Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

LRJ

MIWULA skriver:

Fedt men hvordan er murren??

øhm, Lidt som mens smerter blandet med Sommerfugle i maven det er vist sådan jeg bedst kan beskrive det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

MIWULA

Lone H. skriver:

øhm, Lidt som mens smerter blandet med Sommerfugle i maven det er vist sådan jeg bedst kan beskrive det

Hehe okey tak.

Anmeld

1. marts 2011

kaba

Sov alle tre gange. Første og tredje gange vågnede jeg ved, at vandet gik i en skylle. Anden gang vågnede jeg pga veer.

Anmeld

1. marts 2011

LRJ

MIWULA skriver:

Hehe okey tak.

Hehe Så lidt
I snart har jeres vidunder i armene

Anmeld

1. marts 2011

132319

Første gang havde jeg lige fået besøg af min far fra jylland. Samme dag (33+2) havde jeg været til 3D scanning og vi havde lige set dvd'en derfra. Mit vand gik i små plask og så var det ellers afsted op på FG. Jeg troede blot at jeg skulle til et tjek men blev indlagt og sat i gang 5 dage senere.

Hjalte har nok ment at når vi lige havde set ham i 3D, så ville han også ud og se os.

Anden gang havde Hjalte og jeg været på loppemarked og hjemme hos en veninde. Da vi skulle til at cykle hjem, begyndte mit vand at sive.

Min cykel står stadig nede i byen, nu næsten 6 måneder efter 

Anmeld

1. marts 2011

Mira0911

Jeg lå og sov... 

Anmeld

1. marts 2011

Mumto3

Første gang lå jeg og sov. Jeg vågnede  og synes jeg skulle tisse, men det var vandet der gik.

Anden gang havde vi haft gæster og min mand sagde: gå ind og læg dig lidt, så rydder jeg op. Jeg gik ind og lagde mig på sengen. Lagde begge hænder på maven og forklarede baby at nu var jeg klar, og hvis han/hun også var klar, så synes jeg det var et godt tidspunkt at komme ud på. Jeg rejser mig fra senge for at gå ud og hjælpe i køkkenet, men min vand går i det jeg rejser mig!

Tredie gang...øh, det kan jeg ikke helt huske... men mener at jeg fik små-veer om natten....men er ret usikker på det!

Anmeld

1. marts 2011

Sof

Vi var på hyggekøretur forbi min farmors gravsted i Espergærde, vi boede på Vesterbro, og da jeg sætter mig ind i bilen efter at have ordnet hende og min farfars have og fortalt hvor meget jeg savnede hende, elskede hende og hvor ked jeg var over at hun ikke nåede at blive oldemor, der ramte første ve mig og det fortsatte så til tullen kom ud knap 3 dage senere. Ja, det var en meget lang fødsel på 64½ time der endte i akut kejsersnit, men jeg synes stadig at det er så fantastisk at det skete lige efter vi havde været forbi hende.

Jeg var 40+3 den dag og Silje kom til verden 40+6 

Anmeld

2. marts 2011

Mig med maven

Jeg satte mig ned i sofaen, og VUPS... En fødsel gik i gang!

Anmeld

2. marts 2011

2babygirls

MIWULA skriver:

Hva vil det sige og ha murren i maven??

Det føles som begyndelsen på ens menstruation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.