Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg tror at jeg før mente at jeg var en dør til at finde rundt. Jeg er åbenbart også en dør til at finde rundt på mit tastatur... 

Jeg er vist ok til at kende ansigter, men at koble deres "historie" på er jeg tilgengæld rigtig dårlig til... 

Tak, hvornår er du inde med toget?

Jeg har tabt tråden fuldstændig nu! 

Men hey, så længe dem der har født og medbringer en baby, også har en med retur så er alles vel gut? - eller kan jeg slippe af sted med at få en med hjem nu her, og så er "det" ligesom bare klaret?

Hm mener det er allerede 9.32, og venter selvfølgelig gerne på banegården hvis dit tog er senere inde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Sofia

Nej hvor bliver det bare hyggeligt! Jeg glæder mig rigtig meget!!

Anmeld

3. marts 2011

Sofia

Laura25 skriver:

Ih, det lyder brandhyggeligt! Hvis jeg kan få rykket en aftale vil jeg virkelig gerne joine hyggelighederne. Er der mon stadig plads til endnu en høne i hønsegården?

Håber at se dig Laura

Anmeld

4. marts 2011

Marco2

Det skal nok blive hyl.

Har jo mødtes mange gange med min gruppe herindefra med Emily. Og første gang vi mødtes kaglede folk løs som om man rent faktisk havde kendt hinanden længe. Det var ikke unaturligt på nogen måde. Det føltes bare naturligt. 

Men man har jo også "kendt" hinanden længe og måske delt flere ting med hinanden i "anonymitetens" tegn fordi man netop ikke har siddet f2f. Og vi har jo delt glæder, sorger og bekymringer og alt muligt med hinanden de sidste mange måneder. Så vi "kender" jo hinanden …

Nogle af Jer ved man jo hvordan ser ud. Pia, Ditte, Carina bl.a Personligt glæder mig da til at se Mettemus 

Jeg har mødtes med Lene76 før for hendes dreng Viktor er samme alder som Emily så vi har jo været i "online-mødregruppe" i snart 4 år sammen … 4 som i FIRE  … shit Lene det er længe

Men glæder mig til lidt hygge med JEr på onsdag. Men bliver desværre ikke ås længe da den står på familiehygge med framand og Emsen også nu han har taget fri 

AG

Anmeld

4. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Er fuldstændig færdig af grin over Jeres utålmodighed!! Og rørt over Jeres interesse!!

Selvfølgelig vil jeg gerne tage klistermærker med, men kunne nu også se fidusen i en "gæt hvis baby der er hvis" leg....?!

Pia, vi kan følges fra banegården/Bruuns... Jeg har vist luret vejen

Dejligt med én der har luret vejen! Men gider du godt vente? Jeg skal til tandlæge kl. 8.20, og det tager 1 time og 15 minutter at køre til Århus + evt. trafikprop + Pia der skal finde p-huset og baby der måske skal ammes på halvvejen, så det er jo ikke lige til at sige, hvornår jeg kan være der!

Jeg synes bare, Carina og dig skal gå over på cafeen, så kommer jeg - mon ikke jeg finder det. Eller spørger jeg sgu bare en eller anden - århusiansk kan vel ikke være så svært at forstå, eller kan det?!!!

Anmeld

4. marts 2011

piadas

Marco2 skriver:

Det skal nok blive hyl.

Har jo mødtes mange gange med min gruppe herindefra med Emily. Og første gang vi mødtes kaglede folk løs som om man rent faktisk havde kendt hinanden længe. Det var ikke unaturligt på nogen måde. Det føltes bare naturligt. 

Men man har jo også "kendt" hinanden længe og måske delt flere ting med hinanden i "anonymitetens" tegn fordi man netop ikke har siddet f2f. Og vi har jo delt glæder, sorger og bekymringer og alt muligt med hinanden de sidste mange måneder. Så vi "kender" jo hinanden …

Nogle af Jer ved man jo hvordan ser ud. Pia, Ditte, Carina bl.a Personligt glæder mig da til at se Mettemus 

Jeg har mødtes med Lene76 før for hendes dreng Viktor er samme alder som Emily så vi har jo været i "online-mødregruppe" i snart 4 år sammen … 4 som i FIRE  … shit Lene det er længe

Men glæder mig til lidt hygge med JEr på onsdag. Men bliver desværre ikke ås længe da den står på familiehygge med framand og Emsen også nu han har taget fri 

AG

Aaaajj, nu glæder jeg mig endnu mere!

Ja, det bliver megasjovt at møde alle IRL og se hvem, er gemmer sig bag skærmen!Dejligt at høre om dine gode erfaringer!

Anmeld

4. marts 2011

DK

Vi kan lave en opsamlings post uden foran banegården kl. 9.45? Jeg er den tårn høje blondie med sort Brio kombi med (forhåbenligt sødt sovende) Bimmer i!

Dem der vil mødes og følges kan lige sende mig en PB så sender jeg jer mit tlf. nummer! Så kan man skrive hvis man ikke kommer alligevel så vi ikke skal stå og vente forgæves!

Ejj vi skulle have aftalt det i dag i stedet, der er da ALT for lang tid til på onsdag!

Anmeld

4. marts 2011

DK

piadas skriver:

Dejligt med én der har luret vejen! Men gider du godt vente? Jeg skal til tandlæge kl. 8.20, og det tager 1 time og 15 minutter at køre til Århus + evt. trafikprop + Pia der skal finde p-huset og baby der måske skal ammes på halvvejen, så det er jo ikke lige til at sige, hvornår jeg kan være der!

Jeg synes bare, Carina og dig skal gå over på cafeen, så kommer jeg - mon ikke jeg finder det. Eller spørger jeg sgu bare en eller anden - århusiansk kan vel ikke være så svært at forstå, eller kan det?!!!

Uhh ja det når du nok ikke til kl. 10! Men du kan bare komme når du kommer! Ingen stres! Det er altså NEMT at finde. Kig evt. på det link jeg har lagt ud tidligere i tråden. Det er ikke ret mange gange man skal dreje, he he! Ellers så skriv, så får du mit nummer og kan ringe og fortælle hvor du er

Anmeld

4. marts 2011

piadas

DK skriver:

Uhh ja det når du nok ikke til kl. 10! Men du kan bare komme når du kommer! Ingen stres! Det er altså NEMT at finde. Kig evt. på det link jeg har lagt ud tidligere i tråden. Det er ikke ret mange gange man skal dreje, he he! Ellers så skriv, så får du mit nummer og kan ringe og fortælle hvor du er

Jeg har luret lidt på krak og tror måske, jeg printer kortet ud fra Bruuns Galleri til cafeen, så går jeg vist ikke helt gal i byen!

Jeg har Carina87's nr. i mobilos, så ringer jeg bare til hende, hvis det går helt galt - mon ikke Anne og hende har fundet hen til jer, når jeg kommer?! Så må én af jer garvede lige guide mig, hvis jeg tåger helt rundt!

Anmeld

4. marts 2011

CA

DK skriver:

Vi kan lave en opsamlings post uden foran banegården kl. 9.45? Jeg er den tårn høje blondie med sort Brio kombi med (forhåbenligt sødt sovende) Bimmer i!

Dem der vil mødes og følges kan lige sende mig en PB så sender jeg jer mit tlf. nummer! Så kan man skrive hvis man ikke kommer alligevel så vi ikke skal stå og vente forgæves!

Ejj vi skulle have aftalt det i dag i stedet, der er da ALT for lang tid til på onsdag!

Super! Mit tog er inde 9.44, så mon ike det passer meget godt. Tror godt jeg kan finde tårnhøj blondine med kombi og bimmer Ellers er jeg den lettere forvirrede, tårnhøje og halvkvabsede brunette med helt alm. sort oddervogn

Sender lige PB med mit nr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.