DK skriver:
Præcis! Hvis Anne var her, ville hun straks melde sig frivilligt til at have de der hvide firkantede klistermærker med, og en sort tush til at skrive navnene på med!
Hvad LAVER hun dog i dag! Altså også når hun ikke har været inde og skrive "ihh tror der er noget under opsamling". Man skulle næsten tro at det så er gået super stærkt eller noget midt om natten, siden hun ikke har haft tid til at skrive en lille update!
Ja, hun ville helt sikkert melde sig! Jeg kunne godt se det sjove i, at Richard ligger nede i liften med et klistermærke i panden, hvor på der står Bimmeren!
Det kan være, vandet er gået og lige pludselig huh hej et eller andet, men det er da egentlig lidt mærkeligt, at hun ikke har skrevet et indlæg herinde, at noget er under opsejling...
Jeg håber for hende, at det bare er fordi, det er gået så stærkt, at hun ikke har haft tid til at opdatere os!

Jeg prøver Bruuns Galleri - og så må vi se, om jeg kan finde det! Ellers må jeg tage GPG'en med i hånden!
Jeg skal til tandlæge kl. 8.20 og krak siger, det tager 1 time og 15 minutter at køre til Århus, så jeg satser på, at jeg når det til kl. 10, men ellers ved I hvorfor jeg måske er lidt forsinket!
Jeg skal nok komme - IHHHH, hvor bliver det vildt at se jer allesammen - og næsten også lidt grænseoverskridende!
Anmeld