Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

mullesmith2

Zafir skriver:

Jaja... 3 danske familier

2 med 9 børn og 1 med 6 børn. 24 børn fordelt på 3 familier!! LOL!!!

Og ja - det er nok, når man først har fået sat det i system, så 4-5 børn fra eller til hehe...

Men jeg nøjes bare med 2 alligevel

Jeg så det og det var da helt vildt skægt at se. Jeg syntes det er så stressende når vi har min kærestes søn på 5år og vores tvilingedrenge på snart 4mdr, men det er vist småting i forhold til. Var det ikke to familier med 6 børn og en med 9??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

mulle7430

mullesmith2 skriver:

Jeg så det og det var da helt vildt skægt at se. Jeg syntes det er så stressende når vi har min kærestes søn på 5år og vores tvilingedrenge på snart 4mdr, men det er vist småting i forhold til. Var det ikke to familier med 6 børn og en med 9??

1 med 6 børn og 2 med 9

Anmeld

9. marts 2011

mullesmith2

heidi30 skriver:

He he, det tænkte jeg også. Jeg har kun ét barn og min mave ser bestemt ikke sådan ud som hendes.

Jeg sagde til min kæreste at hun må have et højt stofskifte 

Hun løber nok bare meget efter hendes børn hehe og så har hun aldrig tid til at spise eller også spiser børnene hende ud af huset haha

Anmeld

9. marts 2011

mullesmith2

mulle7430 skriver:

1 med 6 børn og 2 med 9

Ok  Jeg vil også rigtig gerne have to børn mere så jeg har 4. Jeg føler mig for det første snydt for en fødsel da jeg fik kejsersnit med tvillingerne og så føler jeg mig faktisk også snydt for en graviditet (underligt) hehe Men så er der også 5 børn i huset når min kærestes søn er her og så tror jeg også det er nok

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

ja jeg blev gravid som 16 årige der kom den første ( er 36 år idag )min mand er 37 år.. pigerne er i dag 19-15-11-10-9-8 år og jo der gang iden hele tiden når de er hjemme  og 2 børnebørn på 2 år og 9 mdr vi har en bil med 7 pladser  vi tager på camping men skal nok ikke i år da haven trænger meget til en kærlig hånd men så køre vi meget ud og bader og har mad med det elsker både pigerne og manden...han har fuldtids arbejde og er brandmand jeg er lige pt i praktik på plejehjem...

pigerne har selvfølgelig pligter herhjemme som andre børn og manden står for vaske tøjet og jeg for maden og rengøringen  er der meget der skal laves hjælpes vi alle meeen det er ikke altid det falder i god jord

er der mere du gerne vil vide er du meget velkommen til og spørge

Wauw. Det lyder gdotnok vildt. Er det så samme farmand, selvom du startede så tidligt?
Vi er jo også altid på 'camping' (altså viking herhjemme), så det er jo ikke noget som helst, der er træls, når man har flere børn. Jeg har været et camping menneske siden jeg var barn. Det med at rejse, har jeg kun gjort selv, som voksen stort set.

Går det fint med at arbejde for dig så?... HVis du plejer at gå hjemme?

Hvis jeg så skal regne på noget, må det være din datter, der har skænket dig børnebørn allerede Vil hun også have rigtig mange børn? (og vil du have flere?)

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Zafir skriver:

Viiiiildt nok!!!... For hun var godtnok slank! I øvrigt, efter at have født 6 børn... Holddafest...

Jo-jo, den er god nok - de har nu 7 børn.

http://www.alive.dk/Nyheder/TV/2011-10-ny-tvserie-om-storfamilier.aspx

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Rockertand skriver:

Jo-jo, den er god nok - de har nu 7 børn.

http://www.alive.dk/Nyheder/TV/2011-10-ny-tvserie-om-storfamilier.aspx

Nøøøøøøj...

Anmeld

9. marts 2011

heidi30

Zafir skriver:

Men et højt stofskifte gør jo ikke noget for dit maveskind... Det er jo helt vildt...

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men tynd det var hun sgu 

Anmeld

9. marts 2011

heidi30

mulle7430 skriver:

sjovt det sage jeg også ...hun var da utrolig tynd efter 6 fødsler  lidt snyd  smiler vejer selv 73kg efter 6 stk

Øhm vejer 70 efter 1 enkelt 

Anmeld

9. marts 2011

heidi30

mullesmith2 skriver:

Hun løber nok bare meget efter hendes børn hehe og så har hun aldrig tid til at spise eller også spiser børnene hende ud af huset haha

Så er det da min nye kur, mange børn som man løber efter og vupti er man tynd 

Ej, holder mig lige til vores ene indtil videre. Men målet er da helt sikkert at komme i rigtig god form inden den næste melder sig så man er inde i en god rutine. Det kan være hun altid har været i god form og været aktiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.