Loa skriver:
Jeg skrev heller ikke du skrev det var dårligt, men at du skrev det var rart at læse at så mange har valgt at gå hjemme mere end et år.....
Det lyder bare ind i mellem som om folk herinde mener man er en dårligere forældre hvis man vælger at gå hjemme kortere tid end et år eller at det er skidt for barnet at komme i institution inden de er et år....
Ja heldigvis er vi forskellige, syntes bare det er vildt der er såå mange herinde, som gerne bare vil gå hjemme flere år med deres børn....
overhovedet ikke. og det er slet ikke det jeg ville frem til
jeg kunne da godt forstille mig, at med mit andet barn har jeg ikke lyst til at gå hjemme så længe. men, jeg har ikke noget arbejde jeg skal tilbage til, så jeg nyder bare at jeg kan gå hjemme med ham så længe uden at bekymre mig og at der står et job og venter på mig.
og, jeg synes bare det er dejligt at der er så mange der gerne vil gå hjemme med deres børn. Da jeg personligt synes (som jeg skrev før) at der er rigtig mange som sender dem alt for tidligt afsted. men, endnu engang der kan være så mange grunde/holdninger til det.
camilla
Anmeld