Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

quity

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Ved min første fødsel lå jeg og sov. Kl. 00.35 vågnede jeg og min første tanke var åhhh nej ikke 'det røde'. da jeg havde lige som mens. smerter. Straks efter vidste jeg jo godt det var veer og de kom fra første tilsidste vemed 5-7 min mellemrum, men gjorde ik specielt ondt under hele forløbet. Jeg fødte om aftenen kl 19.45.

Ved anden fødsel var jeg på shoppetur. Jeg havde været på sygehuset forat få løsnet hinder og en halv time senere begyndte veerne og jeg fødte næste morgen kl 06.15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Nalle

Jeg havde lige spist aftensmad, da vandet gik

Anmeld

27. februar 2011

jakobsen196

vågnede op fra en middagslur, med lidt murren i maven, en halv time efter gik vandet og så kom der kraftige veer...fødte først næste morgen

Anmeld

27. februar 2011

CarinaSB

Jeg var til open by night da jeg begyndte at få veer  d 31/7 på min termins dag .. Og jeg fødte lørdag d 1/8. . 

Anmeld

27. februar 2011

Majeha

Det var J-dag, så holdt fest derhjemme. Gæsterne blev og festede videre, da jeg smuttede på fg.

Anmeld

1. marts 2011

mortil4dejligepiger

Med den første sov jeg og vågnede kl. 02 af en vee. Jeg fødte kl. 15.30.

Med nr. 2 sov jeg og vågnede kl. 01 af en vee. Jeg fødte kl. 8.30.

Med nr. 3 lå jeg i sofaen og læste kl. 20.30 da noget af vandet gik. Veerne kom kl. 21.30 og jeg fødte kl. 23.45.

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

MIWULA skriver:

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Jeg havde murren i maven da jeg vågnede (dagen inden jeg fødte 40+5)

Men var vågen og det var ikke fordi det gjorde sønderlig ondt på det tidspunkt

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

Tina&Martin skriver:

Jeg havde murren i maven da jeg vågnede (dagen inden jeg fødte 40+5)

Men var vågen og det var ikke fordi det gjorde sønderlig ondt på det tidspunkt

Hva vil det sige og ha murren i maven??

Anmeld

1. marts 2011

LRJ

Jeg sad herinde og havde li oploadet mavebilleder fra fotografen af, da det begyndte at murre i maven og hun er født 7 timer efter

Anmeld

1. marts 2011

MIWULA

Lone H. skriver:

Jeg sad herinde og havde li oploadet mavebilleder fra fotografen af, da det begyndte at murre i maven og hun er født 7 timer efter

Fedt men hvordan er murren??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.