Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.443 visninger
91 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

MIWULA

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Bom

Jeg vågnede kl 04.30 d. 15 maj pga veer, og Matilde kom til verden ved akut kejsersnit kl 23.44..

Så ja SOV...

Anmeld

26. februar 2011

Hvem?

Den første gang sad jeg og læste, veerne var kommet snigende efter 22 timer endte det i akut kejsersnit og en dejlig dreng

Anden gang var vi til Julefrokost hos min onkel og tante, endte i Akut kejsersnit med det samme da vi ankom på fødegangen - også en lækker dreng

Anmeld

26. februar 2011

FrkLarsen

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Så ja SOV...

Same here

Anmeld

26. februar 2011

Mette 28

Ja jeg sov også, vågnede natten mellem fredag og lørdag lidt i 5 med veer med av av 5 min. mellemrum og fødte min søn søndag kl. 12.34

Anmeld

26. februar 2011

TbCp

Jeg sov
Vågnede 6.30 fordi jeg skulle tisse, troede jeg, men det var så vandet der begyndte at sive

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

Hihi hold da op i sov næsten alle sammen. hvor vildt.

Anmeld

26. februar 2011

morethanperfect

Lå i min seng og så vild med dans , da der pludselig var MEGET vådt over det hele

Anmeld

26. februar 2011

LilleMor10

Jeg stod kl ca 1 om natten og plukkede øjenbryn. gud hvor blev de skæve 

Anmeld

26. februar 2011

NinaNymannMadsen

jeg lå i min seng og sov, vandet gik klikken 20 minutter i 3 og veerene kom 15 minutter efter med 2 minutters mellemrum med det samme. kom på hospitalet klokken ca 5 og min datter er født 9:19 det hele er fredag den 26 juni 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.