ønskebarn74 skriver:
Tage hensyn til andre kulturer, ja men nu bor vi i Danmark. Og jeg er dansker og har en mening ud fra min kultur og religion. Og jeg er så pisse træt af ikke at måtte have en mening. Hvor er hensyntagen til vores kultur? Bor man i et andet land, må man jo indrette sig efter det sted man bor. Jeg kan sgu da heller ikke tage til et islamisk land og rende igennem byen i bikini. Og her er vi åbne om vore meninger. Og jeg hader omskæring. Det er børnemishandling og burde straffes med frakendelse af sine børn og fængselsstraf. Og det er min oprigtige mening. Man kan ikke med vilje skære i sit barns kønsoganer, bare fordi det er en tradition. Det er sygt og hører ikke hjemme her.
Og nej jeg er ikke racist, jeg har selv været sammen med en iransk mand i 8år og min stedfar er heller ikke dansk. Og ingen af dem mener at man har ret til at tage hver eneste lille detalje af sin tradition med sig.
Ved du hvad? Ligeså meget du er danskere så er jeg os danskere. Jeg respekter jeres kultur og alt mulig andet. Desuden har jeg ikke gjord Danmark noget hvis jeg vælger at får min søn omskåret.
Prøv og læs min indlæg inden du flipper ud. Jeg skrev alle har deres mening og de kan bare være uenige. Men du kan da godt skrive det på et pænt måde ligesom jeg gør. Jeg har aldrig kaldt nogen for racist.
Og ja jeg ved vi er i Danmark, og betaler skat ligesom alle andre. Respekter Danmarks regler. Så lad være med hele tiden skrive vi er danmark for det ved jeg udmærket godt.
Anmeld