omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Lady Marion <3

Miia90 skriver:

Jeg er i chok hvordan kan man byde sin barn og fået fjernet noget og tissemanden

Har i bare tænkt jer og ligger ham på køkkenbordet og omskære ham ?

Det er da kun forhud , intet af penis bliver fjernet og det foregår da på et hospital .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

Miia90 skriver:

Jeg er i chok hvordan kan man byde sin barn og fået fjernet noget og tissemanden

Fuck!!!!!!

Helt ærligt tror du selv vi ville gøre det mod vores egen børn!!!!

- vi lever i år 2011 man, der er sku da hospitaler som tilbyder det, privat læger osv osv..

Cooome on...

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Det er da kun forhud , intet af penis bliver fjernet og det foregår da på et hospital .

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

MaliksMor skriver:

Fordi jeg ikke ønsker at gå med tørklæde.

- ligesom at det er min søn eget valg om han vil omskærres eller ej.

Det virker ikke helt som om det bliver hans valg , men som om han bliver skubbet lidt i retning af at det selvf. skal gøres pga jeres religion   

Anmeld

10. juni 2011

Miia90

Muffi<3 skriver:

oss det jeg mere kun forhud. det kan da godt være de havde tænkt sig og gøre det på køkkenbordet

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

MaliksMor skriver:

Fuck!!!!!!

Helt ærligt tror du selv vi ville gøre det mod vores egen børn!!!!

- vi lever i år 2011 man, der er sku da hospitaler som tilbyder det, privat læger osv osv..

Cooome on...

Ja det var da lige tosset nok

Anmeld

10. juni 2011

AA10

MaliksMor skriver:

Nej, min mand er kurder.

- det er fordi jeg ikke kunne få mig selv til at gøre det imens han er spæd, vil gerne kunne forklare ham hvad der skal ske - og vil gerne ha' at han kan forklare efter omskærring hvis han har ondt eller noget lign.

Knus

ok.. det er bare fordi jeg har kun hørt at enten tyrkere eller albaner nemlig hehe men av av inshAllah det bliver så smerte frit så muligt.. MashAllah tillykke med din konventering <3 Hvor længe har du været musim ..?

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg har ALDRIG kaldt dig for en dårlig mor!!!!! Tror du er en super mor, men jeg har vel lov til at synes at det er synd for dine drenge, hvis du en dag får nogle..

Du har ikke direkte kaldt mig en dårlig mor, men det hentyder du til og andre. I siger at det er børne mishandling. hvad er forskellen? Jeg behandler min datter som en prinsesse. Og hvis jeg får en søn vil jeg behandle ham som en prins. Vi er muslimer. Vores religion koranen siger drenge skal omskæres fordi det er det bedste for dem.
Så ingen skal komme og sige at jeg mishandler mine børn.

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Miia90 skriver:

Ja jeg mener efter overvejelse ikke at man skal byde sig barn det. Jeg ville ærgre mig hvis han blev ked af det som voksen. Men jeg har overvejet det for sådan er jeg af natur. og som jeg har skrevet er der en både for og bagdele ved at være omskåret som voksen derfor mener jeg det er relevant at overveje.

Jeg kunne forstille mig at min dreng vil vælge at blive omskåret som voksen. Hvis jeg var en mand ....(ha ha ved godt det lyder lidt langhåret og tænkt), ville jeg omskæres. 

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Det virker ikke helt som om det bliver hans valg , men som om han bliver skubbet lidt i retning af at det selvf. skal gøres pga jeres religion  

Jeg har skrevet at jeg venter til han bliver ældre, så vi kan forklare ham det. Også må vi jo se tiden an, og se hvad han siger til det.

Min mand ville da gerne omskærres da han var 12 år? altså, bare for der sidder en masse derude som ikke kan forstå det - så er det jo helt normalt for mange mennsker, da alle i familien har fået gjort. Hvis du forstå hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.