Hva lavede i da fødslen gik igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

MIWULA

morethanperfect skriver:

Lå i min seng og så vild med dans , da der pludselig var MEGET vådt over det hele

Hehe okey du sov ikk. Men tæt på. haha sys bare det er sjovt så mange der vågner når fødslen går igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

mortilnoahogmelina

jeg prvede at sove . vågnet d 29 december kl 6.00 med de første veer . fødte om natten kl 1.39 ..

sov for guds skyld det er en hård omgang der venter

Anmeld

26. februar 2011

Mikkel's mor <3

Jeg var faktisk på fg for at blive scannet for at se hvor meget fostervand jeg havde (Meget lidt) og hvor stor den bette var jm mente han var for lille men heldigvis en fin str.
og de var sikre på at det kun var kraftige plukveer, men næh nej

Anmeld

26. februar 2011

morethanperfect

MIWULA skriver:

Hehe okey du sov ikk. Men tæt på. haha sys bare det er sjovt så mange der vågner når fødslen går igang.

Det er det også egentlig

Anmeld

26. februar 2011

oo

jeg havde lige akkurat forladt min jordemoder, der havde løsnet hinder. jeg var en uge over tid og begyndte at få småveer, så Søren måtte gå alene ind i Føtex og handle

Anmeld

26. februar 2011

TbCp

LilleMor10 skriver:

Jeg stod kl ca 1 om natten og plukkede øjenbryn. gud hvor blev de skæve 

Anmeld

26. februar 2011

L-Mortil3

Med Liam havde jeg haft sådan lidt murren i maven ved en 14 tiden, men det var nu normalt, tog til graviditetssvømning kl. 17 og da jeg var færdig synes jeg, jeg havde lidt menssmerter... På vej hjem i bilen lagde jeg mærke til at speeder foden ligesom selv gassede op med jævne mellemrum

Så vidste jeg der var gang i noget ve noget, så kort og godt

Jeg kørte bil da jeg fik veer

Anmeld

26. februar 2011

LinLin

Jeg sov - vandet gik midt i sengen!

Begge mine fødsler er startet kl 5.30!  (- og jeg er ikke morgenmenneske! ) Så jeg sov anden gang også - og vågnede ved at jeg havde veer

Anmeld

26. februar 2011

monzemussen

Jeg stod og var i bad da mine veer begyndte kl 22, var ved fg kl 24, og fødte 2.21

Anmeld

26. februar 2011

MIWULA

Hihi hvor er det altså bare sjovt og hyggeligt at læse det i skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.