Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Corn

Første gang lå jeg i sengen og så tv. Så ville jeg lige skifte stilling og "smæld" så gik vandet og så var det i gang, veerne kom lige efter... Da det var 36+0 ville de gerne se mig på fg med det samme, og han var født knap 6 timer efter vandet gik.

Anden gang vågnede jeg op med mavekrampe og troede svigermor havde smittet mig med det diarre, men jeg skulle ikke på toilettet. Så jeg lagde mig på sofaen og afventede at jeg skulle afsted, så på uret 7 minutter over, næste krampe- 14 minutter over, næste krampe- 21 minutter over.... Så fattede jeg lissom mønstret og listede op og vækkede manden som forbandende mig, for nu ville han gå glip af sin fars fødselsdag 3-4 timer senere var han født.

Nr tre var jeg super skidt tilpas og havde været det aftenen før også. Jeg stod op og var rastløs og hamrende træt. Så lavede manden pandekager til morgenmad og jeg spiste et par stykker, mere af pligt end af lyst og så gik jeg hen og lagde mig på min "hjemmefødebriks" i stuen.

,De store så film i den anden stuen og manden sad ved computeren i samme stuen som mig.

Jeg spurgte hvad klokken var. "Ti".

Hvad er klokken? 10.04

Hvad er klokken nu? 10.08 - Har du veer??? JA

Nu ødelægger du fandeme en fest mere... Vi skulle nemlig have været til min svogers 40-års fødselsdag

Det tog dog 12 timer før han var ude, men skøn er han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

MIWULA

Macaab skriver:

Første gang lå jeg i sengen og så tv. Så ville jeg lige skifte stilling og "smæld" så gik vandet og så var det i gang, veerne kom lige efter... Da det var 36+0 ville de gerne se mig på fg med det samme, og han var født knap 6 timer efter vandet gik.

Anden gang vågnede jeg op med mavekrampe og troede svigermor havde smittet mig med det diarre, men jeg skulle ikke på toilettet. Så jeg lagde mig på sofaen og afventede at jeg skulle afsted, så på uret 7 minutter over, næste krampe- 14 minutter over, næste krampe- 21 minutter over.... Så fattede jeg lissom mønstret og listede op og vækkede manden som forbandende mig, for nu ville han gå glip af sin fars fødselsdag 3-4 timer senere var han født.

Nr tre var jeg super skidt tilpas og havde været det aftenen før også. Jeg stod op og var rastløs og hamrende træt. Så lavede manden pandekager til morgenmad og jeg spiste et par stykker, mere af pligt end af lyst og så gik jeg hen og lagde mig på min "hjemmefødebriks" i stuen.

,De store så film i den anden stuen og manden sad ved computeren i samme stuen som mig.

Jeg spurgte hvad klokken var. "Ti".

Hvad er klokken? 10.04

Hvad er klokken nu? 10.08 - Har du veer??? JA

Nu ødelægger du fandeme en fest mere... Vi skulle nemlig have været til min svogers 40-års fødselsdag

Det tog dog 12 timer før han var ude, men skøn er han

Haha hvor skægt 2 gange i ikk kunne komme afsted.

Anmeld

26. februar 2011

Bryndis

Ved min første vågnede jeg søndag nat kl 04.00 for at tisse som normalt og fik så veer da jeg lagde mig i seng igen og havde født kl 14.21 mandag.
Anden gang vågnede jeg søndag nat kl 04.00 for også at tisse og fik så veer da jeg gik i seng igen og fødte søndag morgen kl 09.40
To dejlig nemme og hurtige fødsler

Anmeld

26. februar 2011

mariamiss6

MIWULA skriver:

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Den første gang der skulle jeg til at spise, eller også var det mens jeg spiste - aftensmad - at de første små bitte veer meldte sig. Så små at jeg var lidt i tvivl, ind til de havde været der i hvert fald en times tid Der gik 1½ døgn før baby kom til verden, så jeg nåede både en tur forbi svigerne til kaffe, og en tur på pizzaria - altså ud over de mange af timerne hvor jeg sad hos min farmor og drak kaffe med benene oppe og sjove ansigtsudtryk....

2. gang var jeg bestemt ikke i tvivl, for jeg vågnede ved at jeg lå og sagde av av av av og rokkede min krop fra side til side, i sengen, klokken fucking 5 om morgenen... Havde de ondeste veer fra starten af... Til gengæld gik det stærkt

Anmeld

26. februar 2011

jannebjerre

Jeg kan faktisk ikke huske det - forfærdeligt nok

Anmeld

26. februar 2011

Marco2

Så interview med Wilbek i VM-studiet efter håndboldherrernes sejr over Rumænien 

Anmeld

26. februar 2011

TrineCT

Vi var ved at falde i søvn kl. 23:25 om aftenen.

Trine

Anmeld

26. februar 2011

L.J.L

Vi var midt i et spil scrable, som vi måtte afbryde da mine veer blev for slemme.

Da vi kom hjem et par dage efter fødslen stod vores scrablespil som vi efterlod det, og det skulle da heller ikke gå til spilde, så vi spillede færdigt og jeg vandt!

(Verdens længste scrablespil velnok )

Anmeld

26. februar 2011

K&S

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Jeg sov sødt, da jeg lige pludselig vågnede ved at vandet gik

Veerne kom for alvor i gang om aftenen, mens vi lå og slappede af på sofaen efter at have været en tur på hospitalet til tjek og derefter en shoppetur på Fields  

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

var i fields og shoppe og da jeg så kom hjem startede mine veer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.