HPV - virussen ses også i sammenhæng med peniskræft..
Jeg synes godt nok du tiltrods for dine modholdninger til mig, bevæger dig ud på dybt vand. Det at sige jeg bevidst vil gøre mine børn fortræd, hvad helvede er det for noget at sige! Det er der sgu da ingen mennesker, der har nogen ret i verden til at sige ud af en holdning du bare ikke er enig i !
Man kan argumentere på mange måder - mendet er blive direkte personlig er fandme for meget. Jeg håber virkelig du opdrager dine børn til at være lidt mere lydhør, og lærer dem at man kan se verden i forskellige vinkler.. ens egen holdning behøver ikke være den rigtige for naboens.. Verden er ikke SORT OG HVID.
Du siger faktisk nu at størstedelen af denne verden ikke er deres børn fortjent, når nu de kunne finde på at omskårer dem..
Jeg er så sur på dig at jeg ikke engang ved hvad jeg skal sige... Lad dog forfanden folk have forskellige måder at leve deres liv på !!!
Det siger jeg overhovedet ikke, men jeg synes da at en kvinde i vores samfund burde vide bedre end at begynde at skære i sine børns kønsorganer!!!!
Jeg er ikke på dybt vand, for jeg er ikke den der overvejer at skrære i min søns tissemand fordi jeg lige synes...
Du må gerne være sur på mig, men uuddannede mennesker som ikke har den indsigt i medicin og videnskab som vi har i dag har ikke muligheden for at træffe oplyste beslutninger, men det har du - og alligevel vælger du at udsætte dit barn for et unødvendigt kirurgisk indgreb uden at spørge ham først.
Jeg mener det ville være totalt misforstået at "vise hensyn" til at du har en anden holdning - skal vi så vide hensyn til alle andre mennesker som bevidst skader deres børn fordi at barnet "ikke kommer til at kunne huske smerten" og "forældrene har en bestemt holdning"? Nej vi skal da ej!!!
Hvis du vil tale om holdninger, hvad så med dit barns? Lad dog barnet selv bestemme når han bliver ældre - og se så om han selv ville vælge at få skåret i sin tissemand! Hvad tror du han vælger?
Jeg kan forresten ikke se at jeg bliver personlig, for jeg kender dig ikke, jeg har aldrig set dit profilnavn før, - men jeg har en holdning til mennesker som ikke kan se at de ikke har ret til at skære i deres børn uden medicinsk grund.