Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

millesofie

MIWULA skriver:

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

kl 02.20 d.10 dec 2009 vågnede jeg kiggede på uret og kunne ikke rigtigt finde ud af hvorfor jeg vågnede opdaget så 2sec senere at jeg havde ve'er prøvede at sove videre men opgav kl 4 og tændte for tv'et kl 07.00 stod jeg op sammen med resten af familien (min mor og lillebror) kl 11.00 var jeg ved at blive urolig og vi tog afsted

fødte kl 14.43 en smuk velskabt pige

men ja jeg sov var forresten 3 dage fra termin dato (efter nakkefold )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Vial

Jeg lå på sofaen ved 21 tiden. Åd mars is og så Amys Ret. Så gik vandet pludseligt!

Ringede til FG. De sendte ambulance, da jeg ikke måtte rejse mig op. Min datter, der lå nederst, var lille og sad i UK.

Kl. 0040 og 0041 kom børnene til verden ved akut KS.. Fantastisk oplevelse..

Anmeld

26. februar 2011

uduak

Ved min første var jeg på vej i seng, kl.00.45 lagde jeg mig ned, og efter cirka et kvarter troede jeg at jeg skulle tisse. Da jeg rejste mig gik vandet så, veerne startede ca. 1 time efter. Og fødte så en dejlig dreng kl.9.35 ved nummer 2 havde jeg lige sovet lidt til middag, da gik vandet også da jeg rejste mig op. Det var kl.14, og fødte en dejlig dreng kl.17.58 ved nummer 3 gik vandet slet ikke, så var faktisk i tvivl om det var veer startede med at få lidt ondt omkring kl.15 da kæresten hentede de 2 andre, og blev enig med mig selv kl.17 at jeg lige ville ringe til sygehuset, da det var blevet noget værre. og de mente jeg lige skulle tjekkes. Blev undersøgt kl.18, og fik at vide jeg var åbnet 6 cm. Og så kom der en dejlig dreng kl.19.02

Anmeld

26. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg var ved at redde liften op, når nu det var termins dagen. Og pludselig var det som om Astrid slog en kolbøtte og så kom vandet kl 7.50. Virkelig underlig men sjov følelse.
Hun er født 16.57 som stjernekigger....

Anmeld

26. februar 2011

fif

MIWULA skriver:

Sidder her på min terminsdag og tænker jeg godt kunne tænke mig og høre hvordan jeres fødsel startede med jeres første??? Er en smule nys om hva i lavede.

Jeg havde lige fået taget billeder, af min kusine af mavsen Så da hun gik, begyndte det langsomt at gøre ondt så ventede bare på at jeg kunne komme ind på Hvidovre!!!  

Anmeld

26. februar 2011

de-wett

Mig og manden hyggede os ide i sengen søndag aften. vi faldt i søvn. vågnede omkring kl 1 om natten ved begyndene veer og fødte mandag aften kl 22:12

Anmeld

26. februar 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

1 gang SOV - Fødte 5 timer og 21 min efter

2 gang PRØVEDE AT SOVE - NÅEDE DET ALDRIG fødte 1 time og 38 min efter (Planlagt der hjemme)

Anmeld

26. februar 2011

MariaJ

Jeg sad og så fjernsyn og forberedte mig til at gå i seng efter at have været til noget arbejdshalløj om aftenen. Var MEGET glad for at jeg havde takket nej til at blive og spise pizza efter det foredrag jeg egentlig var kommet for .

Der gik godt nok 26 timer før jeg havde en baby i armene, men begyndte at tage tid på veerne omkring midnat d. 28. april. Tog på fødegangen næste dag kl 14, og min datter er født 30. april kl 02:12.

Anmeld

26. februar 2011

Koen.

Jeg stod midt i føtex da mine veer gik igang igen (havde veer søndag til tirsdag de gik i stå og startede igen fredag i føtex fødte søndag)

Anmeld

26. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang sad jeg på computeren og skrev med min svigerinde og 2. gang sov jeg om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.