omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ja hold da helt op siger jeg bare   sjældent hidser jeg mig op , men at blive dunket på den måde oveni knolden fordi man ikke kender til Islam og kommer til at spørge   Hva F..... ligner det

Ja Eva måske vi skulle have en tråd for os dumme , så kan de bedrevidende så gå ind og svare os når nu de er så kloge

Det er gjort nu...synes godt nok der er sket en ændring herinde, men sådan er det vel bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Aves.

A&F skriver:

I skal være mere end velkommen til at spørge om Islam. Der er en tråd der hedder "er der nogle muslimske kvinder herinde". Der har vi snakket om islam og tørklæde, hvis I har lyst til læse.

Jeg har lavet en spørgetråd...så er det til alt og der er sikkert altid nogle der kan svare-...

Anmeld

14. juni 2011

A&F

Muffi<3 skriver:

Ja hold da helt op siger jeg bare   sjældent hidser jeg mig op , men at blive dunket på den måde oveni knolden fordi man ikke kender til Islam og kommer til at spørge   Hva F..... ligner det

Ja Eva måske vi skulle have en tråd for os dumme , så kan de bedrevidende så gå ind og svare os når nu de er så kloge

I skal være mere end velkommen til at spørge om Islam. Der er en tråd der hedder "er der nogle muslimske kvinder herinde". Der har vi snakket om islam og tørklæde, hvis I har lyst til læse

Anmeld

14. juni 2011

A&F

Eva. skriver:

Jeg har lavet en spørgetråd...så er det til alt og der er sikkert altid nogle der kan svare-...

Helt sikkert

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

A&F skriver:

I skal være mere end velkommen til at spørge om Islam. Der er en tråd der hedder "er der nogle muslimske kvinder herinde". Der har vi snakket om islam og tørklæde, hvis I har lyst til læse

Tak

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Det er gjort nu...synes godt nok der er sket en ændring herinde, men sådan er det vel bare..

Ja desværre

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ja desværre

Ja...

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

Jeg ved heller intet, men tør da knap at spørge nu....øv, hvor er det ærgerligt...måske man skulle lave en tråd men "dumme" spørgsmål og så kan dem der vil svare svare og de andre hoppe over..

du kan da bare spørge

- længere tilbager i tråden, burte vi få tvangs fjernet vores børn, vi r børnemishandler og jeg ved ikke hvad. Så forstår nu godt, er mange er ved at være godt trætte af at blive svinet til. Når nu vi så gerne vil svare på alle de spørgsmål der kommer.

Men, man kan jo godt spørge på en ordenlig måde (synes jeg også Muffi<3) gjorde..

Anmeld

14. juni 2011

mama09

Muffi<3 skriver:

Slap dog helt af

Nej ved godt nok ikke meget om Islam , hvor skulle jeg dog vide det fra ??  Har da ikke tid til at sidde og løse i en bog om Islam , nok derfor jeg spørger nysgerrigt ..

Jeg burde nok sige følg med , læs debatten i stedet for at dømme andre , så vil du finde ud af jeg spurgte nysgerrigt og ikke provokerende.

Hold da op slap af. Synes det virkede flabet at skrive den med tørklæde.. Jeg vil da hellere end gerne folk lærer. Og synes bare det virkede flabet! Trækker den tilbage sorry!

Anmeld

14. juni 2011

mama09

Muffi<3 skriver:

Ja skrivepænt kunne du måske lære lidt af

Kan ikke se jeg skriver grimt! Er nok bare træt af uvidenhed, og det gik ud over dig med hensyn til følg med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.