Århusmøde på onsdag d. 9/3 kl. 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Marco2

DK skriver:

Ejj, kan han ikke tage ind og kigge på en forstærker/ nyt tv/fødselsdagsgave til dig eller noget, mens du så liiiige har en lille time at bruge på os?

Vi har også Emily hjemme den dag og skal ind til byen og hygge. Men T siger jeg bare kan tage ind lidt tidligere og mødes med Jer og så kommer ham og Emily ind til byen lidt senere. Så jeg regner med at komme.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

DK

Marco2 skriver:

Vi har også Emily hjemme den dag og skal ind til byen og hygge. Men T siger jeg bare kan tage ind lidt tidligere og mødes med Jer og så kommer ham og Emily ind til byen lidt senere. Så jeg regner med at komme.

AG

Juuubiiii! Jamen, så er vi oppe på 7 sikre, og 2 måske'er! Hvis der er flere der har lyst så skriv, jeg kan sagtens ændre reservationen til nogle flere!!

Århhh en HØNSEGÅRD det bliver derinde, he he!! Og alle de lææækre babyer!! Jeg tager mit (eller er det søsters? hvordan er det nu med det der vinden hævd?) kamera med, og fotograferer dem alle sammen!!

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

AG

Ja daaa!!! 

Ih det bliver hyggeligt!!

Anmeld

3. marts 2011

Laura25

Ih, det lyder brandhyggeligt! Hvis jeg kan få rykket en aftale vil jeg virkelig gerne joine hyggelighederne. Er der mon stadig plads til endnu en høne i hønsegården?

Anmeld

3. marts 2011

DK

ork ja!!

Anmeld

3. marts 2011

CA

Det blir bare så hyggeligt! Og skægt at møde jer. Har I egentlig mødt hinanden før nogen af jer? Bortset fra Mettemus, Sofia og Dk? 

Jeg har stadig ikke helt regnet transporten ud. M har bilen på job, og jeg gider næsten ikke stå op kl. 5 og have Johannes med ud og køre 60km for at vi kan få bilen og så samme tur igen om eftermiddagen + turen til og fra Århus. Vi gjorde det tirsdag og det var ingen succes for Johannes... Så jeg skal lige se vejrudsigten, for så må jeg trille de 7km til toget med barnevognen... 

Super god idé det her Ditte! 

Anmeld

3. marts 2011

Karina84

Ih får mere og mere lyst til at springe ud i det og mødes med jer, men  fingre for at jeg til den tid har fået min lille babydreng i armene og derfor har nok at se til. Så jeg måske jeg er klar til næste gang i arrangere noget - hvis jeg tør

Rigtig god dag til jer

Anmeld

3. marts 2011

piadas

DK skriver:

ork ja!!

Nej hvor hyggeligt! Jeg har først set dette indlæg nu! Kan jeg nå at komme med? Hvor vil jeg gerne møde jer allesammen IRL!

Anmeld

3. marts 2011

DK

piadas skriver:

Nej hvor hyggeligt! Jeg har først set dette indlæg nu! Kan jeg nå at komme med? Hvor vil jeg gerne møde jer allesammen IRL!

Jaaaa, der er plads til ALLE!!!

Anmeld

3. marts 2011

piadas

DK skriver:

Jaaaa, der er plads til ALLE!!!

FEDEST! Juhu, jeg kommer! Det er bare 10-4 og en skumbanan!

Hvor er det nemmest at parkere? Jeg er overhovedet ikke kendt i Århus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.