syntes faktisk at der her på baby.dk er sådan en generel:
"SÅDAN-GØR- JEG-IKKE-DET-ER-MÆRKELIGT" tendens!!
folk er så lukkede og snæversynet, og alt hvad der ligger uden for familiens traditionelle rammer er mærkeligt
dette er ikke kun ment i denne debat..
bider mig fast i at én kaldte det "børnemishandling"??? 
-dette har absolut intet med mishandling at gøre, og det forager mig at man bruger stærke ord som dette, i en diskution omhandlende omskæring?
endvidere diskuteres omskæringen som var det er længere kirurgisk indgreb, hvilket det ikke er!! men alt det der ligger ud fra det " NORMALE" -det er for mærkeligt ikke???
har endnu ikke hørt noget om at børn med omskåret tissemænd lider overlast gennemlivet, klarer sig dårligere i skolen, dør i en tidlig alder eller andre lidelser - så om man er enig eller ej kan vi vel godt blive enige om at DET IKKE ER BØRNEMISHANDLING!!!!!
Anmeld