jeg var barn. Det med at rejse, har jeg kun gjort selv, som voksen stort set.
Går det fint med at arbejde for dig så?... HVis du plejer at gå hjemme?
Hvis jeg så skal regne på noget, må det være din datter, der har skænket dig børnebørn allerede

Vil hun også have rigtig mange børn? (og vil du have flere?)
Anmeld