Er godt nok overrasket over så negative og direkte fordomsfulde holdninger i har til lige netop dette emne..
For lige at nævne det fra start - jeg har stemt JA.
Alle jer der svarer nej, siger at argumentet om omkæringg, pga. forsnævret forhud ikke holder, da det ikke bliver nævnt som en mulighed - hvorfor helvede begynder i så at snakke religion ind i det? Det står, der så vidt jeg kan se heller intet om!
Hvorfor døber i børn ind i den kristne tro, før de selv er gamle nok til at tage valget?
Hvorfor fejre i med glæde juleaften, meed babyerne iført nissetøj og hvad har vi?
Det er en grov, og mærkelig måde at stille tingene op mod hinanden - men pointen er at i hver kultur - religion er der forskellige traditioner, kan man ikke forstå hinandens synspunkter, er det fint - MEN at tale så grimt om det er Helt forkert - DIREKTE fordomsfuldt.
I siger at børnene lider - men hvordan kan det så være, at de selvsamme omskårede fædre, for deres drenge omskåret? Led han i pine og sygdom, ville han nok ikke påføre sine egne sønner den skade.
Jeg synes det er helt fint.
Og hvordan kan noget der er SÅ "forkert" pludselig blive okay - hvis forhuden er for snæver?
Stiller man det op mod hinanden - så er der faktisk ikke specielt mange kulturer ssom stadig bevarer forhuden.
Så et stort JA herfra. Så længe det selvfølgelig bliver gjort på en human og renlig måde.
Anmeld