omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lady Marion <3

mama09 skriver:

Hold da op slap af. Synes det virkede flabet at skrive den med tørklæde.. Jeg vil da hellere end gerne folk lærer. Og synes bare det virkede flabet! Trækker den tilbage sorry!

Flabet ??? Hvor henne ?   Tror ikke trådstarter tog den for at være flabet , forstår ikke du pludselig kaster dig ind i debatten og bare brokker løs

Jeg hidser mig aldrig op i en debat men nu har jeg fået nok !!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Lady Marion <3

mama09 skriver:

Kan ikke se jeg skriver grimt! Er nok bare træt af uvidenhed, og det gik ud over dig med hensyn til følg med..

Er du træt af uvidenhed burde du måske ike være herinde .

Her er proppet med normale mennesker .

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Anmeld

14. juni 2011

Darling<3

Muffi<3 skriver:

Anmeld

14. juni 2011

stella

Rosa skriver:

Selvfølgelig er det ikke OK at skære et stykke af et barns tissemand!!!

Hvis det er så vigtigt for ham så kan han få det gjort når han er blevet voksen!

Det er overhovedet ikke til diskussion og alle de religiøse (hvem filan vælger en religion hvor den slags vanvittige ritualer indgår??!!!)/hyggiejnemæssige (som om ikke-omskårede mænd ikke kan finde ud af at vaske sig?!) såkaldte "argumenter" er ubrugelige!

SELVFØLGELIG må man ikke skære i en lille drengs tissemand fordi "man synes" det er det der skal til. 

Anmeld

14. juni 2011

BinaMor

man skal passe på at spørge om noget der er en "religiøs handling". for aldrig vil nogle være enige..

og derfor er religion en af de største årsage  til krige.. også her  på baby.dk

personligt mener jeg nej det er ok. men jeg er heller ikke muslim.

jeg sys der er mange ting muslimer gør som ikke er ok. MEN hvis det  funegere for dem sååå.. det er jo en nytteløs og egentlig ondskabsfuld debat for det gør mange kede af det. selvom man føler kraftigt for sit emne så er vi ALLE FORÆLDRE DER ELSKER VORES BØRN. og ja. nogle viser kærlighed ved at indvie demi religion. lige meget hvor brutalt det virker for os. så er det stadig Kærlighed.

så lad os feste

Anmeld

14. juni 2011

mama09

Muffi<3 skriver:

Flabet ??? Hvor henne ?   Tror ikke trådstarter tog den for at være flabet , forstår ikke du pludselig kaster dig ind i debatten og bare brokker løs

Jeg hidser mig aldrig op i en debat men nu har jeg fået nok !!!!!!

skal jeg oversætte ordet sorry

Anmeld

14. juni 2011

Annette A

Jeg synes ikke at man nødvendigvis skal acceptere alle ritualer bare fordi det er en del af en kultur eller religion. Omskæring af piger er jo også et kulturelt ritual ikke? Men det kan vi jo alle blive enige om, at vi ikke accepterer.

Kirurgiske indgreb skal efter min mening bare ikke foregå uden samtykke... Alle bør have chancen for at bestemme, hvad der skal ske med deres egen krop. Det er for mig meget vigtigere end religion og hensyntagen til andre.

Det er altid en balancegang, men skelner mellem det der gør skade og det som ikke nødvendigvis gør og igen man kan jo ikke sammenligne pige-og drengeomskæring og fordi vi vælger at leve på en anden måde og ikke gøre det sådan, gør jo ikke nødvendigvis at vi er de rigtige der har valgt den rigtige vej. Man synes jo tit selv at man gør det rigtigt og det kan jo også være andre synes vi gør det forkert. Så begynder det at handle om etnocentrisme og derfor synes jeg ikke vi kan gøre os til dommer over hvad vi mener andre skal og dømme dem andre på det grundlag. Men at man har lov til at mene man ikke synes om det er jo fint nok, men den danske lovgivning er jo ikke imod drengeomskæring, som den jo er det med pigeomskæring, så det synes jeg også man skal se på blandt de overvejelser man gør sig om det.. Men kan godt følge at ens samtykke er vigtigt og jeg siger ikke, at jeg er uenig. Men synes det er vigtigt vi respekterer forskelligheder og accepterer at alle ikke håndterer ting ens..

Anmeld

14. juni 2011

Stjernestoev

A&F skriver:

I skal være mere end velkommen til at spørge om Islam. Der er en tråd der hedder "er der nogle muslimske kvinder herinde". Der har vi snakket om islam og tørklæde, hvis I har lyst til læse.

Jeg vil også råde jer til at skrive derinde
Virkelig en god tråd, vi har fået sat i gang. Med en GOD tone!!

Anmeld

14. juni 2011

A&F

Stjernestøv skriver:

Jeg vil også råde jer til at skrive derinde
Virkelig en god tråd, vi har fået sat i gang. Med en GOD tone!!

Der har jeg været inde og skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.