omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

Hahaha, er ment som i, omg, sikke en forstilling...

Aldrig om jeg ville skære i mine børn, det er da synd og underligt..

MIN GUD SIGER     Wallah Habibi..

hvor er du fucking flABET!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Multebær

qp skriver:

Argumenter?? Der er absolut INGEN argumenter for hvorfor det skulle være i orden, at skære i et forsvarsløst barn!!

Det svarer til, at jeg får tattoveret et stort kors på min søns brystkasse fordi vi er kristne...

Din søn bliver mærket for livet af, at i har valgt en religiøs overbevisning på hans vegne hvilket kan have omfattende konsekvenser for hans vel og vel senere i livet og det er bare ikke i orden.

Denne religiøse skik er flere hundrede år gammel og bare så i ved det, så skriver vi 2011 i dag!

Hvis du skal anlægge den form for konfrontatorisk stil synes jeg du burde læse tråden ordentligt igennem og se hvad jeg har skrevet. 

Meget mærkeligt at du forsøger at smøre et eller andet om religion af på mig. Det binder ikke på. Læs hvad jeg skriver så tager vi den derfra 

Jeg diskuterer ikke med honey fordi hun før har rodet sig ud i en omgang meget diskriminerende snak om folk der ikke er født og opvokset i DK - den slags har jeg ikke noget til overs for.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

ZamanogDania skriver:

Jamen tillykke med der. DU gør hvad du vil og JEG tror på det JEG ved der bedst. Du er så mærkeligt at høre på. Danskerens Gud hahaha. Det var noget nyt

Omg...

Hav det godt, og heller og lykke med dine børn, stakkels drenge, hvis du en dag får sådan nogle..

Anmeld

10. juni 2011

qp

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

En dag over 15??? Haha..

Man kan ikke mærke på dig at du er 28, må da være irriterende..

"Honey". Lad os stoppe her! Jeg ved hvem jeg er og er meget stolt over den person jeg er 28 eller ej. Jeg har ikke formået at pisse jeg ved ikke hvor mange medlemmer og få moderator advarsler gang på gang. Det er der en grund til. Du kan ikke kigge indad og se på din opførsel med kritiske øjne. Og af den grund lukker jeg den her, for det er som at tale til en dør! Det eneste jeg kan forbinde denne opførsel med er mangel på respekt for andre mennesker, barnlighed og usikkerhed.

For mig er den lukket her for jeg er vist for gammel til dig.

Anmeld

10. juni 2011

Miia90

MaliksMor skriver:

er den til mig?

ja

Anmeld

10. juni 2011

A&F

Sophie26 skriver:

Ja sorry men det er altså sygt - endnu mere sygt er det at i ikke selv kan se det

Det er muligvis sygt  for dig og andre der ikke forstår dette ritual i islam. Men for dem som tror, og er overbevist om sin religion, så er det altså vores ritual. Fred være med det, om man kan lide det eller ej. 

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

MaliksMor skriver:

hvor er du fucking flABET!

Hvis du synes, så fint med mig.. Jeg har min holdning og min mening, og jeg ville aldrig byde mit barn, hvad i byder jeres!!! no fucking way søster!!

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

qp skriver:

Og det er jo typisk ... History repeats, når i ikke kan argumentere for hvorfor man skulle omskære forsvarsløse drengebørn i 2011 ja så bliver det personligt - så bliver man ubehagelig o.l og så gider i ikke, at diskutere mere....

Kom dog for søren ind i kampen, dette omhandler jeres drengebørn og i må da have overvejet omskæringer af jeres børn bare lidt mere end det kunne tyde på i har??

læs hele debatten igennem så for du dine svar

Anmeld

10. juni 2011

heaven

Jeg ville aldrig kunne leve efter en gud, og med gud mener jeg danskernes gud.. Jeg gør hvad jeg vil, ikke hvad han siger vi skal.. Men omvendt diktere han heller ikke vores liv, som han gør med jeres..

sådan har jeg det også lidt.....

jeg har rigtig meget svært ved at forstå at man kan lade sig DIKTERE så meget, af et begreb, en tekst, en bog - det må jeg sige, særligt når man påfører små børn unødvendig indgreb.... det gør man f.eks ikke i kristendommen...

jeg kunne heller ikke lade mit liv styre sådan, jeg har min egen holdning og mening og ikke mindst fornuften i behold

jeg vil rigtig gerne have at man respektere hinanden, om ikke andet må man blive enig om at være uenig - en fælles forståelse kommer vi nok aldrig frem til - desværre, det er synd for børnene

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.