Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Rockertand

Hvor var det lige, at jeg læste, at hende med job i Babysam - hun ventede faktisk nr. 7 under optagelserne, men de valgte ikke at sige det til nogen......hmm, dårlig hukommelse.....nogen, der også har læst det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Det der nye program på tv2. Syyygt mand. 9 børn... Det er sku sjældent i danmark. Og her sidder jeg med mine to trunter og siger: Så har jeg én til hver hånd. Skønt. det er nok for mig

Også sidder de og siger: Vi er bare styret af trangen til at se hvad det næste barn og næste barn og næste barn indeholder...

Jeg syntes det er super prisværdigt og vildt, at få så mange børn... Selvom jeg aldrig selv ville kunne overkomme så mange. Syntes også det er vildt at de har timer nok i livet til det! Jeg syntes tit tiden er knap, selvom man 'bare' er en alm familie.

jeg sad og stenede over at jeg virkelig syntes at de så ret overskudsagtige ud, selvom de havde rigtig mange børn... Gad vide om det bare er sådan, når man har fået skemalagt børnene og fået dem på samlebånd, at man så har super meget overskud til at være mor og far? mmm... Det virkede i hvertfald ikke påtaget

Men altså - jeg syntes det var et spændende hyggeligt program HVad syntes I?

hi hiiii... Nu er jeg nr 5 ud af 7 børn, men husker sleeet ikke noget stress når vi skulle noget.. men mon ikke mine forældre gjorde???

Men jeg synes det har været FEDT at komme fra en familie med så mange børn, for så fordeler vi os altid ud til jul, da vores forældre idag ikke er sammen mere. Og på den måde sidde de ikke selv.

Kunne ikke forstille mig at skulle undvære det.

Men ja, så med igår.. dejlig serie !!

Anmeld

9. marts 2011

dorthemus

Altså min fætter og hans kone har jo 11 børn, det er da også fantastisk. Men man skal nok være af en særlig støbning for at kunne magte den opgave. Men mit indtryk er, at de har et utroligt sammenhold og er meget harmoninske

Anmeld

9. marts 2011

ChatH

Fantastisk program det var helt vildt, jeg vil gerne have en mere så vi når de 4 men så tror jeg vi holder

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

Jeg så ikke programmet, men jeg er ud af en sammenbragt søskendeflok på 8, og flere af mine søstre har 6 børn. Lauritz har pt. 17 kusiner og fætre

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Zafir skriver:

Det der nye program på tv2. Syyygt mand. 9 børn... Det er sku sjældent i danmark. Og her sidder jeg med mine to trunter og siger: Så har jeg én til hver hånd. Skønt. det er nok for mig

Også sidder de og siger: Vi er bare styret af trangen til at se hvad det næste barn og næste barn og næste barn indeholder...

Jeg syntes det er super prisværdigt og vildt, at få så mange børn... Selvom jeg aldrig selv ville kunne overkomme så mange. Syntes også det er vildt at de har timer nok i livet til det! Jeg syntes tit tiden er knap, selvom man 'bare' er en alm familie.

jeg sad og stenede over at jeg virkelig syntes at de så ret overskudsagtige ud, selvom de havde rigtig mange børn... Gad vide om det bare er sådan, når man har fået skemalagt børnene og fået dem på samlebånd, at man så har super meget overskud til at være mor og far? mmm... Det virkede i hvertfald ikke påtaget

Men altså - jeg syntes det var et spændende hyggeligt program HVad syntes I?

Jeg syntes det var sjovt og spændende at se syntes også det var vildt at det så, så nemt ud for dem.

Og da de skulle i seng Altså havde jeg haft så mange børn at skulle have i seng, så havde det taget hele natten med skrig

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Rockertand skriver:

Hvor var det lige, at jeg læste, at hende med job i Babysam - hun ventede faktisk nr. 7 under optagelserne, men de valgte ikke at sige det til nogen......hmm, dårlig hukommelse.....nogen, der også har læst det?

Viiiiildt nok!!!... For hun var godtnok slank! I øvrigt, efter at have født 6 børn... Holddafest...

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Tina&Martin skriver:

hi hiiii... Nu er jeg nr 5 ud af 7 børn, men husker sleeet ikke noget stress når vi skulle noget.. men mon ikke mine forældre gjorde???

Men jeg synes det har været FEDT at komme fra en familie med så mange børn, for så fordeler vi os altid ud til jul, da vores forældre idag ikke er sammen mere. Og på den måde sidde de ikke selv.

Kunne ikke forstille mig at skulle undvære det.

Men ja, så med igår.. dejlig serie !!

Jeg tror måske at dine forældre ikke blev særlig stressede. Sådan som det så ud igår, så var det ret ustressede familier... Så man skal nok hvile RET meget i sig selv, for at gøre det...

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Altså min fætter og hans kone har jo 11 børn, det er da også fantastisk. Men man skal nok være af en særlig støbning for at kunne magte den opgave. Men mit indtryk er, at de har et utroligt sammenhold og er meget harmoninske

Ja - det ved jeg De har jo også været i et tv program engang...

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

linselouise skriver:

Jeg så ikke programmet, men jeg er ud af en sammenbragt søskendeflok på 8, og flere af mine søstre har 6 børn. Lauritz har pt. 17 kusiner og fætre

Boede I alle 8 sammen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.