barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

MaliksMor

Ox. skriver:

Jeg gik i 8 måneder, og så gemmer jeg bare det sidste stykke tid

Gemmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

kamillapetersen91

CamillaRH skriver:

Så vi to.. Jeg elskeeeeeeer det

Ja gør jeg os

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

Det er rigtig deejligt at se at der er SÅ mange der hellere end gerne ville gå hjemme i mere end et år..

Synes bare jeg har hørt fra rigtig mange at de ikke kunne holde ud-osv at skulle gå hjemme så lang tid..

Hvorfor i alverden er det dejligt at læse at så mange hellere vil gå hjemme end at komme retur på arbejdsmarkedet?????????

Jeg er åbenbart den eneste herinde på denne side som ikke gider gå hjemme i flere år og dikke dikke mit barn...... Syntes sgu godt nok det er lidt vildt.....

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

Det er rigtig deejligt at se at der er SÅ mange der hellere end gerne ville gå hjemme i mere end et år..

Synes bare jeg har hørt fra rigtig mange at de ikke kunne holde ud-osv at skulle gå hjemme så lang tid..

Hvorfor i alverden er det dejligt at læse at så mange hellere vil gå hjemme end at komme retur på arbejdsmarkedet?????????

Jeg er åbenbart den eneste herinde på denne side som ikke gider gå hjemme i flere år og dikke dikke mit barn...... Syntes sgu godt nok det er lidt vildt.....

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

JEG HAR PÅ INTET TIDSPUNKT SAGT AT DET ER DÅRLIGT AT MAN VIL TILBAGE PÅ ARBEJDE!

- personligt, vil jeg bare rigtig gerne ha' så meget tid med min søn som muligt. da jeg aldrig for den tilbage!

jeg går ikke hjemme og dikke, dikker mit barn. Jeg får oplevede en masse med ham HVER DAG! og jeg elsker det..

men, det er jo kun godt vi alle ikke er ens

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

OG, grunden til at jeg synes det er dejligt at læse er..

at jeg synes børn under ni måneder er ALT for små til at komme afsted.

men, som sagt tænker vi alle forskelligt.. og heldigvis for det da.

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

JEG HAR PÅ INTET TIDSPUNKT SAGT AT DET ER DÅRLIGT AT MAN VIL TILBAGE PÅ ARBEJDE!

- personligt, vil jeg bare rigtig gerne ha' så meget tid med min søn som muligt. da jeg aldrig for den tilbage!

jeg går ikke hjemme og dikke, dikker mit barn. Jeg får oplevede en masse med ham HVER DAG! og jeg elsker det..

men, det er jo kun godt vi alle ikke er ens

Jeg skrev heller ikke du skrev det var dårligt, men at du skrev det var rart at læse at så mange har valgt at gå hjemme mere end et år.....

Det lyder bare ind i mellem som om folk herinde mener man er en dårligere forældre hvis man vælger at gå hjemme kortere tid end et år eller at det er skidt for barnet at komme i institution inden de er et år....

Ja heldigvis er vi forskellige, syntes bare det er vildt der er såå mange herinde, som gerne bare vil gå hjemme flere år med deres børn....

Anmeld

20. februar 2011

Loa

CamillaRH skriver:

OG, grunden til at jeg synes det er dejligt at læse er..

at jeg synes børn under ni måneder er ALT for små til at komme afsted.

men, som sagt tænker vi alle forskelligt.. og heldigvis for det da.

Hvorfor i alverden er de alt for små??

Der er jo nogen mennesker der skal få samfundets hjul til at køre rundt.......

Anmeld

20. februar 2011

Brams

Lærke kom i DP da hun var 11 mdr., havde vi haft penge nok, havde jeg holdt hende hjemme indtil hun skulle i BH

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Jeg skrev heller ikke du skrev det var dårligt, men at du skrev det var rart at læse at så mange har valgt at gå hjemme mere end et år.....

Det lyder bare ind i mellem som om folk herinde mener man er en dårligere forældre hvis man vælger at gå hjemme kortere tid end et år eller at det er skidt for barnet at komme i institution inden de er et år....

Ja heldigvis er vi forskellige, syntes bare det er vildt der er såå mange herinde, som gerne bare vil gå hjemme flere år med deres børn....

overhovedet ikke. og det er slet ikke det jeg ville frem til

jeg kunne da godt forstille mig, at med mit andet barn har jeg ikke lyst til at gå hjemme så længe. men, jeg har ikke noget arbejde jeg skal tilbage til, så jeg nyder bare at jeg kan gå hjemme med ham så længe uden at bekymre mig og at der står et job og venter på mig.

og, jeg synes bare det er dejligt at der er så mange der gerne vil gå hjemme med deres børn. Da jeg personligt synes (som jeg skrev før) at der er rigtig mange som sender dem alt for tidligt afsted. men, endnu engang der kan være så mange grunde/holdninger til det.

camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.