Aii.. Så I det der, med de stooore familier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Zafir

Gitte85 skriver:

TV2 har ikke planer om at genudsende programmet, i hvert fald ikke foreløbig. Så det kan kun ses på spunik

Det er skuda sært. De genudsender alt muligt andet... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

BellaCiinea

Så det ikke

Men min faster1 har 7 børn og faster2 har 8 børn, min far har 6 børn

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Zafir skriver:

Wauw. Det lyder gdotnok vildt. Er det så samme farmand, selvom du startede så tidligt?
Vi er jo også altid på 'camping' (altså viking herhjemme), så det er jo ikke noget som helst, der er træls, når man har flere børn. Jeg har været et camping menneske siden jeg var barn. Det med at rejse, har jeg kun gjort selv, som voksen stort set.

Går det fint med at arbejde for dig så?... HVis du plejer at gå hjemme?

Hvis jeg så skal regne på noget, må det være din datter, der har skænket dig børnebørn allerede Vil hun også have rigtig mange børn? (og vil du have flere?)

nej hun vil bestemt ikke have flere smiler  det kan hun ikke pga sin ryg  nej de 2 store har samme far som jeg var sammen med i 8 år og de 4 små er sammen med  michael som jeg har været sammen med i 14 år nu   nej jeg skal ikke have flere fik det lavet efter jeg fik den sidste  vi har også sagt sommerferien bliver i teltet i haven så pigerne får et telt til deres trampolin

Anmeld

9. marts 2011

Nadia Foged

Zafir skriver:

Holddafest det var mange søskende

Var din mor i et tvprogram for nogen år siden? Kan huske en enlig mor med riiiiiiiiiiiiiiiigtig mange børn... I et tv program.

Jeg er KUN mig... Som barn savnede jeg ingen. Som voksen savner jeg rigtig meget en søster eller bror, men jeg har heldigvis min moster (som jo er søsteragtig, fordi vi er ret tæt i alder jo).

Jooo jooo, vi var skam med i det er mængden der gør det

Vi var med i lidt forskelligt Men ja man kan som enebarn vel godt savne nogle søskende, men selvom jeg har så mange, ønsker jeg ikke selv lige så mange børn

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

nej hun vil bestemt ikke have flere smiler  det kan hun ikke pga sin ryg  nej de 2 store har samme far som jeg var sammen med i 8 år og de 4 små er sammen med  michael som jeg har været sammen med i 14 år nu   nej jeg skal ikke have flere fik det lavet efter jeg fik den sidste  vi har også sagt sommerferien bliver i teltet i haven så pigerne får et telt til deres trampolin

Det er sku flot!!! De fleste af de rigtig store familier nu om dage, syntes jeg, er sådan noget med 3-4-5 dele børn til højre og venstre

Ærgeligt med din datters ryg. Men du kan jo også nå at få maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange børnebørn endnu hehe

Tænk engang... jeg flyttede hjemmefra, da min mor var 35...!!! Det syntes jeg også er lidt vildt at tænke på, nu hvor jeg selv er 32... hehe. Men altså, du er 36 og har så mange hejmmeboende og 2 børnebørn. Fantastisk
Og fedt du er sådan en ung mor!!!

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Nadia Foged skriver:

Jooo jooo, vi var skam med i det er mængden der gør det

Vi var med i lidt forskelligt Men ja man kan som enebarn vel godt savne nogle søskende, men selvom jeg har så mange, ønsker jeg ikke selv lige så mange børn

nejnej. Jeg ønsker heller ikke maaaaaaaaaaange børn, selvom jeg er enebarn. Men jeg var stålsat på at Idun skulle have en søster eller bror og det har hun jo så fået

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Zafir skriver:

Det er sku flot!!! De fleste af de rigtig store familier nu om dage, syntes jeg, er sådan noget med 3-4-5 dele børn til højre og venstre

Ærgeligt med din datters ryg. Men du kan jo også nå at få maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange børnebørn endnu hehe

Tænk engang... jeg flyttede hjemmefra, da min mor var 35...!!! Det syntes jeg også er lidt vildt at tænke på, nu hvor jeg selv er 32... hehe. Men altså, du er 36 og har så mange hejmmeboende og 2 børnebørn. Fantastisk
Og fedt du er sådan en ung mor!!!

tak  den store bor sammen med sin mandog deres 2 børn ikke her  hehe

ja har altid sagt ville have mine børn inden jeg blev 30 år

ja men alle de piger tør jeg ikke tænke på alle de børnebørn  griner

jeg flyttet hjemme fra da jeg var 15 til min forhenværne svigermor

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

tak  den store bor sammen med sin mandog deres 2 børn ikke her  hehe

ja har altid sagt ville have mine børn inden jeg blev 30 år

ja men alle de piger tør jeg ikke tænke på alle de børnebørn  griner

jeg flyttet hjemme fra da jeg var 15 til min forhenværne svigermor

Jeg syntes du er cool

Anmeld

9. marts 2011

Nadia Foged

Zafir skriver:

nejnej. Jeg ønsker heller ikke maaaaaaaaaaange børn, selvom jeg er enebarn. Men jeg var stålsat på at Idun skulle have en søster eller bror og det har hun jo så fået

ja er jo altid dejligt med en bror eller søster man kan have et meget tæt forhold til er nemmere med en eller to, end 12 man kan ikke få lige tæt forhold til alle, desværre

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Nadia Foged skriver:

ja er jo altid dejligt med en bror eller søster man kan have et meget tæt forhold til er nemmere med en eller to, end 12 man kan ikke få lige tæt forhold til alle, desværre

Næææ... det må også være lidt underligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.