omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

ZamanogDania

sarahb skriver:

Seriøst du er simpelthen for meget. Du er så sarkastisk og latterlig at diskutere med. Hvorfor fanden skal du komme med sådan en kommentar når hun har skrevet hun er imod omskæring på kvinder.

Hun vil ikke diskutere kun pisse en af. Lad være med diskutere med hende mere. Fordi ligemeget hvad du siger, er forkert og hun ved bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

qp

No no no.. !

Et pikhoved er lige så følsomt som en klitoris, bare større..

Fjerner man huden, så hænger hovedet bare og slasker rundt i bomuld og andet stof, hvilket gør at hovedet ikke er følsomt..

Det er det samme som at fjerne en pige's klit..

Hvorfor tror man så meget på en gud når han ikke engang selv er tilfreds med hans skabelser? - Ergo så tror han ikke engang på sig selv!

Omskæring af drenge er en voldelig handling mod et forsvarsløst barn der bør forbydes 100%!!!!!!

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

ZamanogDania skriver:

Istedfor diskutere emnet, så gør du bare grin. Du spørger folk om noget og når du så får svaret, gør du bare grin af det

Det synes jeg ikke er ok. Du kan være uenige, men du skal ikke tro at du ved bedst.

Hahaha, er ment som i, omg, sikke en forstilling...

Aldrig om jeg ville skære i mine børn, det er da synd og underligt..

MIN GUD SIGER      Wallah Habibi..

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Miia90 skriver:

overvejer du og få omskåret din dreng

Vi har talt om det herhjemme ja. Vi har talt en del om det. Konklusionen er at han skal selv have lov at bestemme. De argumenter som jeg mener skal tages i betragtning gælder kun overfor sexuelt aktive  og heterosexuelle mænd - derfor giver det for mig ikke mening at omskære en baby eller dreng.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

sarahb skriver:

Seriøst du er simpelthen for meget. Du er så sarkastisk og latterlig at diskutere med. Hvorfor fanden skal du komme med sådan en kommentar når hun har skrevet hun er imod omskæring på kvinder.

Jeg spørger om nogle ting, som i åbenbart ikke kan svare på..

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

MIN GUD SIGER     Wallah Habibi..

Hey skriv ordentlig.Du skal ikke gå og gør grin med mig. Du er så uviden at høre på at det er utroligt. Du kan gør det du har lyst til med sine børn. Jeg er fuldstændig ligeglad med det. Og jeg gør det som jeg synes er bedst.

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

MIN GUD SIGER     Wallah Habibi..

Det er da bare skønt du har en gud du følger, bliv du ved med det, så bliver vi ved med vores.

Anmeld

10. juni 2011

Lilje82

Rosa skriver:

Selvfølgelig er det ikke OK at skære et stykke af et barns tissemand!!!

Hvis det er så vigtigt for ham så kan han få det gjort når han er blevet voksen!

Det er overhovedet ikke til diskussion og alle de religiøse (hvem filan vælger en religion hvor den slags vanvittige ritualer indgår??!!!)/hyggiejnemæssige (som om ikke-omskårede mænd ikke kan finde ud af at vaske sig?!) såkaldte "argumenter" er ubrugelige!

SELVFØLGELIG må man ikke skære i en lille drengs tissemand fordi "man synes" det er det der skal til. 

Kunne ikke beskrive det anderledes selv.

Anmeld

10. juni 2011

qp

Honey jeg må skuffe dig. Jeg gider ikke forsøge at forklarer dig hvorfor det er noget pjat. Jeg har før brugt rigtig lang tid på at argumentere for en sag du spurgte ind til. Du ville faktisk slet ikke tage stilling til argumenterne - du endte med at smutte fra tråden efter at have råbt op og skabt dig. Jeg gider simpelthen ikke. Sorry Honey!

Argumenter?? Der er absolut INGEN argumenter for hvorfor det skulle være i orden, at skære i et forsvarsløst barn!!

Det svarer til, at jeg får tattoveret et stort kors på min søns brystkasse fordi vi er kristne...

Din søn bliver mærket for livet af, at i har valgt en religiøs overbevisning på hans vegne hvilket kan have omfattende konsekvenser for hans ve og vel senere i livet og det er bare ikke i orden.

Denne religiøse skik er flere hundrede år gammel og bare så i ved det, så skriver vi 2011 i dag!

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg spørger om nogle ting, som i åbenbart ikke kan svare på..

Hvor har du gjort det henne, hun skrev hun var imod omskæring af kvinder, og så skrev du men det er Fair at skære klitten af en kvinde? Hva giver det af mening, du sidder og gør grin med de svar du får og opfører dig som en der ikke er en dag over 15. Og tror der er en grund til mange har de syn på dig som de har uanset hvilken debat du blander dig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.