barsel, hvor længe har du valgt at gå hjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

misslea

CamillaRH skriver:

Lige præcis!

Det har jeg det også rigtig svært med

men. efter nogle gange og hvis baby trives dernede, så tror jeg skam hurtigt at man "vender" sig til det.

Ja - og det er egentlig lidt sjovt! For jeg er selv pædagog, og har tit har svært ved at forstå, hvorfor mødrene går grædende ud ad døren de første gange, de aflevere deres barn! Jeg har jo altid tænkt... "jamen vi vil jo det bedste for dit barn, og vi er her for at gøre dit barns dag skøn og fuld af oplevelser og udfordringer"!! MEN... nu efter at jeg selv er blevet mor kan jeg jo godt se, at det SLET ikke er dét, det handler om!! hihi

Jeg ved jo godt, at Wilma sikkert får det skønt i sin vuggestue, men følelsen af at gå fra hende.... nøøøj, den kan jeg ikke li'!! Det er nogle følelser, som man slet ikke kan sætte sig ind i, før man selv har fået børn!!

GODT at der er LANG tid til, at Wilma skal i vuggestue.. hihi!!!

Når dét så er sagt... ja, så glæder jeg mig jo også til at komme tilbage til mit eget skønne job, og "FÅ LOV TIL AT SAVNE WILMA"....!!!!

Så... ja, jeg har vidst lidt ambivalente følelser omkring det... heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

MaliksMor

Brams skriver:

Lærke kom i DP da hun var 11 mdr., havde vi haft penge nok, havde jeg holdt hende hjemme indtil hun skulle i BH

amen, altså. det kunne være mig selv som skrev det der.

jeg er lige ved at undersøge noget om privat pasning, hvor man kan få et lille beløb udbetalt af kummunen. fingre for at det kan lade sig gøre for os. så jeg kan gå hjemme med ham indtil han starte i BH.

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

misslea skriver:

Ja - og det er egentlig lidt sjovt! For jeg er selv pædagog, og har tit har svært ved at forstå, hvorfor mødrene går grædende ud ad døren de første gange, de aflevere deres barn! Jeg har jo altid tænkt... "jamen vi vil jo det bedste for dit barn, og vi er her for at gøre dit barns dag skøn og fuld af oplevelser og udfordringer"!! MEN... nu efter at jeg selv er blevet mor kan jeg jo godt se, at det SLET ikke er dét, det handler om!! hihi

Jeg ved jo godt, at Wilma sikkert får det skønt i sin vuggestue, men følelsen af at gå fra hende.... nøøøj, den kan jeg ikke li'!! Det er nogle følelser, som man slet ikke kan sætte sig ind i, før man selv har fået børn!!

GODT at der er LANG tid til, at Wilma skal i vuggestue.. hihi!!!

Når dét så er sagt... ja, så glæder jeg mig jo også til at komme tilbage til mit eget skønne job, og "FÅ LOV TIL AT SAVNE WILMA"....!!!!

Så... ja, jeg har vidst lidt ambivalente følelser omkring det... heheh

Netop!

- jeg tror også bare det er fordi man bilder sig selv alt muligt ind. og tanken om at " efterlade " dem hos fremmede som stikker lidt i en.

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Hvorfor i alverden er de alt for små??

Der er jo nogen mennesker der skal få samfundets hjul til at køre rundt.......

det er bare min personlige mening(som jeg helt sikkert deler med rigtig mange)

Jeg synes at et barn skal kunne forstå at mor og far kommer tilbage, før de er parate.

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

Jeg har været hjemme 8 1/2 måned. Jeg trivedes ikke specielt godt med at være hjemme. Jeg syntes det var ensomt og surt med alt det huslige, og savnede mit arbejde. Nu er jeg begyndt på arbejde på halv tid, og den rytme passer mig bare meget bedre. Vores datter bliver passet hjemme af en barnepige nu, og fra april skal hendes far være hjemme med hende. Vi regner med at hun først skal i institution til september. Der er hun 16 måneder.

Anmeld

20. februar 2011

MariaJ

Loa skriver:

Hvorfor i alverden er det dejligt at læse at så mange hellere vil gå hjemme end at komme retur på arbejdsmarkedet?????????

Jeg er åbenbart den eneste herinde på denne side som ikke gider gå hjemme i flere år og dikke dikke mit barn...... Syntes sgu godt nok det er lidt vildt.....

Du er ikke den eneste, men vi er godt nok ikke ret mange.

Maria

Anmeld

20. februar 2011

Loa

MariaJ skriver:

Du er ikke den eneste, men vi er godt nok ikke ret mange.

Maria

Ja det er lidt vildt.....

Jeg har endda selv valgt at Isabella skal tidligere i institution end først planlagt, fordi hun bare er så langt fremme og trænger til udfordringer, så er sikker på hun vil syntes det er sjovere at være dernede med andre børn end hjemme med hendes mor hele dagen

Og så syntes jeg det er mega kedeligt at gå hjemme

Men det er jo ikke ligefrem fordi vi holder mindre af vores børn af den grund

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Ja det er lidt vildt.....

Jeg har endda selv valgt at Isabella skal tidligere i institution end først planlagt, fordi hun bare er så langt fremme og trænger til udfordringer, så er sikker på hun vil syntes det er sjovere at være dernede med andre børn end hjemme med hendes mor hele dagen

Og så syntes jeg det er mega kedeligt at gå hjemme

Men det er jo ikke ligefrem fordi vi holder mindre af vores børn af den grund

det er der hellere ikke nogen som siger

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

MariaJ skriver:

Jeg har været hjemme 8 1/2 måned. Jeg trivedes ikke specielt godt med at være hjemme. Jeg syntes det var ensomt og surt med alt det huslige, og savnede mit arbejde. Nu er jeg begyndt på arbejde på halv tid, og den rytme passer mig bare meget bedre. Vores datter bliver passet hjemme af en barnepige nu, og fra april skal hendes far være hjemme med hende. Vi regner med at hun først skal i institution til september. Der er hun 16 måneder.

Så det jo dejligt at i har fundet en løsning på det

.. For søren, hvor jeg da bare håber at jeg kan få lov at ha' Malik hjemme så længe..

Anmeld

20. februar 2011

MaliksMor

Skal lige siges. at jeg på ingen måde mener at man er en dårligere mor fordi man vælger at få sit barn passede tidligt.

Jeg er bare en rigtig høne-mor.. jeg elsker at gå hjemme og hygge mig med min søn dagen laaang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.