Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Diana...

DK skriver:

??

Jeg sender det straks igen så!

Jeps nu fik jeg det 

Vi ses i morgen jeg glæder mig helt vild 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

DK

Carina87 skriver:

Jeg glæder mig også og har i dag endelig fået styr på, hvordan jeg kommer til toget

Jeg vil også gerne følges med jer, og jeg har også fået dit nr. på og du mit Mit tog er inde 44, så jeg skynder mig alt hvad jeg kan ud til jer. 

Kanon! Vi venter på dig!

Så vidt jeg kan se på dmi har det dårlige vejr vist rykket sig lidt hen mod onsdag aften/torsdag!

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Mit tog er inde 44, så jeg skynder mig alt hvad jeg kan ud til jer. 

Få ikke stress!!

Jeg skal hjemmefra lidt i 8 - men jeg har en stærk formodning om, at I er det hele værd alle sammen! 

Anmeld

8. marts 2011

DK

AnneBJ skriver:

Få ikke stress!!

Jeg skal hjemmefra lidt i 8 - men jeg har en stærk formodning om, at I er det hele værd alle sammen! 

Whaaaaat... det er tidligt! Jamen jeg kan jo kun tale på egne vegne og jeg er KLART det værd !

Så indtil videre er det dig, mig, Diana og Carina der mødes før?

-Hvad med dig Mette?

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Whaaaaat... det er tidligt! Jamen jeg kan jo kun tale på egne vegne og jeg er KLART det værd !

-Hvad med dig Mette?

Ja det slog mig også lidt ud, så jeg skyndte mgi at tage en middagslur da jeg havde fundet ud af det her tidligere...

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

DK skriver:

-Hvad med dig Mette?

Jeg møder jer bare nede på cafeen

Anmeld

8. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Få ikke stress!!

Her skal jeg også ud af døren lidt over 8. Det passer nok Johs godt nok. Han synes jo der skal festes fra kl. 4

Men ja, mon ikke det er det værd?? 

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Her skal jeg også ud af døren lidt over 8. Det passer nok Johs godt nok. Han synes jo der skal festes fra kl. 4

Men ja, mon ikke det er det værd?? 

Uden tvivl!! 

Anmeld

8. marts 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Få ikke stress!!

Hvor kommer du fra hvilket tog? Jeg skal også tidligt afsted men jeg er der så også næsten en time før. 

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Hvor kommer du fra hvilket tog? Jeg skal også tidligt afsted men jeg er der så også næsten en time før. 

"Nede fra".. Kolding Jeg er der et kvarter før, så det passer lige med et toiletbesøg med det tempo jeg går i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.