omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Lady Marion <3

Miia90 skriver:

oss det jeg mere kun forhud. det kan da godt være de havde tænkt sig og gøre det på køkkenbordet

Forhud er forhud og ikke penis

Du havde da seriøst ikke i din vildeste fantasi forestillet dig de selv ville gøre det ??

De er sgu da ikke dårlige forældre fordi de tager det valg ,,

Mange danske børn får da også lagt ørene ind og det er en ren kosmetisk operation .. dvs ikke et must .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

AA10 skriver:

ok.. det er bare fordi jeg har kun hørt at enten tyrkere eller albaner nemlig hehe men av av inshAllah det bliver så smerte frit så muligt.. MashAllah tillykke med din konventering <3 Hvor længe har du været musim ..?

Det gør - inshallah

- tak skal du ha. Det har jeg været i snart tre år

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

MaliksMor skriver:

Jeg har skrevet at jeg venter til han bliver ældre, så vi kan forklare ham det. Også må vi jo se tiden an, og se hvad han siger til det.

Min mand ville da gerne omskærres da han var 12 år? altså, bare for der sidder en masse derude som ikke kan forstå det - så er det jo helt normalt for mange mennsker, da alle i familien har fået gjort. Hvis du forstå hvad jeg mener

jeg forstår det ik   men respekterer jeres valg

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Nu var det ikke dig jeg hentydede til Sussie. Dog kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ok, at omskære hvis det ikke var af sundhedsmæssige årsager?

Det er en kultur og en tradition for mange mennesker, og det må man respektere.

Og så længe, der ikke er en decideret verdensmæssig påvisning af invalidering af mænd og at de tager skade af den procedure, så sker der jo ikke noget ved det.

Som sagt, så er mellem 60 og 80 % af amerikanske mænd omskåret, og det er også medicinsk påviseligt at livmoderhalskræft er mindre udbredt i USA end her i Vesteuropa, bare for at give et eksempel...alene det er en vægtig grund.
Så er der det rent seksuelle, så vidt jeg har læst mig frem til, så er der også den fordel rent seksuelt, at mænd der er omskårne, er bedre til at styre udløsning til fordel for kvinden. De undgår også bristninger i det lille bånd, der holder forhuden på plads, og endeligt har de lettere ved at holde sig rene.
Så alt i alt, så kan jeg ikke pukke på dem, der lader det foretage på deres drengebørn.
Men naturligvis skal det enten gøres mens de er helt små af en trænet læge eller de skal spørges, når de er store nok og så respektere hvis de ikke vil.

Anmeld

10. juni 2011

AA10

MaliksMor skriver:

Det gør - inshallah

- tak skal du ha. Det har jeg været i snart tre år

MashALLAH <3

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

SussieThyssen skriver:

Og så længe, der ikke er en decideret verdensmæssig påvisning af invalidering af mænd og at de tager skade af den procedure, så sker der jo ikke noget ved det.

Som sagt, så er mellem 60 og 80 % af amerikanske mænd omskåret, og det er også medicinsk påviseligt at livmoderhalskræft er mindre udbredt i USA end her i Vesteuropa, bare for at give et eksempel...alene det er en vægtig grund.
Så er der det rent seksuelle, så vidt jeg har læst mig frem til, så er der også den fordel rent seksuelt, at mænd der er omskårne, er bedre til at styre udløsning til fordel for kvinden. De undgår også bristninger i det lille bånd, der holder forhuden på plads, og endeligt har de lettere ved at holde sig rene.
Så alt i alt, så kan jeg ikke pukke på dem, der lader det foretage på deres drengebørn.
Men naturligvis skal det enten gøres mens de er helt små af en trænet læge eller de skal spørges, når de er store nok og så respektere hvis de ikke vil.

Altså Sussie du kommer altid med de rigtig ord

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Sussi du er sgu bare så cool synes jeg. Jeg kan godt lide at du respekterer forskellighed og faktisk læser OG overvejer de forskellige argumenter der bliver brugt. Det har jeg kæmpe respekt for!

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

SussieThyssen skriver:

du er bare et så stort menneske og jeg har dyb respekt for at du er sååben omkring rigtig mange ting der måske ikke er normalt for alle.

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Miia90 skriver:

Jeg er i chok hvordan kan man byde sin barn og fået fjernet noget og tissemanden

Har i bare tænkt jer og ligger ham på køkkenbordet og omskære ham ?

What, det giver da absolut ikke mening det du skriver. Det lavet på klinikker hvor læger er udd. i urologi og på alle privat hospitaler af danske læger.

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Miia90 skriver:

oss det jeg mere kun forhud. det kan da godt være de havde tænkt sig og gøre det på køkkenbordet

Årrrgh nu må jeg lige rulle med øjnene af dig. Der er altså ikke nogen grund til at lave karaktermord på folk bare fordi du er uening med dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.