Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ejjj Anne kan desværre ikke komme. Hun er syg og skidt i dag!

Øvvv!

Rigtig god bedring, Anne

Mange tak Ditte! Er bare SÅ ked af, at det lige var idag jeg skulle ligge med migræne... Har simpelthen kastet op det meste af natten, og nærmest ikke sovet. Det har jeg så nu, og hovedet er næsten ok igen.. Så nu er jeg baret træt... 

Jeg håber I voldhygger Jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Mange tak Ditte! Er bare SÅ ked af, at det lige var idag jeg skulle ligge med migræne... Har simpelthen kastet op det meste af natten, og nærmest ikke sovet. Det har jeg så nu, og hovedet er næsten ok igen.. Så nu er jeg baret træt... 

Vi havde det SÅ hyggeligt, men hvor var det ærgerligt du skulle rammes af migræne Anne. Jeg lider også selv af det, så føler med dig. Dejligt at høre du er ved at være på toppen igen Knus

Anmeld

9. marts 2011

piadas

Sofia skriver:

Præcis Jeg har dog erfaret, at det kan være lidt svært at holde en baby efterhånden, min mave fylder for meget

Det gik da fint!

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

piadas skriver:

Det gik da fint!

Ja - hvor er hun bare SØD lille Ida!!

Anmeld

9. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Godt at høre du er ved at være på toppen igen, Anne!

Du gik "desværre" glip af noget, for det var virkelig hyggeligt, men så må vi bare MEGET snart gøre det igen, så du kan komme med! Det var bare så sjovt at se allesammen og høre folks stemmer osv. - men det må du have til gode til næste gang - for der bliver HELT sikkert en næste gang!

Anmeld

9. marts 2011

piadas

Sofia skriver:

Ja - hvor er hun bare SØD lille Ida!!

Hæhæ, ja jeg var liiige ved at være bange for, at du tog hende med hjem - ellers var mine to veninder også ved at snakke om at kidnappe hende!

Jeg er nu glad for, at jeg fik hende med hjem igen! Og du får jo heldigvis MEGET snart din egen!

VESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØV

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Her skal jeg også ud af døren lidt over 8. Det passer nok Johs godt nok. Han synes jo der skal festes fra kl. 4

Men ja, mon ikke det er det værd?? 

Fik du shoppet??

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Her skal jeg også ud af døren lidt over 8. Det passer nok Johs godt nok. Han synes jo der skal festes fra kl. 4

Men ja, mon ikke det er det værd?? 

Fik du shoppet??

Anmeld

9. marts 2011

Sofia

piadas skriver:

Hæhæ, ja jeg var liiige ved at være bange for, at du tog hende med hjem - ellers var mine to veninder også ved at snakke om at kidnappe hende!

Jeg er nu glad for, at jeg fik hende med hjem igen! Og du får jo heldigvis MEGET snart din egen!

VESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØVVESTØV

Ja jeg havde svært ved at give hende fra mig igen Tak for vestøv - håber det kommer i brug snarest!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.