Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Zafir

Pena skriver:

Jeg gik i folkeskole hvor der var en søskendeflok på 18 stk.  Så der var så godt som en på hvert klassetrin.

De var så også med i noget der hedder norske brødre (en kristen gren) hvor det vist bare handler om at få maaaange børn. pigerne måtte ikke klippe håret, og skulle gå i lange nederdele, så de lignede nogen fra det lille hus på prærien.

HVAD?!?!?!?!:.. 18 søskende?!...
I DANMARK?!...

Hehe... Det er sjovt det med de der sekter og lignene, hvor de IKKE skal se frække ud... Hvordan får de så lavet alle de der børn? hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Zafir

Mary skriver:

Jeg så det godt  Havde inden det kom sagt til min mand, at det måske ville være en god idé for mig at se det, for at blive skræmt lidt, men han mente netop ikke jeg skulle se det da han var sikker på de ville blive fremstillet som nogle super overskudsmennesker ....som ville fortælle at det ingen sag er at have så mange børn. Tror han er bange for om jeg får nogle idéer  

Jeg kommer nok bare aldrig til at føle at jeg er færdig med at få børn, men jeg skal virkelig VIRKELIG mindes om hvor hårdt jeg synes det var at få nr 3! - det glemmes hurtigt. Og herregud, vi har kun tre............. Må dog lige slå fast, at vi ALDRIG får 9 børn  

Mærkelig tænke-indlæg fra mig....... jeg er ret imponeret over de familier - og deres virkelig store flotte huse. Hvordan har man råd til det???

Altså - ejg har det sådan. Jeg kan SMADDER godt lide at føde. Jeg ELSKEr at have en baby... MEN - jeg er fuldstædnig afklaret med at jeg ikek skal have flere end Frigg og Idun

Så må jeg nyde at jeg (forhåbentligt) bliver mormor til nogen stykker og har veninder og veninders børn, der får børn Så jeg kan dimse med dem NAM NAM

Men kan godt sætte mig ind i følelsen

Anmeld

9. marts 2011

Pena

Zafir skriver:

I DANMARK?!...

Hehe... Det er sjovt det med de der sekter og lignene, hvor de IKKE skal se frække ud... Hvordan får de så lavet alle de der børn? hehe..

Ja i Danmark, og de havde samme efternavn som mig, så folk troede jeg var en af dem Og jeg gik jo ligesom ikke i lang nederdel.

Lægen sagde til moren efter nr 18 at nu skulle hun altså stoppe, for hendes krop var helt ødelagt. Hun sagde at kunne hun ville hun få 18 mere.

Aj det var virkelig en fucked familie.

Anmeld

9. marts 2011

JulieE

Pena skriver:

Jeg gik i folkeskole hvor der var en søskendeflok på 18 stk.  Så der var så godt som en på hvert klassetrin.

De var så også med i noget der hedder norske brødre (en kristen gren) hvor det vist bare handler om at få maaaange børn. pigerne måtte ikke klippe håret, og skulle gå i lange nederdele, så de lignede nogen fra det lille hus på prærien.

Jeg mener de hedder "Smiths venner"

http://da.wikipedia.org/wiki/Smiths_venner

Har en veninde der arbejder på en skole, hvor der en del af dem og siger også, at de er sgu noget for sig

Anmeld

9. marts 2011

JulieE

Zafir skriver:

I DANMARK?!...

De hedder Smiths venner

Anmeld

9. marts 2011

Pena

JulieE skriver:

Jeg mener de hedder "Smiths venner"

http://da.wikipedia.org/wiki/Smiths_venner

Har en veninde der arbejder på en skole, hvor der en del af dem og siger også, at de er sgu noget for sig

Nej det hed de ikke. De hed norske brødre

Anmeld

9. marts 2011

JulieE

Pena skriver:

Nej det hed de ikke. De hed norske brødre

Ok... Det lyder meget som det samme nemlig... måske erd et en gren af det samme

Anmeld

9. marts 2011

Pena

JulieE skriver:

Ok... Det lyder meget som det samme nemlig... måske erd et en gren af det samme

Ja måske

Anmeld

9. marts 2011

Mary

Zafir skriver:

Altså - ejg har det sådan. Jeg kan SMADDER godt lide at føde. Jeg ELSKEr at have en baby... MEN - jeg er fuldstædnig afklaret med at jeg ikek skal have flere end Frigg og Idun

Så må jeg nyde at jeg (forhåbentligt) bliver mormor til nogen stykker og har veninder og veninders børn, der får børn Så jeg kan dimse med dem NAM NAM

Men kan godt sætte mig ind i følelsen

Jeg bliver simpelthen lige nødt til at skrive, at vi ikke regner med at få flere børn  Bare lige sådan INDEN det misforståes!!!! 

Anmeld

9. marts 2011

Thalia

Jeg så programmet og fik med det samme lyst til at få 6-7 børn mere

Især de to virkeligt store familier, synes jeg var helt vidunderlige, og jeg elskede hvordan de hver især havde truffet nogle helt klare valg om at prioritere deres børneflok frem for en masse andre ting. De virkede bare så glade og harmoniske og samtidig realistiske omkring deres situation.

Jeg gad godt jeg selv emmede af den slags overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.