omskæring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

ZamanogDania

Louisiana28 skriver:

Jeg kan forestille mig, at det er en frygtelig situation at stå i. Hvor er I oprindeligt fra?

Irak. Det kan godt være nogen siger vi kan tage hjem, men der er altså en situation derned som gør vi ikke kan bo der. Min mand vil blive mordet hvis vi bor der. Ligesom sine 2 fætre og 2 onkler

Min historie er en lang en. Derfor kan det været svært at forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

A&F

ZamanogDania skriver:

Irak. Det kan godt være nogen siger vi kan tage hjem, men der er altså en situation derned som gør vi ikke kan bo der. Min mand vil blive mordet hvis vi bor der. Ligesom sine 2 fætre og 2 onkler

Min historie er en lang en. Derfor kan det været svært at forstår

Sikke dog noget rod I er ude i. Desværre. Min onkel og tante(fra DK) boede en periode i Berlin, da min onkel fik afslag på opholdstilladelse her i DK. Han er statsløs palæstinenser. Tror, at han har fået en midlertidig eller permenent opholdstilladelse.

Håber I finder en løsning

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Det kan aldrig blive et angreb at forsvare uskyldige børn imod børnemishandling.

OG, ja! selvf gør det ondt på dem de bagefter, men der snakker vi måske to dage. Og på den måde kan man smaligne det med en vacc, da børn tit får feber osv efter de er blevet vaccineret.. SÅ det kan sagtens samlignes, den eneste forskel er at DU mener at en omskærring er forkert...

Du skal måske slappe lidt af med dine kommentare.. Jeg er fandme ikke en dårlig mor, som fortjener at få fjernet mit barn pga. min søn skal omskærres.

.. Du ganteret heller ikke perfekt

Hilsen en mor, som elsker sin søn overalt på jorden, og han skal omskærres pga. tro & renlighed.

Anmeld

23. februar 2011

ZamanogDania

A&F skriver:

Sikke dog noget rod I er ude i. Desværre. Min onkel og tante(fra DK) boede en periode i Berlin, da min onkel fik afslag på opholdstilladelse her i DK. Han er statsløs palæstinenser. Tror, at han har fået en midlertidig eller permenent opholdstilladelse.

Håber I finder en løsning

Aha Okey. Søgt de så efter de eu regler eller? Det er da heldig for ham. Det er dejlig når man får det.

Anmeld

23. februar 2011

A&F

ZamanogDania skriver:

Aha Okey. Søgt de så efter de eu regler eller? Det er da heldig for ham. Det er dejlig når man får det.

Hmmm godt spm. Deværre kan jeg ikke svare dig på det. Ved det nemlig ikke. Men, det vil være lettest for jer at tage til Sverige, og hurtigere tror jeg. Så er du også tættere på familie og venner her i DK

Anmeld

23. februar 2011

kamtok

CamillaRH skriver:

OG, ja! selvf gør det ondt på dem de bagefter, men der snakker vi måske to dage. Og på den måde kan man smaligne det med en vacc, da børn tit får feber osv efter de er blevet vaccineret.. SÅ det kan sagtens samlignes, den eneste forskel er at DU mener at en omskærring er forkert...

Du skal måske slappe lidt af med dine kommentare.. Jeg er fandme ikke en dårlig mor, som fortjener at få fjernet mit barn pga. min søn skal omskærres.

.. Du ganteret heller ikke perfekt

Hilsen en mor, som elsker sin søn overalt på jorden, og han skal omskærres pga. tro & renlighed.

Du er på ingen måde en dårlig mor fordi du vælger at lade din søn blive omskåret - tværtimod! 

Der er godt nok nogle meget "uvidende" mennesker med i den her debat, som ikke har den fjerneste idé om, hvad omskæring er og hvordan det foregår.

P.S. Prøvede virkelig at holde mig fra denne debat, da det er noget der virkelig kan sætte mit pis i kog, men kunne bare ikke holde det ud længere.. 

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

kamtok skriver:

Du er på ingen måde en dårlig mor fordi du vælger at lade din søn blive omskåret - tværtimod! 

Der er godt nok nogle meget "uvidende" mennesker med i den her debat, som ikke har den fjerneste idé om, hvad omskæring er og hvordan det foregår.

P.S. Prøvede virkelig at holde mig fra denne debat, da det er noget der virkelig kan sætte mit pis i kog, men kunne bare ikke holde det ud længere.. 

uh, jeg prøver virkelig også at holde tonen pæn men, det godt nok svært - når man bliver svinet til på den måde

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ZamanogDania skriver:

Min mand's bror's kone (uh, det var lang) er blevet smidt ud, så hun boede i Tyrkiet i et stykke tid. Men, nu har de fået lejlighed i Sverige. Og det fungere rigtig godt for dem, da som en anden også skrev er man tæt på danmark familie/venner

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. februar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

Lad nu vær med at kald det børnemishandling hele tiden!

vi har forstået at det er det du synes.

Jeg har ret til at skrive min mening. Og i min verden er det:

BØRNEMISHANDLING

Og barnets tarv kommer altid først. Ingen fortjener et barn de ikke mener er perfekt og synes fordi vi nu lige har tradition for det så skærer vi lige en del af vores barns kønsdele af.

Anmeld

23. februar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Jeg har ret til at skrive min mening. Og i min verden er det:

BØRNEMISHANDLING

Og barnets tarv kommer altid først. Ingen fortjener et barn de ikke mener er perfekt og synes fordi vi nu lige har tradition for det så skærer vi lige en del af vores barns kønsdele af.

vil du ikke lade vær med at udtale dig, når du slet ikke aner hvad du snakker om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.