Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

heidi30

Zafir skriver:

Viiiiildt nok!!!... For hun var godtnok slank! I øvrigt, efter at have født 6 børn... Holddafest...

He he, det tænkte jeg også. Jeg har kun ét barn og min mave ser bestemt ikke sådan ud som hendes.

Jeg sagde til min kæreste at hun må have et højt stofskifte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

mulle7430

jeg havde lokket manden til og se det sammen med mig da børne var puttet  synes det er godt og se andre med mange børn også  men børne viller gerne se det men det kommer jo så sent

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

jeg havde lokket manden til og se det sammen med mig da børne var puttet  synes det er godt og se andre med mange børn også  men børne viller gerne se det men det kommer jo så sent

Idun er jo B barn, så vi så det sammen...

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

heidi30 skriver:

He he, det tænkte jeg også. Jeg har kun ét barn og min mave ser bestemt ikke sådan ud som hendes.

Men et højt stofskifte gør jo ikke noget for dit maveskind... Det er jo helt vildt...

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Zafir skriver:

Idun er jo B barn, så vi så det sammen...

hyggeligt  smiler

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

heidi30 skriver:

sjovt det sage jeg også ...hun var da utrolig tynd efter 6 fødsler  lidt snyd  smiler vejer selv 73kg efter 6 stk

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

sjovt det sage jeg også ...hun var da utrolig tynd efter 6 fødsler  lidt snyd  smiler vejer selv 73kg efter 6 stk

Slap lige off woman!!! 73 kg efter 6 stks... Det er SAUTMER da flot, syntes jeg

I er nok bare super fødere, jer der får rigtig mange børn

Så er I jo også oppe i det der lag, hvor logistikken er i højsædet... Har du lyst til at fortælle lidt? Blir mega nysgerrig hehe...

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Zafir skriver:

Slap lige off woman!!! 73 kg efter 6 stks... Det er SAUTMER da flot, syntes jeg

I er nok bare super fødere, jer der får rigtig mange børn

Så er I jo også oppe i det der lag, hvor logistikken er i højsædet... Har du lyst til at fortælle lidt? Blir mega nysgerrig hehe...

hva vil du gerne vide  smiler

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

hva vil du gerne vide  smiler

Altså jeg ser lige på din profil og ser, at du jo har stooore børn også. Så du har startet tidligt og nu også børnebørn allerede... Hvor vildt!!!
Men hvordan gør I? Kommer I på ferie? Har I en bus? mmm... Hvordan ser en alm hverdag ud?

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Zafir skriver:

Altså jeg ser lige på din profil og ser, at du jo har stooore børn også. Så du har startet tidligt og nu også børnebørn allerede... Hvor vildt!!!
Men hvordan gør I? Kommer I på ferie? Har I en bus? mmm... Hvordan ser en alm hverdag ud?

ja jeg blev gravid som 16 årige der kom den første ( er 36 år idag )min mand er 37 år.. pigerne er i dag 19-15-11-10-9-8 år og jo der gang iden hele tiden når de er hjemme  og 2 børnebørn på 2 år og 9 mdr vi har en bil med 7 pladser  vi tager på camping men skal nok ikke i år da haven trænger meget til en kærlig hånd men så køre vi meget ud og bader og har mad med det elsker både pigerne og manden...han har fuldtids arbejde og er brandmand jeg er lige pt i praktik på plejehjem...

pigerne har selvfølgelig pligter herhjemme som andre børn og manden står for vaske tøjet og jeg for maden og rengøringen  er der meget der skal laves hjælpes vi alle meeen det er ikke altid det falder i god jord

er der mere du gerne vil vide er du meget velkommen til og spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.