omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

Sussi du er sgu bare så cool synes jeg. Jeg kan godt lide at du respekterer forskellighed og faktisk læser OG overvejer de forskellige argumenter der bliver brugt. Det har jeg kæmpe respekt for!

Mange tak..jeg gør mit bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

sarahb

Multebær skriver:

Årrrgh nu må jeg lige rulle med øjnene af dig. Der er altså ikke nogen grund til at lave karaktermord på folk bare fordi du er uening med dem. 

hahahahahaa, det er simpelthen for sjovt... Det er da uvidenhed på et højt plan!

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

sarahb skriver:

du er bare et så stort menneske og jeg har dyb respekt for at du er sååben omkring rigtig mange ting der måske ikke er normalt for alle.

Jamen tak...bliver jo helt genert af al den ros

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

SussieThyssen skriver:

Jamen tak...bliver jo helt genert af al den ros

har tænkt over det tit, i debatter hvor jeg ikke Direkte er med som her. Men nu skulle du altså have den.
En fantastisk kvinde.

Anmeld

10. juni 2011

Laura.

Muffi<3 skriver:

Det virker ikke helt som om det bliver hans valg , men som om han bliver skubbet lidt i retning af at det selvf. skal gøres pga jeres religion  

Præcis hvad jeg tænker. MaliksMor: Hvis du er så bevidst om at han skal omskæres, hvorfor så give ham det valg når han bliver større ? Hvis han nu ikke VIL, vil I så prøve overtale ham til det ?

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

ZamanogDania skriver:

Altså Sussie du kommer altid med de rigtig ord

1000 tak

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

sarahb skriver:

hahahahahaa, det er simpelthen for sjovt... Det er da uvidenhed på et højt plan!

Ja det er trist!  

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

SussieThyssen skriver:

1000 tak

Det var så lidt. Bare alle var ligesom dig. En fantastisk kvinde som er positiv og åben. Du ved hvad du skriver og skriver det så pænt

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

sarahb skriver:

har tænkt over det tit, i debatter hvor jeg ikke Direkte er med som her. Men nu skulle du altså have den.
En fantastisk kvinde.

Ei..jeg er jo bare mig..så jeg trækker lige en hat ned over ørerne og gemmer mig lidt LOL

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

ZamanogDania skriver:

Det var så lidt. Bare alle var ligesom dig. En fantastisk kvinde som er positiv og åben. Du ved hvad du skriver og skriver det så pænt

Så I søde piger..ikke mere ros...det kan jeg slet ikke holde til..jeg bliver jo helt hoven af det LOL

Så fortsæt I bare debatten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.