omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Tanas

Nu kan det godt være jeg er dummere end vådt bølgepap......Og det er jeg jo nok når det kommer til stykket MEN......Hvad er det I har imod omskæring???

Er det fordi det er religiøst betinget og KUN derfor eller har det noget af gøre med f.eks alle de omskæringsvideoer der er smidt i denne tråd af mere eller mindre "Gør det selv" omskæring hjemme på køkkenbordet med en sløv saks -agtigt??

Jeg er sikker på det ikke foregår sådan de fleste steder mere men på et hospital eller hos en læge under kontrolerede og kliniske forhold hvor drengen er bedøvet og derefter smertestillet.

Lad nu være med at tro at fordi man har set en skrækvideo eller 2 at så er det sådan det foregår ALLE steder.

Jeg kan tydeligt huske hvilket massehysteri div pelsningsvideoer ind imellem har skabt, og ja de ER frygtelige og JA det skal forbydes at behandle dyr på den måde, men mange gik jo helt i banjo og mente at alle der gik i pels støttede sådan en behandling af dyr og at det foregik sådan næsten alle steder fordi det havde folk jo selv set på youtube

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Wimmie

Jeg har stemt "ja"

Jeg synes det er fint nok at gøre - og meget normalt i mange lande - f.eks. USA.

MEN det skal udføres under bedøvelse og af læger/kiruger på et sygehus. Det skal være rent og sterilt og i det hele taget under ordentlige forhold.

Jeg kan ikke se hvorfor det i så fald skulle være børnemishandling

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

sarahb skriver:

"Honey". Lad os stoppe her! Jeg ved hvem jeg er og er meget stolt over den person jeg er 28 eller ej. Jeg har ikke formået at pisse jeg ved ikke hvor mange medlemmer og få moderator advarsler gang på gang. Det er der en grund til. Du kan ikke kigge indad og se på din opførsel med kritiske øjne. Og af den grund lukker jeg den her, for det er som at tale til en dør! Det eneste jeg kan forbinde denne opførsel med er mangel på respekt for andre mennesker, barnlighed og usikkerhed.

For mig er den lukket her for jeg er vist for gammel til dig.

Anmeld

14. juni 2011

mama09

Muffi<3 skriver:

ok blot nysgerrig

Hvorfor viser du så dit hår , det er jo i mod jeres relligion ?

Tænker når det er så vigtigt at følge relligionen mht. omskæring så gælder det vel også den anden vej ?

Wauv så ved man godt nok ikke ret meget om islam.. Åben en bog.. Følg med..

Anmeld

14. juni 2011

mama09

Hold da op en debat... Uvidenhed... Angreb.... Grimme ord... Ja man har ret til hver sin mening. Men i en diskusion skal man også lærer at lytte, snakke/skrive pænt og være åben, for måske selv at lærer nyt. By the way ja da hvis vi får en søn skal han omskæres, hvilket min danske far og bror også er.. Hmmmmm mmm... God dag! Go go go sarah b og jer andre flot i holder tonen frem for andre...

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

mama09 skriver:

Wauv så ved man godt nok ikke ret meget om islam.. Åben en bog.. Følg med..

Slap dog helt af

Nej ved godt nok ikke meget om Islam , hvor skulle jeg dog vide det fra ??  Har da ikke tid til at sidde og løse i en bog om Islam , nok derfor jeg spørger nysgerrigt ..

Jeg burde nok sige følg med , læs debatten i stedet for at dømme andre , så vil du finde ud af jeg spurgte nysgerrigt og ikke provokerende.

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Slap dog helt af

Nej ved godt nok ikke meget om Islam , hvor skulle jeg dog vide det fra ??  Har da ikke tid til at sidde og løse i en bog om Islam , nok derfor jeg spørger nysgerrigt ..

Jeg burde nok sige følg med , læs debatten i stedet for at dømme andre , så vil du finde ud af jeg spurgte nysgerrigt og ikke provokerende.

Jeg ved heller intet, men tør da knap at spørge nu....øv, hvor er det ærgerligt...måske man skulle lave en tråd men "dumme" spørgsmål og så kan dem der vil svare svare og de andre hoppe over..

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jeg ved heller intet, men tør da knap at spørge nu....øv, hvor er det ærgerligt...måske man skulle lave en tråd men "dumme" spørgsmål og så kan dem der vil svare svare og de andre hoppe over..

Ja hold da helt op siger jeg bare   sjældent hidser jeg mig op , men at blive dunket på den måde oveni knolden fordi man ikke kender til Islam og kommer til at spørge   Hva F..... ligner det

Ja Eva måske vi skulle have en tråd for os dumme , så kan de bedrevidende så gå ind og svare os når nu de er så kloge

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

mama09 skriver:

Hold da op en debat... Uvidenhed... Angreb.... Grimme ord... Ja man har ret til hver sin mening. Men i en diskusion skal man også lærer at lytte, snakke/skrive pænt og være åben, for måske selv at lærer nyt. By the way ja da hvis vi får en søn skal han omskæres, hvilket min danske far og bror også er.. Hmmmmm mmm... God dag! Go go go sarah b og jer andre flot i holder tonen frem for andre...

Ja skrivepænt kunne du måske lære lidt af

Anmeld

14. juni 2011

A&F

Eva. skriver:

I skal være mere end velkommen til at spørge om Islam. Der er en tråd der hedder "er der nogle muslimske kvinder herinde". Der har vi snakket om islam og tørklæde, hvis I har lyst til læse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.