Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

FruHolm <3

vi vågnede kl 2.30 om natten og havde begge fået madforgifting jeg havde det så bedre omkring kl 10.30, så gik i fakta efter cola, og først det gik det op for mig at det var nu (skal siges jeg havde mange kraftige plukkeveer og snydeveer i de sidste 2 måneder af gravidiiteten, så troede det var falsk alarm igen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

MIWULA

Hvor er det fedt og læse jeres fødsler hvor forskellige de kan være og alligevel også lidt ens på en måde.

Anmeld

26. februar 2011

Carina1977

Jeg vågnede kl. 3.30 om natten fordi jeg skulle tisse. På vej ud til toilettet gik vandet

Anmeld

26. februar 2011

Tvillingemor80

kastede op -og så gik vandet

Anmeld

26. februar 2011

Clisolka

Jeg blev sat i gang 4 dage før termin, så jeg var vågen da de tog vandet  Efter 13 timers veer endte det med et akut kejsersnit 

Anmeld

26. februar 2011

Sees

Jeg vågnede (SOM SÆDVANLIGT) omkring kl. kvart over fire om natten og skulle tisse. - Mig ud og tisse, og så ind i seng igen.
Lige i det jeg sætter mig på sengen går vandet (typisk det skulle gå der, og ikke ude på toilettet)
Ca. en time senere, ved fem tiden, startede veerne med fuld knald fra start og kl. 09.24 samme dag lå jeg med en lille vidunderlig gut på maven

Anmeld

27. februar 2011

Zeus

Lå på sofaen og slappede af, da vandet gik

Anmeld

27. februar 2011

tazz

Jeg blev sat igang med piller, så jeg lå med stængerne i vejret i en hospitalsseng

Da fødslen rigtig gik i gang sad jeg i sofaen og så Askepot. Da musene begyndte at synge ringede jeg til manden på arbejdet og skreg "DU KOMMER HJEM! NUUUUUUUUUUUUU!" i røret

Anmeld

27. februar 2011

Jakob'sMor

MIWULA skriver:

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Mit vand gik kl 6.30 så jeg sov, vågnede fordi jeg troede jeg skulle tisse, mærkelig følelse.

Anmeld

27. februar 2011

Low

Jeg var utallige af gange på fødegangen for jeg blev sat igang og fødte 16 dage over .. så ja, på fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.