omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Darling<3

sarahb skriver:

Ja det er følsomt, men det er ligeså følsomt uden. Man sidder ikke og fjerner nerverne i hoved men huden uden om.. Og ved man fjerner huden er det jo ikke et hoved det ikke føler en fis.
Føj får helt kvalme ved tanken om løs slatten hud der hænger

Det er altså ikke sådan, at man mister al følsomheden i den blottede glans. hos omskårede mænd dannes 7 ekstra hudlag på glans, men hvert hudlag er kun 1/1000 mm tyk, så det er i småtingsafdelingen.

Tror du seriøst at der HÆNGER hud ned til en mand's knæer???? Haha...

Får mere kvalme at der bliver dannet ekstra hud på hovedet!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Multebær

Honey's Kone<3 skriver:

Hvorfor er det noget pjat???????

Honey jeg må skuffe dig. Jeg gider ikke forsøge at forklarer dig hvorfor det er noget pjat. Jeg har før brugt rigtig lang tid på at argumentere for en sag du spurgte ind til. Du ville faktisk slet ikke tage stilling til argumenterne - du endte med at smutte fra tråden efter at have råbt op og skabt dig. Jeg gider simpelthen ikke. Sorry Honey!

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Flere kvinder??? Du mener vel mænd??

ja jeg mener mænd. Er total imod omskæring af kvinder!!!

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

Hehe..regnede jeg også med du mente..men måtte hellere være helt sikker

Også ret tankevækkende at nonner IKKE får livmoderhalskræft.

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

nu er jeg ikke helt dum Honey! Jeg ved udemærket hvordan det ser ud. Det kan godt være du synes det er lækkert, men det gør jeg ikke og omvendt. Sådan er det bare.
Der bliver dannet så minimalt hud og ikke noget der skader eller gør den størrere og størrere.

Skal vi ikke blive enige om at være uenige. Du er imod jeg er for. Og sådan er det jo bare, det er lovligt, det skader ikke, renligheden er nemmere, mere hygienisk, det forebygger viraer osv osv. jeg har gjort det jeg synes er bedst for mit barn.

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Istedfor diskutere emnet, så gør du bare grin. Du spørger folk om noget og når du så får svaret, gør du bare grin af det

Det synes jeg ikke er ok. Du kan være uenige, men du skal ikke tro at du ved bedst.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

Multebær skriver:

Hvorfor?? Det er vel fair at man SKÆRE klitten af en tøs???

Anmeld

10. juni 2011

Silas&Mille

Rosa skriver:

Selvfølgelig er det ikke OK at skære et stykke af et barns tissemand!!!

Hvis det er så vigtigt for ham så kan han få det gjort når han er blevet voksen!

Det er overhovedet ikke til diskussion og alle de religiøse (hvem filan vælger en religion hvor den slags vanvittige ritualer indgår??!!!)/hyggiejnemæssige (som om ikke-omskårede mænd ikke kan finde ud af at vaske sig?!) såkaldte "argumenter" er ubrugelige!

SELVFØLGELIG må man ikke skære i en lille drengs tissemand fordi "man synes" det er det der skal til. 

kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

Hvorfor?? Det er vel fair at man SKÆRE klitten af en tøs???

Seriøst du er simpelthen for meget. Du er så sarkastisk og latterlig at diskutere med. Hvorfor fanden skal du komme med sådan en kommentar når hun har skrevet hun er imod omskæring på kvinder.

Anmeld

10. juni 2011

Miia90

overvejer du og få omskåret din dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.