omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

ZamanogDania

sarahb skriver:

Det er bare typisk. Ihh hvor må det være hårdt, er der slet ikk andet at gøre...?

Jo kun de 2 muligheder. Enten rejse for altid Til Sverige el finde et job i en eu land og bo der i nogle månede også vende tilbage. Men ligemeget hvad så skal vi opsige lejligheden som jeg er så glad for også tage min datter ud af dagPlejen som jeg og hun så glad for ihh orker ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Silvermist

Rosa skriver:

Selvfølgelig er det ikke OK at skære et stykke af et barns tissemand!!!

Hvis det er så vigtigt for ham så kan han få det gjort når han er blevet voksen!

Det er overhovedet ikke til diskussion og alle de religiøse (hvem filan vælger en religion hvor den slags vanvittige ritualer indgår??!!!)/hyggiejnemæssige (som om ikke-omskårede mænd ikke kan finde ud af at vaske sig?!) såkaldte "argumenter" er ubrugelige!

SELVFØLGELIG må man ikke skære i en lille drengs tissemand fordi "man synes" det er det der skal til. 

Jeg behøver slet ikke at uddybe mit svar. Fuldstændig enig

Anmeld

23. februar 2011

Louisiana

ZamanogDania skriver:

Det bare mig og min mand. Han er asylansøger. Vi fik afslag for familiesammenføring, fordi jeg ikke var 24 og nu kan jeg ike søge igen fordi der er kommet alt mulig regler som forhindrer det. Så nu står vi tilbage med. Vi ved ikke om vi skal flytte til Sverige eller bare søge efter de eu regler også tage til Tyskland i nogle måneder. Men jeg er så glad for bo her og min datter har det så godt i dagpleje. Ved ikke jeg skal gør sidder faktisk og græder når jeg skriver det.

Jeg kan forestille mig, at det er en frygtelig situation at stå i. Hvor er I oprindeligt fra?

Anmeld

23. februar 2011

A&F

ønskebarn74 skriver:

Der er bare ikke noget pænt i at skære i sine børns kønsdele. Det kan bare ikke pakkes ind. Og heldigvis er der ved at komme skred i at få det forbudt. Og godt for de stakkels børn der ellers måtte igennem sådan et overgreb.

Gøre omskæring forbudt?? Det tror jeg næppe vil ske. Politikerne tør ikke diskutere det, selvom det kom på tale for et par såden. Desuden vil det "føles" som et angreb mod Jøderne og Muslimerne i DK. Og hvor mange procent drejer det sig om?? Ikke ret mange. Derfor sker forbudet forhåbentligt aldrig.

Anmeld

23. februar 2011

ønskebørn74

A&F skriver:

Gøre omskæring forbudt?? Det tror jeg næppe vil ske. Politikerne tør ikke diskutere det, selvom det kom på tale for et par såden. Desuden vil det "føles" som et angreb mod Jøderne og Muslimerne i DK. Og hvor mange procent drejer det sig om?? Ikke ret mange. Derfor sker forbudet forhåbentligt aldrig.

Det kan aldrig blive et angreb at forsvare uskyldige børn imod børnemishandling.

Anmeld

23. februar 2011

Anneiris

Skatter .. Du ved godt at hvis jeg havde fået et dreng, skulle han omskæres, uanset hvem faren var! :-)

Det er meget renere :-)

Hellere gøre det NU, end når han er voksen/størrer! :-)

SMÆK-KYS til dig og Malik <3

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Det kan aldrig blive et angreb at forsvare uskyldige børn imod børnemishandling.

Lad nu vær med at kald det børnemishandling hele tiden!

vi har forstået at det er det du synes.

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Lad nu vær med at kald det børnemishandling hele tiden!

vi har forstået at det er det du synes.

Anmeld

23. februar 2011

A&F

ønskebarn74 skriver:

Der findes ikke belæg for, at det er børnemishandling- tværtimod. Hvis det var det, havde det været forbudt i DK for mange mange år siden, vi lever jo et fantastisk samfund, hvor man tænker på barnets tarv, ikke??. Hvilke forældre ville dog omskære deres søn, hvis det havde til hensigt at skade ham?.

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

Anneiris skriver:

Skatter .. Du ved godt at hvis jeg havde fået et dreng, skulle han omskæres, uanset hvem faren var! :-)

Det er meget renere :-)

Hellere gøre det NU, end når han er voksen/størrer! :-)

SMÆK-KYS til dig og Malik <3

Hej skat.

Ja, men synes godt nok det er svært. Ville også helst ha' det gjort nu. Men, kan bare ikke få mig selv til det. Vil gerne vente til han kan fortælle hvis det gør ondt eller noget lign.

skifter mening - konstant!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.