Første gang lå jeg i sengen og så tv. Så ville jeg lige skifte stilling og "smæld" så gik vandet og så var det i gang, veerne kom lige efter... Da det var 36+0 ville de gerne se mig på fg med det samme, og han var født knap 6 timer efter vandet gik.
Anden gang vågnede jeg op med mavekrampe og troede svigermor havde smittet mig med det diarre, men jeg skulle ikke på toilettet. Så jeg lagde mig på sofaen og afventede at jeg skulle afsted, så på uret 7 minutter over, næste krampe- 14 minutter over, næste krampe- 21 minutter over.... Så fattede jeg lissom mønstret og listede op og vækkede manden som forbandende mig, for nu ville han gå glip af sin fars fødselsdag
3-4 timer senere var han født.
Nr tre var jeg super skidt tilpas og havde været det aftenen før også. Jeg stod op og var rastløs og hamrende træt. Så lavede manden pandekager til morgenmad og jeg spiste et par stykker, mere af pligt end af lyst og så gik jeg hen og lagde mig på min "hjemmefødebriks" i stuen.
,De store så film i den anden stuen og manden sad ved computeren i samme stuen som mig.
Jeg spurgte hvad klokken var. "Ti".
Hvad er klokken? 10.04
Hvad er klokken nu? 10.08 - Har du veer??? JA
Nu ødelægger du fandeme en fest mere
... Vi skulle nemlig have været til min svogers 40-års fødselsdag
Det tog dog 12 timer før han var ude, men skøn er han
Anmeld