omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

A.

sus34 skriver:

Jeg ryster lige et spørgsmål ud..... Er det så ok at give sine piger ( eller drenge ) huller i ørene, før de er voksne? Det er vel også lemlæstelse.... eller hvad?

det kan du da overhoved ikke sammenligne da?! altså man kan altid ta ringene ud hvis piger vil ikke ha det men man kan ikke lige frem lave ny penis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MaliksMor

LuciaLiann skriver:

Det forstår jeg simpelthen ikke.. sys det lyder lidt dobbeltmoralsk altså du må gerne fjerne noget af drengenes lillemand, men lige så snart det kommer til piger så er det grotesk???

den holdning forstår jeg simpelthen ikke...

jeg synes personligt også det er børnemishandling når man omskærer små børn.. og snæver forhud eller ej.. medmindre den er MEGET snæver, kan man ved daglig "træning/udstrækning" godt gøre den lidt større.. det har min kæreste selv gjort.. han ville sku ikk ha lavet et snit bare fordi han havde lidt snæver forhud...

Med piger fjener man næsten hele underlivet! det er sku da sindsygt!

det kan du sku da slet ikke samligne med en drenge omskærring :O =??????

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

WHAT THE FUCK?????

Er det også okay at skære klitten af pigerne????

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

WHAT THE FUCK?????

Er det også okay at skære klitten af pigerne????

- hvad mener du helt præcist skatter?

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

MaliksMor skriver:

- hvad mener du helt præcist skatter?

Læs hvad jeg skriver smukke...

Er det okay at skære klitoris'en af en pige??

Huden af en tissemand - klitten af en pige..

Anmeld

10. juni 2011

MaliksMor

Honey's Kone<3 skriver:

Læs hvad jeg skriver smukke...

Er det okay at skære klitoris'en af en pige??

Huden af en tissemand - klitten af en pige..

nej, det er det ikke. 

og du kan ikke samligne en pige omskærring med en drenge omskærring

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

MaliksMor skriver:

nej, det er det ikke. 

Hvorfor ikke???

Drengen mister noget... Og pigen mister noget..

Milla, forklar mig lige hvad forskellen er, i dine øjne...

Anmeld

10. juni 2011

Darling<3

MaliksMor skriver:

nej, det er det ikke. 

Der blev stille?? Så der er altså ingen forskel alligevel??

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

LuciaLiann skriver:

Det forstår jeg simpelthen ikke.. sys det lyder lidt dobbeltmoralsk altså du må gerne fjerne noget af drengenes lillemand, men lige så snart det kommer til piger så er det grotesk???

den holdning forstår jeg simpelthen ikke...

jeg synes personligt også det er børnemishandling når man omskærer små børn.. og snæver forhud eller ej.. medmindre den er MEGET snæver, kan man ved daglig "træning/udstrækning" godt gøre den lidt større.. det har min kæreste selv gjort.. han ville sku ikk ha lavet et snit bare fordi han havde lidt snæver forhud...

ved drenge fjerner du ikke selve nydelses "kanalen" det sker ved piger, og det er en undertrykkende operation.
Jeg er for omskæring, for det første er det mere rent og for det andet kan det forhindre diverse sygdomme.
Jeg har taget et valg på mine drenges vegne som jeg synes er rigtigt, lige som man tager et valg om de skal vaccineres selvom der er væsentligt størrere risici for varrig mén .

At du synes det er børnemishandling er så din mening, ved at mine børn ikke lider nogle nød og har det fremragende både fysisk og psykisk. De lever i en tryg familie med både mor og far og en masse omkring der elsker dem, de trives i stor stil med forhud eller ej selvom de åbenbart har forældre der er børnemishandlere hehe.

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Sophie26 skriver:

mht renlighed så er forhud jo netop til for beskytte mod udefrakommende urenheder

Ja..hvis mænd i vesten gik rundt ude i naturen uden bukser på og havde penis dinglende ned i alverdens urenheder.
Men det har vi ikke mere..det er passé.
Mænd bærer beskyttelse i form af tøj.

Nu er den største fare de urenheder en mand har under forhuden, og som er næsten umulige at få helt væk, men som er med til at fremkalde livmoderhalskræft hos kvinder...ret tankevækkende ikke!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.