Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Diana...

Jeg lå i sengen mens jeg var på baby.dk da vandet gik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

kamillapetersen91

jeg stod og lavede mad ligepludselig gik vandet.. oooog så kooom veeerne bare med 7 min mellem

Anmeld

27. februar 2011

Alberts/

jeg var lige vågnet for jeg skulle tisse klokken 2 om natten, vendte og drejede mig da jeg efter et kvarter valgte at rejse mig op så jeg kunne komme til at sove  igen, i dt jeg rejste mig der gik vandet(; og 10 min efter veer NON STOP

Anmeld

27. februar 2011

Findusinde

Jeg var ved at barbere ben kl 11, den 16 sept 2009 da vandet gik.. Og Laura kom ud ved AKS torsdag den 17 kl 12.23..

Anmeld

27. februar 2011

Alberts/

Alberts/ skriver:

jeg var lige vågnet for jeg skulle tisse klokken 2 om natten, vendte og drejede mig da jeg efter et kvarter valgte at rejse mig op så jeg kunne komme til at sove  igen, i dt jeg rejste mig der gik vandet(; og 10 min efter veer NON STOP

hov jeg fødte forresten 05:19 samme dag(;

Anmeld

27. februar 2011

muzen

på fødegangen

jeg blev sat i gang pga leverbetinget graviditetskløe kl 20 tog de vandet kl 21 kom veerene kl 22 var det slemme veer og kl 02.06 fødte jeg min søn

Anmeld

27. februar 2011

Maria-s

Jeg synes godt nok der er mange der har oplevet at vandet er gået og de derefter har fået veer! Synes ellers at have læst at ifølge statestikkerne, så er det kun omkring 10% der ellers oplever dette... MEn ja jeg læser OGSÅ lige med her, da jeg OGSÅ utålmodigt går og venter på at der kommer gang i MINE veer!

Anmeld

27. februar 2011

Muffinmus

1 gang-SOV

Så vågnede af veerne kl 3.30 og tænkte, DET her er IKKE plukveer, avs.

2 gang- på vej til at sove, ca kl 22-23, havde haft meget kraftige plukveer hele aftenen, lige som mange andre aftener, gik i seng og fik den første ve kort tid efter, næste ve kom 5 min senere igen osv. Gik på  toilettet hvor vandet gik samt tegnblødningen var der.

Anmeld

27. februar 2011

missie20

Kl. var 19.45 d. 8 april. Jeg sad i sofaen og skulle til at se :"De danske Hollywood fruer", og mærkede noget i trusserne, så sprang op, for ikke at gøre sofaen våd. 2 min. efter begyndte veerne, og 9½ time efter kom Frederik til verdenen

Anmeld

27. februar 2011

Ox.

Jeg gav manden lov til at drikke sig lidt småpløret med min far da det så ud til jeg alligevel skulle sættes igang, vi gik i seng kl 1 hjemme hos mine forældre, og jeg vågnede kl 3 med veer  Men der gik 'heldigvis' over et døgn før hun var ude så ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.