omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

thómas jensen

Kære EGOIST...

Sikke noget vrøvl af et indlæg...

Kan godt være du har mødt nogle mænd, der ikke evner at vaske sig "DER" ...

Men at at bruge det som argument for drenge omskæring...

Og nej, der er ikke masser af medicinske beviser, der på nogen måde retfærdiggør, at lemlæste drengebørn...

117 drenge dør om året i eks. USA, grundet dette barbariske levn fra fortiden...

Der findes ingen banebrydende undersøgelse, der på nogen måde retfærdiggør dit postulat om at livsmoderhalskræft er mindre hyppigt i de lande hvor mange mænd, som barn har fået flået deres forhud af, ( under ordnede forhold)...

Rent seksuelt mister manden/drengen så meget følelse i penis hovedet, grundet omskæringen, at rigtig mange omskårne mænd eks. INTET kan mærke, når de dyrker sex med kondom ...

Der er så meget mandlig identitet i penis, samt alle de nervebaner der smadres ved af at få fjernet noget, som har en uomtvistelig stor funktion ...

Rigtig mange mænd;( med intakte tissemænd), kan faktisk sagtens styre deres udløsning, til glæde for kvinden og ikke mindst manden selv ...

En ny banebrydende undersøgelse fra USA, viser at rigtig mange kvinder, der har sex med omskårne mænd, faktisk har givet udtryk for, at de har et dårligt sexliv, da eks. samleje ofte er forbundet med mange smerter, da den omskårne mand ofte er meeeeget længe om det... Samt knokler igennem, for blot at kunne mærke bare lidt, i den penis hans forældre valgte at lemlæste da han var barn...

BLOT TIL ORIENTERING!!

Ork jo der er masser af medicinske beviser for at det bl.a. forebygger livmoderhalskræft hos kvinder, når mænd er omskårne.

Nonner får ikke livmoderhalskræft. Livmoderhalskræfttilfælde er væsentlig mindre i de lande hvor størstparten af mænd er omskårne. Og ja..mænd får mindre følsomhed fordi hovedet på penis er mere hærdet...OG til stor glæde rent seksuelt både for dem selv og kvinderne, idet de er bedre i stand til at styre udløsning. Hygiejnen er bedre generelt.

Blot til din orientering.

SussieThyssen skriver:

Kære EGOIST...

Og nej, der er ikke masser af medicinske beviser, der på nogen måde retfærdiggør, at lemlæste drengebørn...

117 drenge dør om året i eks. USA, grundet dette barbariske levn fra fortiden...

Der findes ingen banebrydende undersøgelse, der på nogen måde retfærdiggør dit postulat om at livsmoderhalskræft er mindre hyppigt i de lande hvor mange mænd, som barn har fået flået deres forhud af, ( under ordnede forhold)...

Rent seksuelt mister manden/drengen så meget følelse i penis hovedet, grundet omskæringen, at rigtig mange omskårne mænd eks. INTET kan mærke, når de dyrker sex med kondom ...

Der er så meget mandlig identitet i penis, samt alle de nervebaner der smadres ved af at få fjernet noget, som har en uomtvistelig stor funktion ...

Rigtig mange mænd;( med intakte tissemænd), kan faktisk sagtens styre deres udløsning, til glæde for kvinden og ikke mindst manden selv ...

En ny banebrydende undersøgelse fra USA, viser at rigtig mange kvinder, der har sex med omskårne mænd, faktisk har givet udtryk for, at de har et dårligt sexliv, da eks. samleje ofte er forbundet med mange smerter, da den omskårne mand ofte er meeeeget længe om det... Samt knokler igennem, for blot at kunne mærke bare lidt, i den penis hans forældre valgte at lemlæste da han var barn...

BLOT TIL ORIENTERING!!

Ork jo der er masser af medicinske beviser for at det bl.a. forebygger livmoderhalskræft hos kvinder, når mænd er omskårne.

Nonner får ikke livmoderhalskræft.
Livmoderhalskræfttilfælde er væsentlig mindre i de lande hvor størstparten af mænd er omskårne.
Og ja..mænd får mindre følsomhed fordi hovedet på penis er mere hærdet...OG til stor glæde rent seksuelt både for dem selv og kvinderne, idet de er bedre i stand til at styre udløsning.
Hygiejnen er bedre generelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Amanda Stage

Alt hvad der indebærer mishandling af mennesker og helt bestemt uskyldige små børn, burde være ulovligt, UANSET årsag!!

At bruge religion er langt ude, da Gud nok havde skabt en dreng uden, hvis det var det rigtige! Kultur? Endnu mere forkasteligt!!

At bruge kønssygdomme som argument er da også så langt ude at man kun kan ryste på hovedet! AIDS? Come on! DK er et af de lande i verden, hvor der er færrest tilfælde! Hvis man nu absolut SKAL lege kanin, kan man så ikke bare bruge kondom? 

Anmeld

18. marts 2013

MortilElias2010

StephanieJ skriver:

NEJ!! Absolut ikke.
De skal selv bestemme om de vil når de er voksne.

Da jeg var i Tyrkiet i '08 og '09 fik jeg det bare SÅ skidt hvergang der var en der skulle omskæres.
Der kommer en masse biler kørende på gaden og dytter heeeele vejen og så står der bag på en af bilerne en dreng i 13-14 års alderen i fint tøj så alle kan se at det er ham.
Der går så noget tid og bilerne kommer kørende dyttende tilbage (dog uden drengen bagpå da han ligger på hospitalet) og på alle sidespejle på bilerne hænger der klæder med blod på og blafrer (blod fra omskæringen)

Det er SÅ ulækker en måde de gør det på i Tyrkiet (desværre deres religion *min bare*)og syntes absolut ikke børn skal være tvunget til den slags, det skal være deres eget valg når de er gamle nok til at tage stilling til dette!

Så nej nej nej NEJ!

Anmeld

18. marts 2013

MorTil4<3

MaliksMor skriver:

Hej tøser.

Nu gik der lidt meget snak i den omkring omskæring i det andet indlæg.
Synes du/I det er OK at omskærres ens barn ( Dreng )

Beskriv gerne, hvorfor du/i stemmer som i gør..

jeg syntes det går ind under børnemishandling

hvis man virkelig vil, så skal man vente til børnene selv er så gamle at de kan bestemme selv , og dvs ikk når de er 7-8 år men mere i tennageårene som minimum

det er simpelthen grotest at gøre det når de er så små

Anmeld

18. marts 2013

-Sigrid-

thómas jensen skriver:

Kære EGOIST...

Rent seksuelt mister manden/drengen så meget følelse i penis hovedet, grundet omskæringen, at rigtig mange omskårne mænd eks. INTET kan mærke, når de dyrker sex med kondom ...

En ny banebrydende undersøgelse fra USA, viser at rigtig mange kvinder, der har sex med omskårne mænd, faktisk har givet udtryk for, at de har et dårligt sexliv, da eks. samleje ofte er forbundet med mange smerter, da den omskårne mand ofte er meeeeget længe om det... Samt knokler igennem, for blot at kunne mærke bare lidt, i den penis hans forældre valgte at lemlæste da han var barn...

BLOT TIL ORIENTERING!!

Nonner får ikke livmoderhalskræft. Livmoderhalskræfttilfælde er væsentlig mindre i de lande hvor størstparten af mænd er omskårne. Og ja..mænd får mindre følsomhed fordi hovedet på penis er mere hærdet...OG til stor glæde rent seksuelt både for dem selv og kvinderne, idet de er bedre i stand til at styre udløsning. Hygiejnen er bedre generelt.

Du svare på denne tråd efter 1½ år

Blot til orientering 

Anmeld

18. marts 2013

DitteFisk

Jamen .. det er da SÅ forkert at skære i sine børn.. og så af religiøse årsager (siden der jo ikke er nogen sundhedsmæssige fordele ved det)..

Der ville jo være ramaskrig hvis jeg valgte at få tatoveret mit barn  Så kan slet ikke forstå det er i orden at skære i det... jamen altså!

Anmeld

18. marts 2013

ønskebørn74

-Sigrid- skriver:

Du svare på denne tråd efter 1½ år

Blot til orientering 

Min skyld... 

Anmeld

19. marts 2013

-Sigrid-

ønskebarn74 skriver:

Min skyld... 

Hvordan det?
Er Thomas en ven af dine eller hvad

Anmeld

19. marts 2013

ønskebørn74

-Sigrid- skriver:

Hvordan det?
Er Thomas en ven af dine eller hvad

Jeg kommenterede på den nye tråd med et link til den gamle.. 

Anmeld

24. marts 2013

JustMe

sarahb skriver:

Jeg forebygger begge steder... Måske meget sort og hvidt.
Min søn har grædt mere idag pga vaccinen end han nogensinde har mht omskæringen.
Jeg vil slet i diskusion med nogle for jeh ændre ikk min holdning og det gør andre heller ikk. Så det er til ingen verdens nytte andet end drama..

Men en vaccine gives for at undgå dødelige sygdomme; temmelig relevant modsat omskæring bare for omskæringens skyld.

(Beklager hvis en anden allerede har påpeget det; jeg har ikke været på noget tid og orker ikke at læse de sidste 43 sider).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.