DK skriver:
He he he... jooo... Når du kommer så skal du gætte hvem alle er og hvad babyerne hedder! Jeg må hellere fortælle at der også kommer en anden mødregruppe den dag, så du skal passe på ikke at gå hen til den forkerte, sætte dig ned og bare sige "heeej", så kan det godt være de kigger underligt på dig
Hæhæ, tak for tippet, Ditte!
Det kunne da bare være RIGTIG pinligt at gå hen til de forkerte!!
Meeen mon dog - jeg har alligevel en ide om, hvordan du, Carina87 og AnneBJ ser ud, så mon ikke jeg kan kende bare én af jer?!
Æj, altså hvor jeg glæder mig - bare jeg ikke får en dag som idag, hvor Ida har været vågen fra kl. 13.30 til kl. 20.45!!!

Jeg har helt ondt i ryggen af at slæbe rundt på den tøs - og altså hun vejer kun 4,5 kg.!
Men mon ikke hun så tager revanche imorgen og sover hele dagen, så jeg kan sludre med jer tøser!
Jeg har læst indlæg herinde flere gange i løbet af dagen/aftenen men opgivet at give mit besyv med, for det er simpelthen umuligt at skrive med en hånd - det tager i hvert fald så lang tid, at min tålmodighed står af!
Og nu er jeg så træt, at jeg ikke orker, at skrive noget (øhh, altså lige bortset fra dette
)....men altså jeg skal jo også snart i seng - jeg har et MEEEEGET vigtigt møde imorgen!

Anmeld