Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Dejligt med én der har luret vejen! Men gider du godt vente? Jeg skal til tandlæge kl. 8.20, og det tager 1 time og 15 minutter at køre til Århus + evt. trafikprop + Pia der skal finde p-huset og baby der måske skal ammes på halvvejen, så det er jo ikke lige til at sige, hvornår jeg kan være der!

Jeg synes bare, Carina og dig skal gå over på cafeen, så kommer jeg - mon ikke jeg finder det. Eller spørger jeg sgu bare en eller anden - århusiansk kan vel ikke være så svært at forstå, eller kan det?!!!

Nåh ja, det havde jeg ikke lige tænkt over... Ve' du hva'! Jeg gemmer dit mobinummer, og sender dig en meget enkel vejforklaring, når vi ER ankommet på cafeen.... Skal du have sådan noget med antal meter, eller skal du have "drej til højre efter Rema"? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Nåh ja, det havde jeg ikke lige tænkt over... Ve' du hva'! Jeg gemmer dit mobinummer, og sender dig en meget enkel vejforklaring, når vi ER ankommet på cafeen.... Skal du have sådan noget med antal meter, eller skal du have "drej til højre efter Rema"? 

Ja, gør det!

Og jeg vil gerne have drej til højre efter Rema-versionen!

Anmeld

4. marts 2011

piadas

DK skriver:

Vi kan lave en opsamlings post uden foran banegården kl. 9.45? Jeg er den tårn høje blondie med sort Brio kombi med (forhåbenligt sødt sovende) Bimmer i!

Dem der vil mødes og følges kan lige sende mig en PB så sender jeg jer mit tlf. nummer! Så kan man skrive hvis man ikke kommer alligevel så vi ikke skal stå og vente forgæves!

Ejj vi skulle have aftalt det i dag i stedet, der er da ALT for lang tid til på onsdag!

Hæhæ, ja der er AAAALT for længe til onsdag!

Anmeld

4. marts 2011

Lene76

Marco2 skriver:

Det skal nok blive hyl.

Har jo mødtes mange gange med min gruppe herindefra med Emily. Og første gang vi mødtes kaglede folk løs som om man rent faktisk havde kendt hinanden længe. Det var ikke unaturligt på nogen måde. Det føltes bare naturligt. 

Men man har jo også "kendt" hinanden længe og måske delt flere ting med hinanden i "anonymitetens" tegn fordi man netop ikke har siddet f2f. Og vi har jo delt glæder, sorger og bekymringer og alt muligt med hinanden de sidste mange måneder. Så vi "kender" jo hinanden …

Nogle af Jer ved man jo hvordan ser ud. Pia, Ditte, Carina bl.a Personligt glæder mig da til at se Mettemus 

Jeg har mødtes med Lene76 før for hendes dreng Viktor er samme alder som Emily så vi har jo været i "online-mødregruppe" i snart 4 år sammen … 4 som i FIRE  … shit Lene det er længe

Men glæder mig til lidt hygge med JEr på onsdag. Men bliver desværre ikke ås længe da den står på familiehygge med framand og Emsen også nu han har taget fri 

AG

hehe ja det er vildt nok at det allerede er 4 år siden..... men kalija og Linemus har jeg jo kendet fra netbabytiden, helt tilbage fra vores store unger blev til... så det er over 7 år.... shit det er vildt hehe....

Men glæder mig nu til at møde jer allesammen på onsdag

Anmeld

4. marts 2011

Laura25

Sofia skriver:

Håber at se dig Laura

I lige måde! Jeg arbejder på sagen.

Anmeld

4. marts 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Super! Mit tog er inde 9.44, så mon ike det passer meget godt. Tror godt jeg kan finde tårnhøj blondine med kombi og bimmer Ellers er jeg den lettere forvirrede, tårnhøje og halvkvabsede brunette med helt alm. sort oddervogn

Sender lige PB med mit nr.

Så er jeg den lille tykke blondine så uden vogn af nogen art

Lyder super med en opsamling!

Anmeld

5. marts 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Det skal nok blive hyl.

Har jo mødtes mange gange med min gruppe herindefra med Emily. Og første gang vi mødtes kaglede folk løs som om man rent faktisk havde kendt hinanden længe. Det var ikke unaturligt på nogen måde. Det føltes bare naturligt. 

Men man har jo også "kendt" hinanden længe og måske delt flere ting med hinanden i "anonymitetens" tegn fordi man netop ikke har siddet f2f. Og vi har jo delt glæder, sorger og bekymringer og alt muligt med hinanden de sidste mange måneder. Så vi "kender" jo hinanden …

Nogle af Jer ved man jo hvordan ser ud. Pia, Ditte, Carina bl.a Personligt glæder mig da til at se Mettemus 

Jeg har mødtes med Lene76 før for hendes dreng Viktor er samme alder som Emily så vi har jo været i "online-mødregruppe" i snart 4 år sammen … 4 som i FIRE  … shit Lene det er længe

Men glæder mig til lidt hygge med JEr på onsdag. Men bliver desværre ikke ås længe da den står på familiehygge med framand og Emsen også nu han har taget fri 

AG

Og jeg glæder mig rigtig meget til at se jer også.

Skriver det lige igen: Ih det blir så hyggeligt!

Anmeld

5. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Jeg har prøvet sådan et baby "stor møde" før og det var altså suuuper hyggeligt!

Jeg kunne heller ikke lade være med at grine af Richard med Bimmeren klistermærke i panden!  Vi må da lige holde en lille introduktionsrunde (jeg ææælsker den slags! "Hej, jeg hedder Ditte (DK) og det her er Bimmeren (Richard) og vi kommer jo nede fra Horsens!)

Og så siger vi i kor "Heeej Ditte og Richard"

Anmeld

5. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Vi kan lave en opsamlings post uden foran banegården kl. 9.45? Jeg er den tårn høje blondie med sort Brio kombi med (forhåbenligt sødt sovende) Bimmer i!

Dem der vil mødes og følges kan lige sende mig en PB så sender jeg jer mit tlf. nummer! Så kan man skrive hvis man ikke kommer alligevel så vi ikke skal stå og vente forgæves!

Ejj vi skulle have aftalt det i dag i stedet, der er da ALT for lang tid til på onsdag!

Hey, måske jeg også gerne vil følges fra banegården? Triller jo lige forbi alligevel...

Hmm.. skriver lige på onsdag, det kommer an på hvor godt det går med at komme ud af døren i ordentlig tid

Anmeld

5. marts 2011

DK

Mettemus skriver:

Og så siger vi i kor "Heeej Ditte og Richard"

Ha ha ha ha.... det bliver et:

"Hej, Jeg hedder Ditte og jeg er afhængig af baby.dk!"-møde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.