Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

CA

DK skriver:

Ha ha ha ha.... det bliver et:

"Hej, Jeg hedder Ditte og jeg er afhængig af baby.dk!"-møde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Diana...

Jaa jeg kan også godt komme med håber jeg stadig kan nå det 

Anmeld

6. marts 2011

DK

Diana... skriver:

Jaa jeg kan også godt komme med håber jeg stadig kan nå det 

Naturligvis!

Alle kan stadig nå det!!

Anmeld

6. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Ha ha ha ha.... det bliver et:

"Hej, Jeg hedder Ditte og jeg er afhængig af baby.dk!"-møde

Oh so true....

Anmeld

6. marts 2011

DK

Mettemus skriver:

Oh so true....

Kom og mød os på banegården! Det er en god ide!

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

DK skriver:

Vi kan lave en opsamlings post uden foran banegården kl. 9.45? Jeg er den tårn høje blondie med sort Brio kombi med (forhåbenligt sødt sovende) Bimmer i!

Dem der vil mødes og følges kan lige sende mig en PB så sender jeg jer mit tlf. nummer! Så kan man skrive hvis man ikke kommer alligevel så vi ikke skal stå og vente forgæves!

Ejj vi skulle have aftalt det i dag i stedet, der er da ALT for lang tid til på onsdag!

PB sendt 

Anmeld

8. marts 2011

DK

Hej

Har jeg talt rigtigt hvis jeg siger at vi bliver 11 + evt. Laura 25? Jeg har lige ændret vores bestilling til 12 personer ()!

Dem der vil mødes kl. 9.45 ude foran banegården vil i ikke lige give lyd/skrive her at i kommer? Jeg har fået/givet tlf. nummer til Diana og AnneBJ er der andre der vil følges?

Ihh jeg glæder mig til at se jer i morgen!

Knus!!

Anmeld

8. marts 2011

Diana...

DK skriver:

Hej

Har jeg talt rigtigt hvis jeg siger at vi bliver 11 + evt. Laura 25? Jeg har lige ændret vores bestilling til 12 personer ()!

Dem der vil mødes kl. 9.45 ude foran banegården vil i ikke lige give lyd/skrive her at i kommer? Jeg har fået/givet tlf. nummer til Diana og AnneBJ er der andre der vil følges?

Knus!!

Jeg har ikke modtaget det så PB er nok ikke gået igennem. 

Anmeld

8. marts 2011

DK

Diana... skriver:

Jeg har ikke modtaget det så PB er nok ikke gået igennem. 

??

Jeg sender det straks igen så!

Anmeld

8. marts 2011

CA

DK skriver:

Hej

Knus!!

Jeg glæder mig også og har i dag endelig fået styr på, hvordan jeg kommer til toget

Jeg vil også gerne følges med jer, og jeg har også fået dit nr. på og du mit Mit tog er inde 44, så jeg skynder mig alt hvad jeg kan ud til jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.