omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Darling<3

sarahb skriver:

ved drenge fjerner du ikke selve nydelses "kanalen" det sker ved piger, og det er en undertrykkende operation.
Jeg er for omskæring, for det første er det mere rent og for det andet kan det forhindre diverse sygdomme.
Jeg har taget et valg på mine drenges vegne som jeg synes er rigtigt, lige som man tager et valg om de skal vaccineres selvom der er væsentligt størrere risici for varrig mén .

At du synes det er børnemishandling er så din mening, ved at mine børn ikke lider nogle nød og har det fremragende både fysisk og psykisk. De lever i en tryg familie med både mor og far og en masse omkring der elsker dem, de trives i stor stil med forhud eller ej selvom de åbenbart har forældre der er børnemishandlere hehe.

No no no.. !

Et pikhoved er lige så følsomt som en klitoris, bare større..

Fjerner man huden, så hænger hovedet bare og slasker rundt i bomuld og andet stof, hvilket gør at hovedet ikke er følsomt..

Det er det samme som at fjerne en pige's klit..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Der blev stille?? Så der er altså ingen forskel alligevel??

Man må ikke omskære piger. Islam siger kun at drenge skal omskæres. Så er der nogle lande som omskære piger, der synes jeg ikke er ok. Fordi pigerne mister lysten til samleje.

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

Honey's Kone<3 skriver:

No no no.. !

Fjerner man huden, så hænger hovedet bare og slasker rundt i bomuld og andet stof, hvilket gør at hovedet ikke er følsomt..

Nej nu har jeg aldrig........

Det er jo virkelig forkert det der pjat du skriver 

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

No no no.. !

Ja det er følsomt, men det er ligeså følsomt uden. Man sidder ikke og fjerner nerverne i hoved men huden uden om.. Og ved man fjerner huden er det jo ikke et hoved det ikke føler en fis.
Føj får helt kvalme ved tanken om løs slatten hud der hænger

Det er altså ikke sådan, at man mister al følsomheden i den blottede glans. hos omskårede mænd dannes 7 ekstra hudlag på glans, men hvert hudlag er kun 1/1000 mm tyk, så det er i småtingsafdelingen.

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

Multebær skriver:

Nej nu har jeg aldrig........

Det er jo virkelig forkert det der pjat du skriver 

Hvorfor er det noget pjat???????

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

ZamanogDania skriver:

Man må ikke omskære piger. Islam siger kun at drenge skal omskæres. Så er der nogle lande som omskære piger, der synes jeg ikke er ok. Fordi pigerne mister lysten til samleje.

ISLAM SIGER???? Hvad siger dit hjerte??? Jeg må da gerne hade folk, selvom GUD siger at man ikke skal.. Det er da mit valg..

Anmeld

10. juni 2011

Multebær

SussieThyssen skriver:

Nu er den største fare de urenheder en mand har under forhuden, og som er næsten umulige at få helt væk, men som er med til at fremkalde livmoderhalskræft hos kvinder...ret tankevækkende ikke!?!

Jo helt enig meget tankevækkende.  Danmark er et af de lande i EU med højest forekomst og dødelighed af livmoderhalskræft, selv om antallet af livmoderhalskræfttilfælde er halveret gennem de sidste 40 år blandt andet som følge af de landsdækkende screeninger, der blev indført i 1990’erne.  Årligt rammes cirka 400 kvinder i Danmark af livmoderhalskræft, og cirka 175 dør af sygdommen. 

Overvej lige at forhud jo faktisk med med til at sprede HPV og at vacciner er med til at beskytte kvinder men det eliminerer altså kræftformen. Tænk engang at man faktisk kunne redde kvindeliv hvis flere kvinder var omskårne!!!!! bare en tanke...... 

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Multebær skriver:

Jo helt enig meget tankevækkende.  Danmark er et af de lande i EU med højest forekomst og dødelighed af livmoderhalskræft, selv om antallet af livmoderhalskræfttilfælde er halveret gennem de sidste 40 år blandt andet som følge af de landsdækkende screeninger, der blev indført i 1990’erne.  Årligt rammes cirka 400 kvinder i Danmark af livmoderhalskræft, og cirka 175 dør af sygdommen. 

Overvej lige at forhud jo faktisk med med til at sprede HPV og at vacciner er med til at beskytte kvinder men det eliminerer altså kræftformen. Tænk engang at man faktisk kunne redde kvindeliv hvis flere kvinder var omskårne!!!!! bare en tanke...... 

Flere kvinder??? Du mener vel mænd??

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Honey's Kone<3 skriver:

ISLAM SIGER???? Hvad siger dit hjerte??? Jeg må da gerne hade folk, selvom GUD siger at man ikke skal.. Det er da mit valg..

Det er altså også mennesker hvor religion er deres hjerte. Og de følger religionen med hjertet. Der sker absolut intet farligt i at omskære.

Anmeld

10. juni 2011

ZamanogDania

Honey's Kone<3 skriver:

Det er min religion og ved det er der bedste for min søn(altså hvis jeg får en en dag).
Jeg svaret på dit spørgsmål, og der fik du mit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.