omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Darling<3

ZamanogDania skriver:

Hey skriv ordentlig.Du skal ikke gå og gør grin med mig. Du er så uviden at høre på at det er utroligt. Du kan gør det du har lyst til med sine børn. Jeg er fuldstændig ligeglad med det. Og jeg gør det som jeg synes er bedst.

Jeg ville aldrig kunne leve efter en gud, og med gud mener jeg danskernes gud.. Jeg gør hvad jeg vil, ikke hvad han siger vi skal.. Men omvendt diktere han heller ikke vores liv, som han gør med jeres..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

sarahb

qp skriver:

Argumenter?? Der er absolut INGEN argumenter for hvorfor det skulle være i orden, at skære i et forsvarsløst barn!!

Det svarer til, at jeg får tattoveret et stort kors på min søns brystkasse fordi vi er kristne...

Din søn bliver mærket for livet af, at i har valgt en religiøs overbevisning på hans vegne hvilket kan have omfattende konsekvenser for hans vel og vel senere i livet og det er bare ikke i orden.

Denne religiøse skik er flere hundrede år gammel og bare så i ved det, så skriver vi 2011 i dag!

det er en før islamisk skik! Der eksisterede før islam.

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

sarahb skriver:

Hvor har du gjort det henne, hun skrev hun var imod omskæring af kvinder, og så skrev du men det er Fair at skære klitten af en kvinde? Hva giver det af mening, du sidder og gør grin med de svar du får og opfører dig som en der ikke er en dag over 15. Og tror der er en grund til mange har de syn på dig som de har uanset hvilken debat du blander dig i.

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

Der blev stille?? Så der er altså ingen forskel alligevel??

jeg blev ikke stil - der er lige gæster

der er stor forskel google det, så for du dit svar.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

sarahb skriver:

Hvor har du gjort det henne, hun skrev hun var imod omskæring af kvinder, og så skrev du men det er Fair at skære klitten af en kvinde? Hva giver det af mening, du sidder og gør grin med de svar du får og opfører dig som en der ikke er en dag over 15. Og tror der er en grund til mange har de syn på dig som de har uanset hvilken debat du blander dig i.

En dag over 15??? Haha..

Man kan ikke mærke på dig at du er 28, må da være irriterende..

Anmeld

10. juni 2011

Magsen

qp skriver:

Argumenter?? Der er absolut INGEN argumenter for hvorfor det skulle være i orden, at skære i et forsvarsløst barn!!

Det svarer til, at jeg får tattoveret et stort kors på min søns brystkasse fordi vi er kristne...

Din søn bliver mærket for livet af, at i har valgt en religiøs overbevisning på hans vegne hvilket kan have omfattende konsekvenser for hans vel og vel senere i livet og det er bare ikke i orden.

Denne religiøse skik er flere hundrede år gammel og bare så i ved det, så skriver vi 2011 i dag!

Anmeld

10. juni 2011

qp

sarahb skriver:

det er en før islamisk skik! Der eksisterede før islam.

Endnu mere grund til, at læse årstallet vi i dag skriver..... Men hvorfor kommenterer du ikke på det andet jeg skriver?

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg ville aldrig kunne leve efter en gud, og med gud mener jeg danskernes gud.. Jeg gør hvad jeg vil, ikke hvad han siger vi skal.. Men omvendt diktere han heller ikke vores liv, som han gør med jeres..

Jamen tillykke med der. DU gør hvad du vil og JEG tror på det JEG ved der bedst. Du er så mærkeligt at høre på. Danskerens Gud hahaha. Det var noget nyt

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Miia90 skriver:

overvejer du og få omskåret din dreng

er den til mig?

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

qp skriver:

Din søn bliver mærket for livet af, at i har valgt en religiøs overbevisning på hans vegne hvilket kan have omfattende konsekvenser for hans ve og vel senere i livet og det er bare ikke i orden.

Super godt svaret!!!

Jeg tror sgu faktisk at jeg vil til at være Nazist, og mine børn SKAL have NAZITEGN, det er vel okay, det er jo for deres eget bedste og fordi JEG bestemmer????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.