Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

MIWULA

monzemussen skriver:

Jeg stod og var i bad da mine veer begyndte kl 22, var ved fg kl 24, og fødte 2.21

Hold da op det var hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

MIWULA

DAs mor skriver:

Jeg sov - vandet gik midt i sengen!

Begge mine fødsler er startet kl 5.30!  (- og jeg er ikke morgenmenneske! ) Så jeg sov anden gang også - og vågnede ved at jeg havde veer

Ej hvor sjovt det var samme tid.

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

DAs mor skriver:

Jeg sov - vandet gik midt i sengen!

Begge mine fødsler er startet kl 5.30!  (- og jeg er ikke morgenmenneske! ) Så jeg sov anden gang også - og vågnede ved at jeg havde veer

Anmeld

26. februar 2011

monzemussen

MIWULA skriver:

Hold da op det var hurtigt.

ekstremt hurtigt,da jeg kom til fg, var jeg kun 1 cm åben og 2.00 var jeg 9, så spørg lige om jordmoderen fik travlt lige pludselig

Anmeld

26. februar 2011

LinLin

Ja det er lidt sjovt - men de startede så ikke på samme måde... Og lillebror var også lidt hurtigere end storebror! David - den første - blev født kl 17.10, Adam blev født kl 10.05

Anmeld

26. februar 2011

MaleneG

bum bum.. jeg fik tegnblødning kl 8 om morgenen, og kort tid efter kom veerne mens jeg sad og kiggede lidt rundt herinde  

Anmeld

26. februar 2011

Loa

Jeg fik de aller første små veer kl.04.30 lørdag morgen(hvor jeg sov), og de lidt mere regelmæssige veer, kl.16, og de rigtig slemme kl.22-23 ca, og kl.03.53 var min lille pige født

Anmeld

26. februar 2011

Mary

Første gang kom der stille veer da vi var gået i seng aaaalt for sent, så vi fik ikke meget søvn, eller det vil sige, jeg gjorde ikke.....manden min kunne snildt sove selvom han påstod noget andet 

Anden gang havde jeg en urolig nat, men ikke med deciderede veer. Men der var helt sikker på noget igang. Veerne kom tidligt om morgenen imens jeg lå i min seng.

Tredje gang kom første ve med fuld knald på lige inden børnetime imens mig og ungerne sad og spiste boller i sofaen  

Pøj pøj med den forestående fødsel!

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

monzemussen skriver:

ekstremt hurtigt,da jeg kom til fg, var jeg kun 1 cm åben og 2.00 var jeg 9, så spørg lige om jordmoderen fik travlt lige pludselig

Hehe ja hold da op. Kunne være dejligt hvis min også går så hurtigt.

Anmeld

26. februar 2011

starsofheaven

Min slimprop gik onsdag aften den 28 maj 2008, og så startede mine veer, så jeg vandret rundt i lejligheden hele natten+ hele torsdag + torsdag nat og gik i brusebad flere gange om natten, vandret rundt igen fredag og fredag aften måtte vi endelig kome på FG og de var kl. 19 og kl. 21 tog de vandet og ja kl. 05.12 kom min datter til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.