omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

qp

MaliksMor skriver:

læs hele debatten igennem så for du dine svar

Det gider jeg virkelig ikke, jeg har diskuteret dette emne utallige gange herinde og min holdning ændrer sig så absolut ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

Hvad så hvis han ikke vil CAMILLA?? Så tager i det jo bare op igen efter et par år, det har du jo selv skrevet tidligere!!

Bliver i så bare ved, indtil han lader jer skære i ham??

Jeg er overbevist om at han gerne vil

ligesom hans far, og fætre og onkler - og pga hans religion og for renlighedes skyld Sabrina...

Anmeld

10. juni 2011

qp

SussieThyssen skriver:

Ja..og jeg mener det er ok, hvis det bliver gjort forsvarligt.

Synes da ikke jeg har været personlig

Nu var det ikke dig jeg hentydede til Sussie. Dog kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ok, at omskære hvis det ikke var af sundhedsmæssige årsager?

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

qp skriver:

Det gider jeg virkelig ikke, jeg har diskuteret dette emne utallige gange herinde og min holdning ændrer sig så absolut ikke

det så heller ikke det jeg vil ha' du siger vi ikke kan svare på dine spørgsmål - men, hvis du læser debatten igennem for du svar på dine spørgsmål

Anmeld

10. juni 2011

AA10

MaliksMor skriver:

overvejer ikke, han skal omskærres.

når vi kan forklare ham tingene, og han kan forklare hans mening omkring det.

der går nok mange år endnu, men han skal 100% omskærres.

kram

må jeg spørge hvorfor i vælger og gøre det så sent..? er din mand, tyrker/albaner..?

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

Jeg er inde i kampen  læs nu hvad jeg har skrevet og de henvisninger jeg har foretaget. 

Det er altså helt ok at vi er ueninge men jeg vil altså ikke have siddende på mig at jeg har onde hensigter ved at overveje indgrebet - ligesom de amrikanske sundhedsmyndigheder har gjort det iøvrigt. 

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

MaliksMor skriver:

Jeg er overbevist om at han gerne vil

ligesom hans far, og fætre og onkler - og pga hans religion og for renlighedes skyld Sabrina...

Er du selv muslim nu ???

Anmeld

10. juni 2011

qp

MaliksMor skriver:

det så heller ikke det jeg vil ha' du siger vi ikke kan svare på dine spørgsmål - men, hvis du læser debatten igennem for du svar på dine spørgsmål

Det er altid nemt, at skrive "læs tråden igennem inden..... " når den er på 50 sider, ikke sandt Og jamen der er jo ingen argumenter, det er sygt!

Anmeld

10. juni 2011

Nalle

FruRafn skriver:

eej, vold mod børn er ikke bare forældrenes sag, det er sgu alles ansvar at man råber op hvis man ser sådan noget. Forældre kan sku ikke bare gøre hvad de vil ved et barn, og skære i kønsorganerne som de lyster

Nej?

Men jeg kan s*u da ikke bestemme hvad andre gør ved deres børn, siger at JEG aldrig kunne finde på det!

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

heaven skriver:

selvfølgelig vil han ikke argumentere imod - han kender vel ikke andet??

Hvad nu hvis han sagde "det vil jeg ikke?"

Jannie

nej, nemmelig. han vil få afvide fra start at det skal han ha' gjort - ligesom når andre bliver konfimeret(kan ikke rigtig samlignes)

men, fx. efter de er omskåret for de en kæmpe fest (sünet) lidt ligesom når danker bliver konfimeret.

- jeg er overbevist om at han ikke siger nej - hvis han gør - skal han selvf ikke omskærres. men, det gør han ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.