omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

Hvis du synes, så fint med mig.. Jeg har min holdning og min mening, og jeg ville aldrig byde mit barn, hvad i byder jeres!!! no fucking way søster!!

jeg er 100% sikker på at vi ikke for nogle problemer med Malik når vi fortæller han skal omskærres. der vil han være omkring otte/ti år..

så bare smut med det der Sabrina..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

Miia90 skriver:

ja

overvejer ikke, han skal omskærres.

når vi kan forklare ham tingene, og han kan forklare hans mening omkring det.

der går nok mange år endnu, men han skal 100% omskærres.

kram

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Omg...

Hav det godt, og heller og lykke med dine børn, stakkels drenge, hvis du en dag får sådan nogle..

Tak skal du hav. Tænk alle de ord kommer fra en som slet ikke har nogen børn
Du ved ikke en skid om mig. Jeg er bedre end en dranker som slår sine børn og ved ikke hvordan de skal opdrage sine børn. Bare fordi jeg vil omskære min søn så er jeg en dårlig mor. Jamen tak for det

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

qp skriver:

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

Jo jeg har overvejet det og set på det med kritiske øjne, jeg synes stadig det er mest hygienisk, rent, forebygger viraer osv osv. Det er et så lille indgreb og min søn var mere medtaget af sin vaccine end denne omskæring. Det er mit valg og jeg synes det er rigtigt for os.
Min søn er på ingen måder belastet psykisk eller fysisk.
Det er en æld gammel procedure og det er samtidig en vildt moderne procedure. Det er en procedure som der er utrolig mange fordele for rundt omkring i verden. Vil mene at en bitter skilmisse ville skade et barn mere end en omskærring fx.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

MaliksMor skriver:

jeg er 100% sikker på at vi ikke for nogle problemer med Malik når vi fortæller han skal omskærres. der vil han være omkring otte/ti år..

Hvad så hvis han ikke vil CAMILLA?? Så tager i det jo bare op igen efter et par år, det har du jo selv skrevet tidligere!!

Bliver i så bare ved, indtil han lader jer skære i ham??

Anmeld

10. juni 2011

heaven

selvfølgelig vil han ikke argumentere imod - han kender vel ikke andet??

Hvad nu hvis han sagde "det vil jeg ikke?"

Jannie

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

qp skriver:

Endnu mere grund til, at læse årstallet vi i dag skriver..... Men hvorfor kommenterer du ikke på det andet jeg skriver?

er gjort. Men hva nytter det.

Anmeld

10. juni 2011

Miia90

MaliksMor skriver:

overvejer ikke, han skal omskærres.

når vi kan forklare ham tingene, og han kan forklare hans mening omkring det.

der går nok mange år endnu, men han skal 100% omskærres.

kram

Hva hvis han ikk ønske det ?

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

Ja..og jeg mener det er ok, hvis det bliver gjort forsvarligt.

Synes da ikke jeg har været personlig

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

sarahb skriver:

"Honey". Lad os stoppe her! Jeg ved hvem jeg er og er meget stolt over den person jeg er 28 eller ej. Jeg har ikke formået at pisse jeg ved ikke hvor mange medlemmer og få moderator advarsler gang på gang. Det er der en grund til. Du kan ikke kigge indad og se på din opførsel med kritiske øjne. Og af den grund lukker jeg den her, for det er som at tale til en dør! Det eneste jeg kan forbinde denne opførsel med er mangel på respekt for andre mennesker, barnlighed og usikkerhed.

For mig er den lukket her for jeg er vist for gammel til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.