Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pena

JulieE skriver:

Jeg mener de hedder "Smiths venner"

http://da.wikipedia.org/wiki/Smiths_venner

Har en veninde der arbejder på en skole, hvor der en del af dem og siger også, at de er sgu noget for sig

Sorry, har lige googlet lidt rundt, og det ser ud til at være det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Zafir

Pena skriver:

Ja i Danmark, og de havde samme efternavn som mig, så folk troede jeg var en af dem Og jeg gik jo ligesom ikke i lang nederdel.

Lægen sagde til moren efter nr 18 at nu skulle hun altså stoppe, for hendes krop var helt ødelagt. Hun sagde at kunne hun ville hun få 18 mere.

Aj det var virkelig en fucked familie.

Ja, det kan godtnok ikke være sundt altså...
Fik de så flere???

Anmeld

9. marts 2011

Maise

Zafir skriver:

HVAD?!?!?!?!:.. 18 søskende?!...
I DANMARK?!...

Hehe... Det er sjovt det med de der sekter og lignene, hvor de IKKE skal se frække ud... Hvordan får de så lavet alle de der børn? hehe..

Den kan jeg slå.

Min oldemor fik 19 børn, men 2 døede. Så 17 børn, 10 drenge og 7 piger. Der er 5 drenge og 6 piger tilbage inkl min mormor, der stadig lever. Vi har det vildeste stamtræ, som den ene bror har lavet. Skulle vi holde en granfætter og grankusine fest inkl fætre og kusiner og deres vedhæng, ville vi blive omkring 300 mennesker, helt vildt. Vi snakker om at holde sådan en fest. Vi har vores egen gruppe på facebook med efterkommere at min oldemor og oldefar.

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Thalia skriver:

Jeg så programmet og fik med det samme lyst til at få 6-7 børn mere

Især de to virkeligt store familier, synes jeg var helt vidunderlige, og jeg elskede hvordan de hver især havde truffet nogle helt klare valg om at prioritere deres børneflok frem for en masse andre ting. De virkede bare så glade og harmoniske og samtidig realistiske omkring deres situation.

Jeg gad godt jeg selv emmede af den slags overskud

HAHA Vi skal da helt sikkert heppe på dig

Anmeld

9. marts 2011

JulieE

Pena skriver:

Sorry, har lige googlet lidt rundt, og det ser ud til at være det samme

Helt ok Synes nok det lød meget bekendt

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Maise skriver:

Den kan jeg slå.

Min oldemor fik 19 børn, men 2 døede. Så 17 børn, 10 drenge og 7 piger. Der er 5 drenge og 6 piger tilbage inkl min mormor, der stadig lever. Vi har det vildeste stamtræ, som den ene bror har lavet. Skulle vi holde en granfætter og grankusine fest inkl fætre og kusiner og deres vedhæng, ville vi blive omkring 300 mennesker, helt vildt. Vi snakker om at holde sådan en fest. Vi har vores egen gruppe på facebook med efterkommere at min oldemor og oldefar.

Selvom folk i gamle dage fik ret mange børn (mange fik jo 7-8-9 børn), så lyder det til at være RET mange børn ...

Anmeld

9. marts 2011

Maise

Zafir skriver:

Selvom folk i gamle dage fik ret mange børn (mange fik jo 7-8-9 børn), så lyder det til at være RET mange børn ...

ja min mormor siger at hun nærmest ikke kender de yngste, for hun var flyttet hjemmefra da de blev født, og at de ikke har et tæt forhold med dem. Dertil har den ældste pige traumer efter at hun som barn har været med til at tage imod alle disse børn. Men de klarede sig og børnen tjente en skilling ved småjobs til familien mens de samtidig gik i skole. Min mormor siger at de ellers har haft en god barndom, dog med fattige kår som så mange andre dengang, men kærligheden var der rigeligt af i familien.

Anmeld

9. marts 2011

mullesmith2

heidi30 skriver:

Så er det da min nye kur, mange børn som man løber efter og vupti er man tynd 

Ej, holder mig lige til vores ene indtil videre. Men målet er da helt sikkert at komme i rigtig god form inden den næste melder sig så man er inde i en god rutine. Det kan være hun altid har været i god form og været aktiv.

Jeg tror også bare hun har nogen sunde vaner og er en aktiv kvinde

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Maise skriver:

ja min mormor siger at hun nærmest ikke kender de yngste, for hun var flyttet hjemmefra da de blev født, og at de ikke har et tæt forhold med dem. Dertil har den ældste pige traumer efter at hun som barn har været med til at tage imod alle disse børn. Men de klarede sig og børnen tjente en skilling ved småjobs til familien mens de samtidig gik i skole. Min mormor siger at de ellers har haft en god barndom, dog med fattige kår som så mange andre dengang, men kærligheden var der rigeligt af i familien.

Det lyder godtnok vildt!!!!... Altså også det med at tage imod alle de der børn der... mmm...

Anmeld

9. marts 2011

Frøken Sørensen

pussepige skriver:

Aiiii glemte det kom.. Mon det blir genudsendt..

TV2 har ikke planer om at genudsende programmet, i hvert fald ikke foreløbig. Så det kan kun ses på spunik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.