Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

piadas

DK skriver:

He he he... jooo... Når du kommer så skal du gætte hvem alle er og hvad babyerne hedder! Jeg må hellere fortælle at der også kommer en anden mødregruppe den dag, så du skal passe på ikke at gå hen til den forkerte, sætte dig ned og bare sige "heeej", så kan det godt være de kigger underligt på dig

Hæhæ, tak for tippet, Ditte!

Det kunne da bare være RIGTIG pinligt at gå hen til de forkerte!! Meeen mon dog - jeg har alligevel en ide om, hvordan du, Carina87 og AnneBJ ser ud, så mon ikke jeg kan kende bare én af jer?!

Æj, altså hvor jeg glæder mig - bare jeg ikke får en dag som idag, hvor Ida har været vågen fra kl. 13.30 til kl. 20.45!!! Jeg har helt ondt i ryggen af at slæbe rundt på den tøs - og altså hun vejer kun 4,5 kg.! Men mon ikke hun så tager revanche imorgen og sover hele dagen, så jeg kan sludre med jer tøser!

Jeg har læst indlæg herinde flere gange i løbet af dagen/aftenen men opgivet at give mit besyv med, for det er simpelthen umuligt at skrive med en hånd - det tager i hvert fald så lang tid, at min tålmodighed står af! Og nu er jeg så træt, at jeg ikke orker, at skrive noget (øhh, altså lige bortset fra dette)....men altså jeg skal jo også snart i seng - jeg har et MEEEEGET vigtigt møde imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hæhæ, tak for tippet, Ditte!

Det kunne da bare være RIGTIG pinligt at gå hen til de forkerte!! Meeen mon dog - jeg har alligevel en ide om, hvordan du, Carina87 og AnneBJ ser ud, så mon ikke jeg kan kende bare én af jer?!

Æj, altså hvor jeg glæder mig - bare jeg ikke får en dag som idag, hvor Ida har været vågen fra kl. 13.30 til kl. 20.45!!! Jeg har helt ondt i ryggen af at slæbe rundt på den tøs - og altså hun vejer kun 4,5 kg.! Men mon ikke hun så tager revanche imorgen og sover hele dagen, så jeg kan sludre med jer tøser!

Jeg har læst indlæg herinde flere gange i løbet af dagen/aftenen men opgivet at give mit besyv med, for det er simpelthen umuligt at skrive med en hånd - det tager i hvert fald så lang tid, at min tålmodighed står af! Og nu er jeg så træt, at jeg ikke orker, at skrive noget (øhh, altså lige bortset fra dette)....men altså jeg skal jo også snart i seng - jeg har et MEEEEGET vigtigt møde imorgen!

Imorgen hapser Sofia eller mig hende da bare - vi har jo ligesom ikke selv nogen endnu....!

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Imorgen hapser Sofia eller mig hende da bare - vi har jo ligesom ikke selv nogen endnu....!

Præcis Jeg har dog erfaret, at det kan være lidt svært at holde en baby efterhånden, min mave fylder for meget

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Præcis Jeg har dog erfaret, at det kan være lidt svært at holde en baby efterhånden, min mave fylder for meget

Nåh ja okay... Den havde jeg ikke medtænkt! 

Anmeld

8. marts 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Nåh ja okay... Den havde jeg ikke medtænkt! 

Det kan sagtens være din mave "sidder bedre til det" end min

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Det kan sagtens være din mave "sidder bedre til det" end min

Det kan der være noget om. Det er jo virkelig forskelligt, plus at min jo altså ikke er vildt stor faktisk... Jørn er ved at besvime når jeg viser ham billeder af dem der er uge 38/39 herinde om som bare er totalt fodboldrunde... Det er jeg slet ikke... 

Anmeld

8. marts 2011

DK

AnneBJ skriver:

Det kan der være noget om. Det er jo virkelig forskelligt, plus at min jo altså ikke er vildt stor faktisk... Jørn er ved at besvime når jeg viser ham billeder af dem der er uge 38/39 herinde om som bare er totalt fodboldrunde... Det er jeg slet ikke... 

Er det ikke bare fordi det er første gang? Næste gang får du med garanti også en jordklode-mave!

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

DK skriver:

Er det ikke bare fordi det er første gang? Næste gang får du med garanti også en jordklode-mave!

Jo muligvis.. 

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Jo muligvis.. 

Min mave var meget mindre her anden gang men heller ikk stor første gan så det kan også go modsat. Men man bliver hurtigere stor anden gang. 

Knus Diana der nu vil gøre klar til at tage afsted vi ses jo lige om lidt 

Anmeld

9. marts 2011

DK

Ejjj Anne kan desværre ikke komme. Hun er syg og skidt i dag!

Øvvv!

Rigtig god bedring, Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.