LuciaLiann skriver:
Det forstår jeg simpelthen ikke.. sys det lyder lidt dobbeltmoralsk
altså du må gerne fjerne noget af drengenes lillemand, men lige så snart det kommer til piger så er det grotesk???
den holdning forstår jeg simpelthen ikke... 
jeg synes personligt også det er børnemishandling når man omskærer små børn.. og snæver forhud eller ej.. medmindre den er MEGET snæver, kan man ved daglig "træning/udstrækning" godt gøre den lidt større.. det har min kæreste selv gjort.. han ville sku ikk ha lavet et snit bare fordi han havde lidt snæver forhud...
ved drenge fjerner du ikke selve nydelses "kanalen" det sker ved piger, og det er en undertrykkende operation.
Jeg er for omskæring, for det første er det mere rent og for det andet kan det forhindre diverse sygdomme.
Jeg har taget et valg på mine drenges vegne som jeg synes er rigtigt, lige som man tager et valg om de skal vaccineres selvom der er væsentligt størrere risici for varrig mén .
At du synes det er børnemishandling er så din mening, ved at mine børn ikke lider nogle nød og har det fremragende både fysisk og psykisk. De lever i en tryg familie med både mor og far og en masse omkring der elsker dem, de trives i stor stil med forhud eller ej selvom de åbenbart har forældre der er børnemishandlere

hehe.
Anmeld