omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

A&F

qp skriver:

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

Spørger du hvorfor man stadig til dags, omskærer drenge? Jamen det er da fordi vi ikke modernisere vores Koran og stadigvæk efter følger vores Profet Muhammeds sædvane og omskæring stammer jo helt tilbage fra Profeten Abraham. En muslim fra dengang, er stadig som en muslim i dag- ingen modernisering eller ændringer. Mig bekendt var omskæring da også en del af kristendommen, men er det ikke længere under det nye testamente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

AA10 skriver:

må jeg spørge hvorfor i vælger og gøre det så sent..? er din mand, tyrker/albaner..?

Nej, min mand er kurder.

- det er fordi jeg ikke kunne få mig selv til at gøre det imens han er spæd, vil gerne kunne forklare ham hvad der skal ske - og vil gerne ha' at han kan forklare efter omskærring hvis han har ondt eller noget lign.

Knus

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Er du selv muslim nu ???

Ja.

Jeg har konveteret

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

ZamanogDania skriver:

Tak skal du hav. Tænk alle de ord kommer fra en som slet ikke har nogen børn
Du ved ikke en skid om mig. Jeg er bedre end en dranker som slår sine børn og ved ikke hvordan de skal opdrage sine børn. Bare fordi jeg vil omskære min søn så er jeg en dårlig mor. Jamen tak for det

Jeg har ALDRIG kaldt dig for en dårlig mor!!!!! Tror du er en super mor, men jeg har vel lov til at synes at det er synd for dine drenge, hvis du en dag får nogle..

Anmeld

10. juni 2011

heaven

MaliksMor skriver:

nej, nemmelig. han vil få afvide fra start at det skal han ha' gjort - ligesom når andre bliver konfimeret(kan ikke rigtig samlignes)

men, fx. efter de er omskåret for de en kæmpe fest (sünet) lidt ligesom når danker bliver konfimeret.

- jeg er overbevist om at han ikke siger nej - hvis han gør - skal han selvf ikke omskærres. men, det gør han ikke  

jamen giver i børnene mulighed for rent faktisk at vælge?? altså fortæller ærligt om mulighederne, risiko, det reelle valg osv??

Jannie

Anmeld

10. juni 2011

Kamulla

Det er et valg Noah må tage når han bliver stor nok.. ikke et valg eller noget jeg ville gøre på ham nej

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

MaliksMor skriver:

Ja.

Jeg har konveteret

ok blot nysgerrig

Hvorfor viser du så dit hår , det er jo i mod jeres relligion ?

Tænker når det er så vigtigt at følge relligionen mht. omskæring så gælder det vel også den anden vej ?

Anmeld

10. juni 2011

Miia90

Jeg er i chok hvordan kan man byde sin barn og fået fjernet noget og tissemanden

Har i bare tænkt jer og ligger ham på køkkenbordet og omskære ham ?

Anmeld

10. juni 2011

AA10

er det ikke lidt langt ude og gøre personligt på folk over de vælger og omskæres deres børn..? Allahu Akbar.. der er en grund til vi vælger og gøre det og der er en grund til i ikke gør det.. det er videnskabligt bevis at fks. hpv virus kommer fra mænd der ikke er omskåret, plus det er bevist at det er mere hygiejnisk.. muslimer er ikke de eneste der omskæres deres børn, jøder gør det også.. kan ikke se hvor det er synd henne.. de mister ikke noget ved det, altså de drenge, plus de er små når de for det gjort så smerten husker de ikke.. !

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

ok blot nysgerrig

Hvorfor viser du så dit hår , det er jo i mod jeres relligion ?

Tænker når det er så vigtigt at følge relligionen mht. omskæring så gælder det vel også den anden vej ?

Fordi jeg ikke ønsker at gå med tørklæde.

- ligesom at det er min søn eget valg om han vil omskærres eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.