Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.131 visninger
103 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Zafir

Det der nye program på tv2. Syyygt mand. 9 børn... Det er sku sjældent i danmark. Og her sidder jeg med mine to trunter og siger: Så har jeg én til hver hånd. Skønt. det er nok for mig

Også sidder de og siger: Vi er bare styret af trangen til at se hvad det næste barn og næste barn og næste barn indeholder...

Jeg syntes det er super prisværdigt og vildt, at få så mange børn... Selvom jeg aldrig selv ville kunne overkomme så mange. Syntes også det er vildt at de har timer nok i livet til det! Jeg syntes tit tiden er knap, selvom man 'bare' er en alm familie.

jeg sad og stenede over at jeg virkelig syntes at de så ret overskudsagtige ud, selvom de havde rigtig mange børn... Gad vide om det bare er sådan, når man har fået skemalagt børnene og fået dem på samlebånd, at man så har super meget overskud til at være mor og far? mmm... Det virkede i hvertfald ikke påtaget

Men altså - jeg syntes det var et spændende hyggeligt program HVad syntes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

pussepige

Zafir skriver:

Det der nye program på tv2. Syyygt mand. 9 børn... Det er sku sjældent i danmark. Og her sidder jeg med mine to trunter og siger: Så har jeg én til hver hånd. Skønt. det er nok for mig

Også sidder de og siger: Vi er bare styret af trangen til at se hvad det næste barn og næste barn og næste barn indeholder...

Jeg syntes det er super prisværdigt og vildt, at få så mange børn... Selvom jeg aldrig selv ville kunne overkomme så mange. Syntes også det er vildt at de har timer nok i livet til det! Jeg syntes tit tiden er knap, selvom man 'bare' er en alm familie.

jeg sad og stenede over at jeg virkelig syntes at de så ret overskudsagtige ud, selvom de havde rigtig mange børn... Gad vide om det bare er sådan, når man har fået skemalagt børnene og fået dem på samlebånd, at man så har super meget overskud til at være mor og far? mmm... Det virkede i hvertfald ikke påtaget

Aiiii glemte det kom.. Mon det blir genudsendt..

Anmeld

8. marts 2011

Janni.

Zafir skriver:

Jeg venter spændt på at få lov til at se det  Kæresten ser fodbold lige nu, så jeg får det optaget. 

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Jeg så det ikke, desværre! Glemte det! Var det et dansk program?

I forhold til det med overskuddet, så har jeg ofte hørt min mor udtale, at der ikke er den vilde forskel på 2 og 4 børn. Men selvfølgelig er der det altså, men jeg tror det hun mener er, at de ting man skal med 2 børn, skal man også med 4.. At det kræver ikke nødvendigvis de timer et barn kræver, ganget med 4... Jeg ved det ikke, og der er stadig langt fra 4 til 9... 

Anmeld

8. marts 2011

celkt

er først lige kommet hjem fra kemi, så håber også på det bliver genudsendt... :-)

Anmeld

8. marts 2011

smokin

Eiiij gad vildt godt at se det.

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

pussepige skriver:

Aiiii glemte det kom.. Mon det blir genudsendt..

Mmm... det ved jeg faktisk ikke... Mon ikke i weekenden måske???

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Jeg så det.. og jeg sad virkelig klistret til skærmen, for syntes virkelig de gjorde det hele så godt..!!

Det er vildt så meget overskud og tålmodighed de har..

.. Jeg vil osse sige.. at MAX 3 børn til mig... hehe.

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

AnneBJ skriver:

Jeg så det ikke, desværre! Glemte det! Var det et dansk program?

I forhold til det med overskuddet, så har jeg ofte hørt min mor udtale, at der ikke er den vilde forskel på 2 og 4 børn. Men selvfølgelig er der det altså, men jeg tror det hun mener er, at de ting man skal med 2 børn, skal man også med 4.. At det kræver ikke nødvendigvis de timer et barn kræver, ganget med 4... Jeg ved det ikke, og der er stadig langt fra 4 til 9... 

Jaja... 3 danske familier

2 med 9 børn og 1 med 6 børn. 24 børn fordelt på 3 familier!! LOL!!!

Og ja - det er nok, når man først har fået sat det i system, så 4-5 børn fra eller til hehe...

Men jeg nøjes bare med 2 alligevel

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Bshizzle skriver:

Jeg så det.. og jeg sad virkelig klistret til skærmen, for syntes virkelig de gjorde det hele så godt..!!

Det er vildt så meget overskud og tålmodighed de har..

.. Jeg vil osse sige.. at MAX 3 børn til mig... hehe.

LIGE PRÆCIS!!!... Og det virkede altså ikke påtaget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.