omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

OG, ja! selvf gør det ondt på dem de bagefter, men der snakker vi måske to dage. Og på den måde kan man smaligne det med en vacc, da børn tit får feber osv efter de er blevet vaccineret.. SÅ det kan sagtens samlignes, den eneste forskel er at DU mener at en omskærring er forkert...

Du skal måske slappe lidt af med dine kommentare.. Jeg er fandme ikke en dårlig mor, som fortjener at få fjernet mit barn pga. min søn skal omskærres.

.. Du ganteret heller ikke perfekt

Hilsen en mor, som elsker sin søn overalt på jorden, og han skal omskærres pga. tro & renlighed.

Jeg har da ret til at mene hvad jeg har vil.. Det har du overhovedet ingen indflydelse på.. Og hvad du synes om mig og min mening rager mig en høstblomst.

Barnets tarv kommer først. Man må jo heller ikke brændemærke sine børn fordi man er satanist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

vil du ikke lade vær med at udtale dig, når du slet ikke aner hvad du snakker om?

Se nu er det dig der ikke har læst alle mine indlæg. Min eks. Var Iraner og jeg har overværet omskæring...

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Jeg har da ret til at mene hvad jeg har vil.. Det har du overhovedet ingen indflydelse på.. Og hvad du synes om mig og min mening rager mig en høstblomst.

Barnets tarv kommer først. Man må jo heller ikke brændemærke sine børn fordi man er satanist...

hoooold da op... du bliver ved...

man omskærre ikke sine børn pga. det skal se pæner ud.

som om forældre ikke er ligeglad med, hvordan ens drengs tissemand ser ud. Det har INTET med det at gøre.

1. det er rener
2. det er mindre risko- for at blive smittede med køns sygedomme.
3. google det, læs om det - og svar!

du aner tilsynladene intet om dette emme, du mener bare at det er børnemishandling -osv! når, du ikke aner hvorfor folk gør det osv. synes jeg på ingen måde du har ret til at skrive som du gør!

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Se nu er det dig der ikke har læst alle mine indlæg. Min eks. Var Iraner og jeg har overværet omskæring...

så er det måske ikke blevet gjort ordenligt, siden du har den holdning. Du kan gå på privat-kliniker og hos specilister og få det gjort. Som om man for en mand hjem også skærer de forhuden af på køkkengulvet, sådan for du det virkelig til at lyde..

og, nej. jeg har ikke læst alle dine indlæg.. da du ikke kan andet end at svine os til som forældre..

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

Jeg vil lige starte med at skrive at jeg altså ikke er rascist...bare lige så det er på plads.

Nu går jeg ud fra at jer der går ind for at lade jeres barn blive omskåret, vælger at gøre det af religiøse årsager? Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor man egentlig gør det? Jeg er blot nysgerrig

Jeg mener hvis der er en gud, så har han vel valgt at vi skal være skabt på den her måde af en årsag. Hvis man går ind og ændrer på noget ved drengebørn, er det så ikke det samme som at sige, at man synes at gud har skabt os forkert?

Jeg kan bare ikke rigtig forstå det, og kunne bare godt tænke mig at vide hvorfor. Er det noget med urenheder at gøre? Eller har jeg misforstået et eller andet?

Håber ikke i tager mit indlæg ilde op, for jeg er bestemt ikke ude på at ramme nogen. Jeg kan bare ikke rigtig forstå det, og kunne egentlig godt tænke mig at høre baggrunden for jeres valg

Anmeld

23. februar 2011

kamtok

ønskebarn74 skriver:

Jeg har ret til at skrive min mening. Og i min verden er det:

BØRNEMISHANDLING

Og barnets tarv kommer altid først. Ingen fortjener et barn de ikke mener er perfekt og synes fordi vi nu lige har tradition for det så skærer vi lige en del af vores barns kønsdele af.

Tag lige en slapper! Det er fad'me ikke børnemishandling.  

Og lad os så lige få på det rene, at man faktisk kan blive omskåret uden at blive skåret i !!!! 

Tag dog lige og få noget viden inden du udtaler dig!

Anmeld

23. februar 2011

ZamanogDania

Fjernelse af forhuden forhindrer, at urenheder som f.eks. døde hudceller, urin og gammel smegma (det fedtstof, der holder huden smidig og beskytter den mod bakterier m.m.) samler sig under den. Disse urenheder ændres kemisk med tiden og ved ilt- og varmepåvirkning, og der dannes kræftfremkaldende stoffer heri. Nyere undersøgelser tyder bl.a. på, * at kvinder, hvis partnere er omskåret, ikke så hyppigt får livmoderhalskræft* at risikoen for urinvejsinfektioner er 20 gange højere hos uomskårne drengebørn* at risikoen for seksuelt overførte sygdomme var højere hos uomskårne mænd (9 gange højere for syfilis og 3 gange højere for gonorré)* at risikoen for at blive smittet med AIDS også er højere hos

Anmeld

23. februar 2011

Carina1977

kamtok skriver:

Tag lige en slapper! Det er fad'me ikke børnemishandling.  

Og lad os så lige få på det rene, at man faktisk kan blive omskåret uden at blive skåret i !!!! 

Tag dog lige og få noget viden inden du udtaler dig!

Hvordan kan man blive omskåret uden at blive skåret i?

Anmeld

23. februar 2011

kamtok

ZamanogDania skriver:

Fjernelse af forhuden forhindrer, at urenheder som f.eks. døde hudceller, urin og gammel smegma (det fedtstof, der holder huden smidig og beskytter den mod bakterier m.m.) samler sig under den. Disse urenheder ændres kemisk med tiden og ved ilt- og varmepåvirkning, og der dannes kræftfremkaldende stoffer heri. Nyere undersøgelser tyder bl.a. på, * at kvinder, hvis partnere er omskåret, ikke så hyppigt får livmoderhalskræft* at risikoen for urinvejsinfektioner er 20 gange højere hos uomskårne drengebørn* at risikoen for seksuelt overførte sygdomme var højere hos uomskårne mænd (9 gange højere for syfilis og 3 gange højere for gonorr&eacute* at risikoen for at blive smittet med AIDS også er højere hos

Anmeld

24. februar 2011

kamtok

Carina1977 skriver:

Hvordan kan man blive omskåret uden at blive skåret i?

http://www.cure4you.dk/597/index.php?m=7&a=e2&ei=27922

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.