Mary skriver:
Jeg så det godt
Havde inden det kom sagt til min mand, at det måske ville være en god idé for mig at se det, for at blive skræmt lidt, men han mente netop ikke jeg skulle se det da han var sikker på de ville blive fremstillet som nogle super overskudsmennesker ....som ville fortælle at det ingen sag er at have så mange børn. Tror han er bange for om jeg får nogle idéer
Jeg kommer nok bare aldrig til at føle at jeg er færdig med at få børn, men jeg skal virkelig VIRKELIG mindes om hvor hårdt jeg synes det var at få nr 3! - det glemmes hurtigt. Og herregud, vi har kun tre............. Må dog lige slå fast, at vi ALDRIG får 9 børn
Mærkelig tænke-indlæg fra mig....... jeg er ret imponeret over de familier - og deres virkelig store flotte huse. Hvordan har man råd til det???
Altså - ejg har det sådan. Jeg kan SMADDER godt lide at føde. Jeg ELSKEr at have en baby... MEN - jeg er fuldstædnig afklaret med at jeg ikek skal have flere end Frigg og Idun

Så må jeg nyde at jeg (forhåbentligt) bliver mormor til nogen stykker og har veninder og veninders børn, der får børn

Så jeg kan dimse med dem NAM NAM

Men kan godt sætte mig ind i følelsen
Anmeld