Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

"Nede fra".. Kolding Jeg er der et kvarter før, så det passer lige med et toiletbesøg med det tempo jeg går i

Nåå ok. 

jeg kan se jeg kommer ind 8.53 skal afsted 7.50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mettemus

DK skriver:

Whaaaaat... det er tidligt! Jamen jeg kan jo kun tale på egne vegne og jeg er KLART det værd !

Så indtil videre er det dig, mig, Diana og Carina der mødes før?

-Hvad med dig Mette?

Jamen jeg er også klar!

Vi triller jo lige forbi alligevel, så det ville vist næsten være flabet ikke at mødes med jer?

Anmeld

8. marts 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Her skal jeg også ud af døren lidt over 8. Det passer nok Johs godt nok. Han synes jo der skal festes fra kl. 4

Men ja, mon ikke det er det værd?? 

Selvfølgelig skal der festes fra kl. 04! Er du blevet for gammel til det mor?

Anmeld

8. marts 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Det skal nok blive hyl.

Har jo mødtes mange gange med min gruppe herindefra med Emily. Og første gang vi mødtes kaglede folk løs som om man rent faktisk havde kendt hinanden længe. Det var ikke unaturligt på nogen måde. Det føltes bare naturligt. 

Men man har jo også "kendt" hinanden længe og måske delt flere ting med hinanden i "anonymitetens" tegn fordi man netop ikke har siddet f2f. Og vi har jo delt glæder, sorger og bekymringer og alt muligt med hinanden de sidste mange måneder. Så vi "kender" jo hinanden …

Nogle af Jer ved man jo hvordan ser ud. Pia, Ditte, Carina bl.a Personligt glæder mig da til at se Mettemus 

Jeg har mødtes med Lene76 før for hendes dreng Viktor er samme alder som Emily så vi har jo været i "online-mødregruppe" i snart 4 år sammen … 4 som i FIRE  … shit Lene det er længe

Men glæder mig til lidt hygge med JEr på onsdag. Men bliver desværre ikke ås længe da den står på familiehygge med framand og Emsen også nu han har taget fri 

AG

Undrer mig i øvrigt over hvorfor der ikke er nogen som tror på at det rent faktisk ER mig på mit profilbillede - det er taget lige efter fødslen?!!?!?

Anmeld

8. marts 2011

piadas

Mettemus skriver:

Undrer mig i øvrigt over hvorfor der ikke er nogen som tror på at det rent faktisk ER mig på mit profilbillede - det er taget lige efter fødslen?!!?!?

Altså, HALLOOOOO, Mette! Det er Beverly-generationen, du taler med her! Hvor dumme tror du vi er?!!!!

Bortset fra det - Ih hvor jeg glæder mig til imorgen!!!!

I må altså ikke begynde på det der "Hej, det er mig, der er Mette, og dette er Laurids-halløj", før jeg kommer! Så vanker der - man skulle jo nødig gå glip af noget!

Forresten så er jeg hende den overvægtige halvblonde leverpostej der kommer for sent men med lige så sødt sovende baby som Bimmeren! Måske jeg skulle skrive piadas i panden, så I kan skrige - det er os, du skal møde, når jeg kommer...bare så jeg ikke bliver helt til grin, fordi jeg ikke kan finde jer! Men skiltet er måske lige så slemt?!

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

piadas skriver:

I må altså ikke begynde på det der "Hej, det er mig, der er Mette, og dette er Laurids-halløj", før jeg kommer! Så vanker der - man skulle jo nødig gå glip af noget!

Jep - enig i, at Beverly generationen har afsløret profilbilledet... 

Selvfølgelig ikke Pia - vi sætter os og stirrer tomt ud i luften til du kommer og SÅ går det hele igang! 

Ej, vi kan jo bare øve os på at præsentere hinanden for dig, hvis det skulle ske at vi finder ud af hvem der er hvem før du kommer! Vi kan da ikke lade være med at vinke med både arme og ben når vi ser, så tag du det bare roligt - vi skal nok få dig placeret hos os!

Anmeld

8. marts 2011

Marco2

DK skriver:

Hej

Har jeg talt rigtigt hvis jeg siger at vi bliver 11 + evt. Laura 25? Jeg har lige ændret vores bestilling til 12 personer ()!

Dem der vil mødes kl. 9.45 ude foran banegården vil i ikke lige give lyd/skrive her at i kommer? Jeg har fået/givet tlf. nummer til Diana og AnneBJ er der andre der vil følges?

Ihh jeg glæder mig til at se jer i morgen!

Knus!!

Jeg regner med at tage bybussen ind imorgen, så mon ikke også jeg kommer til banegården. Men jeg har jo dit nummer i forvejen.

AG

Anmeld

8. marts 2011

DK

piadas skriver:

Altså, HALLOOOOO, Mette! Det er Beverly-generationen, du taler med her! Hvor dumme tror du vi er?!!!!

Bortset fra det - Ih hvor jeg glæder mig til imorgen!!!!

Forresten så er jeg hende den overvægtige halvblonde leverpostej der kommer for sent men med lige så sødt sovende baby som Bimmeren! Måske jeg skulle skrive piadas i panden, så I kan skrige - det er os, du skal møde, når jeg kommer...bare så jeg ikke bliver helt til grin, fordi jeg ikke kan finde jer! Men skiltet er måske lige så slemt?!

He he he... jooo... Når du kommer så skal du gætte hvem alle er og hvad babyerne hedder! Jeg må hellere fortælle at der også kommer en anden mødregruppe den dag, så du skal passe på ikke at gå hen til den forkerte, sætte dig ned og bare sige "heeej", så kan det godt være de kigger underligt på dig

Anmeld

8. marts 2011

DK

Forresten, så er bordet bestilt til "Ditte" hvis nu i kommer før mig

Anmeld

8. marts 2011

DK

HJÆLP!!

Jeg har dælme glemt mit regnslag til barnevognen oppe i sommerhuset! Er der nogen der har et ekstra de måske vil tage med? Hvis det nu styrter ned med slud, så vil det bare være så træls at han/barnevognen skal stå derude uden regnslag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.